Στα πλαίσια ηλεκτρονικού δικτύου που συντονίζεται από το πανεπιστήμιο Lund της Σουηδίας το σχολείο μας, 4 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, υλοποιεί πρόγραμμα περιβαλλοντικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Advertisements

Παρουσίαση: Νίκος Στράντζιας
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Της μαθήτριας: Αρμπούζη Γεωργίας Τάξη Α1 του 3ου Γυμνασίου Σπάρτης
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
Όξινη βροχή Όξινη βροχή ονομάζεται το φαινόμενο των ασυνήθιστα όξινων μετεωρολογικών κατακρημνισμάτων, όπως π.χ. βροχή, χαλάζι, χιόνι, ομίχλη, πάχνη, ως.
Δ11: Ερωτήσεις αλάτων Ένα διάλυμα Δ1 περιέχει θειικό οξύ. Ένα διάλυμα Δ2 περιέχει υδροξείδιο του βαρίου. Α. Να γράψετε τον τύπο του οξέος και την χημική.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ; 50: ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ 500, ,000.
Με θέμα την έλλειψη νερού στην Αφρική
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ρύπανση των υδάτων Κάθε φυσική, χημική ή βιολογική μεταβολή του νερού που το καθιστά ακατάλληλο για τους οργανισμούς 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας.
Η ατμόσφαιρα.
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ρύπανση του νερού.
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Διαχειριση φυσικων πορων
Η Εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα  Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα την εποχή μας είναι το οικολογικό το οποίο είναι ζήτημα.
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
1 Μπαλωμένου Γεωργία ΑΣΠΑΙΤΕ 2011.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
Τελειώνει το πετρέλαιο
ΟΞIΝΗ ΒΡΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΟΞΥΝΗ ΒΡΟΧΗ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
ΧΗΜΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Κλιματική αλλαγή.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ρύπανση του εδάφους.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΝΕΡΟΥ
Η εξάντληση του Νερού.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ.
Η φίλη μας η θάλασσα
Οικολογική κρίση Αγαπάς το περιβάλλον; Απόδειξε το!
Παρουσίαση: Νίκος Στράντζιας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

στα πλαίσια ηλεκτρονικού δικτύου που συντονίζεται από το πανεπιστήμιο Lund της Σουηδίας το σχολείο μας, 4 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, υλοποιεί πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα «βιώσιμη ανάπτυξη» έχοντας ως στόχο  την επικοινωνία μαθητών και καθηγητών από όλο τον κόσμο  την ευαισθητοποίηση τους και την απόκτηση γνώσεων σε περιβαλλοντικά θέματα  την ανταλλαγή απόψεων, προβληματισμών και προτάσεων για το παγκόσμιο ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος

Ο άνθρωπος με τις δραστηριότητες του έχει δημιουργήσει και συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα στην γη. Πριν χρόνια ο γνωστός φιλόσοφος Πλάτωνας είπε πως οι άνθρωποι έχουν ταράξει, (ενοχλήσει), τους λόφους στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες κρούουν ολοένα και περισσότερο τον κώδωνα του κινδύνου στη προσπάθεια τους να μας επιστήσουν την προσοχή σε προβλήματα περιβαλλοντικού χαρακτήρα όπως

η ατμοσφαιρική ρύπανση, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η μόλυνση των νερών, ο ευτροφισμός, η αποψίλωση των δασών η τρύπα του όζοντος η εξαφάνιση των ειδών κ.α.

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ένα απλό, καθημερινό πρωινό δεν είναι τόσο «αθώο» περιβαλλοντικά, όσο όλοι νομίζουμε. Το αφρόλουτρο, η οδοντόκρεμα, το σαπούνι που θα χρησιμοποιήσουμε, το σεσουάρ για τα μαλλιά μας, τα ρούχα που θα φορέσουμε, το πρωινό που θα φάμε, το ζεστό μπάνιο που θα κάνουμε η ζεστασιά του σπιτιού μας που απολαμβάνουμε το μέσο μεταφοράς που θα χρησιμοποιήσουμε για να πάμε στο σχολείο ή στη δουλειά μας κ.α.

Το νερό πριν έρθει στο σπίτι μας υποβάλλεται σε ειδική διαδικασία χλωρίωσης για να είναι πόσιμο. Όταν το χρησιμοποιούμε για τις προσωπικές μας ανάγκες τότε το επιβαρύνουμε με πρόσθετα χημικά που περιέχονται στο αφρόλουτρο,την οδοντόκρεμα, το σαπούνι κ.α. Το νερό αυτό, οδηγείται στις λίμνες,τα ποτάμια και τις θάλασσες, τα οποία επιβαρύνονται και αυτά με την σειρά τους

Στις διαδρομές που ακολουθεί το νερό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πότισμα των αγρών και πόση των ζώων και αντιλαμβανόμαστε όλοι μας πως οι βλαβερές ουσίες μπορούν να περάσουν στις τροφές που τελικά εμείς καταναλώνουμε Σιτάρι, γάλα, γιαούρτι, κρέας, φρούτα, λαχανικά κ.α.

Ενώ στους υδάτινους αποδέκτες ( λίμνες, ποτάμια και θάλασσες) παρατηρείται το φαινόμενο του Ευτροφισμού, μεγάλη ανάπτυξη των υδρόβιων φυτών και δέσμευση του οξυγόνου των νερών με άμεσες και τραγικές επιπτώσεις, (μεγάλη μείωση), στον πληθυσμό των ψαριών.

Στην Ευρώπη το 90% των ποταμών παρουσιάζει μεγάλες συγκεντρώσεις σε νιτρικά ιόντα (ΝΟ 3 - ) προερχόμενα κυρίως από την υπερβολική χρήση χημικών λιπασμάτων. Στην Ινδία οι 14 μεγάλοι ποταμοί της είναι πολύ σοβαρά μολυσμένοι, ενώ στην Κίνα τα 3/4 των κύριων ποταμών της με συνολικό μήκος km παρουσιάζουν τόσο υψηλά επίπεδα μόλυνσης ώστε να μη παρατηρούνται πληθυσμοί ψαριών. Το μολυσμένο νερό και η έλλειψη κανόνων υγιεινής προκαλούν το 80%των ασθενειών στις αναπτυγμένες χώρες και σκοτώνει ανθρώπους την ημέρα, τα περισσότερα από αυτά παιδιά.

Το ηλεκτρικό ρεύμα που χρησιμοποιούμε για τον φωτισμό, την θέρμανση, στο μαγείρεμα, στις συγκοινωνίες στις βιομηχανίες κ.α. σε μεγάλο μέρος παράγεται από τη καύση πετρελαίου και γαιάνθρακα, επίσης από τις υδατοπτώσεις και τη χρήση πυρηνικής ενεργείας

Η χρήση του πετρελαίου και του γαιάνθρακα Συμβάλλει αποφασιστικά στην ατμοσφαιρική ρύπανση, την δημιουργία όξινης βροχής και την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της γης (φαινόμενο του θερμοκηπίου)

Η χρήση των υδατοπτώσεων απαιτεί επέμβαση σε μεγάλης έκτασης περιοχές με επιπτώσεις στις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων, των ζώων, των ψαριών και των φυτών που ζουν εκεί. Η δε χρήση πυρηνικής ενέργειας εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους, σε περίπτωση ατυχήματος και φυσικά υπάρχει το πρόβλημα της διάθεσης των ραδιενεργών αποβλήτων.

Θα αφήσουμε λοιπόν τη γη μας να καταστραφεί ; Θα πρέπει να αρνηθούμε τις ανέσεις του πολιτισμού μας ; Οπωσδήποτε όχι Μπορούμε όμως Να ρυθμίσουμε σε χαμηλότερα επίπεδα τη θερμοκρασία στο σπίτι μας τον χειμώνα Να χρησιμοποιούμε το air condition όταν είναι απαραίτητο Να μην αφήνουμε φώτα αναμμένα και ηλεκτρικές συσκευές όταν λείπουμε από το σπίτι Να χρησιμοποιούμε λαμπτήρες μικρής ισχύος Να χρησιμοποιούμε απορρυπαντικά,σαμπουάν, σαπούνια φιλικά στο περιβάλλον Να αντικαταστήσουμε το πετρέλαιο σαν οικιακό καύσιμο, με το φυσικό αέριο Να καταναλώνουμε βιολογικά προϊόντα

ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ

Οι μαθητές Άλλα Μαρίγια. Ζγκούρι Βασιάννα. Καρβουνίδης Παναγιώτης Κοτσάκη Νταγιάνα Μιχαηλίδης Στέλιος Μήτας Τάσος Παπάζογλου Μένια Παπαργύρης Θόδωρος Πιστάρι Εύα Ψαθάς Δημήτρης Οι καθηγητές Θεοδοσιάδης Γιάννης Θεοχάρη Αγάπη Καρυπίδου Σαΐα Ντόντση Καίτη