Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Μεγάλη Επίκληση.
Advertisements

Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
ΔΕ3_ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ:
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
από το βιβλίο του Marcus du Sautoy Θεωρία ομάδων
19. Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
KΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ 1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
10. Ο άνθρωπος στο αρχικό του μεγαλείο
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο , β΄ μέρος
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ
24. Ο Νόμος στο κέντρο της ζωής των Ιουδαίων
Γιατί μελετούμε την Αγία γραφή;
Κατά την Παλαιά Διαθήκη, ο σκοπός της δημιουργίας του ανθρώπου είναι... α. να φθάσει σε κοινωνία με τον Θεό β. να επιβληθεί στη γυναίκα γ. να ενωθεί.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
14. Δαυίδ, ο δοξασμένος βασιλιάς του Ισραήλ
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Β έρα Καρυώτη Θρησκευτικ ά Α΄ Γυμνασίου Περιεχόμενα Εκφώνηση Α π άντηση Συνέχεια α π άντησης Παιχνιδάκι  Τέλος.
Οι βιβλικές διηγήσεις για τους Κριτές και τους βασιλείς
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο ΜΑΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ Τι σημαίνει η λέξη Εμμανουήλ; Διαβάστε το παράθεμα της σ. 108.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΪΑΣ Θεοδόσης Χαρίτος Α3 – 6\4\2015 Υπεύθυνος Καθηγητής : Γεώργιος Καπετανάκης.
« Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Ο προφήτης Ησαΐας Μαθητής: Άρης Χατζηαργύρης Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης
Οι ξένοι στην προσευχή του Σολομώντα…
Παπαχρήστος Χρήστος Α ΠΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής Γεώργιος Καπετανάκης.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό Η Π. Δ είναι ένα κείμενο παλιό, μιας άλλης εποχής: πόσο εύκολο είναι να το προσεγγίσουμε;
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
9. Οι Ισραηλίτες ελευθερώνονται: η Έξοδος
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Ο προφήτης Ωσηέ : η φωνή της αγάπης
Ο μύθος στην Αγία Γραφή Εργασία προτζεκτ των μαθητών της Α’ Λυκείου, Κύρα Πασχάλη, Μανώλης Πασχάλης, Μιχάλης Τσανάκας.
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ
23. Επιστροφή από την αιχμαλωσία: η ιουδαϊκή κοινότητα ανασυγκροτείται
Μια εργασία από τον μαθητή: Δημήτρη Εμμανουήλ
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Κεφάλαιο Β΄ Η Έξοδος.
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο , β΄ μέρος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό

Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν; Ανήκαν σε ένα λαό σημιτικής καταγωγής Είναι οι Εβραίοι, ή Ισραηλίτες , ή Ιουδαίοι

Ποια ήταν τα χαρακτηριστικά της ζωής τους; Γνώριζαν για τον κόσμο πολύ λιγότερα ( από εμάς) Ήταν αρχικά νομάδες Και έπειτα αγρότες Γι΄ αυτό και ιδιαίτερα δεμένοι με τη γη τους Ήταν πολύ δεμένοι με τη φυλή τους και το λαό τους Στο κέντρο της ζωής τους ήταν ο Θεός

Ας δούμε στιγμές της ζωής τους

Η Αγία Γραφή είναι βιβλίο θεόπνευστο Η καρδιά του ανθρώπου Ακριβώς εκεί φανερώνει και ο Θεός αλήθειες που μόνοι τους οι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν να καταλάβουν Τι σημαίνει αυτό; Πότε λέμε ότι εμπνέεται ένας άνθρωπος; Ποιο είναι το κέντρο της έμπνευσής του;

Ποιο είναι κυρίως το θέμα αυτών των φανερώσεων; Με ποιο τρόπο σχετίζεται ο άνθρωπος (και ο κόσμος )με το Θεό

EΡΩΤΗΜΑ !!! Με ποιο τρόπο το κάνουν αυτό ώστε να τους καταλαβαίνουν όλοι; Τέτοιοι άνθρωποι ήταν οι συγγραφείς της Π.Δ. Άνθρωποι που ανακάλυπταν τον Θεό μέσα στον κόσμο και θέλησαν να το μοιραστούν αυτό με άλλους γράφοντας κείμενα

Μιλώντας για το Θεό με ανθρώπινα λόγια! Οι άνθρωποι της ανατολής εκείνης της εποχής είχαν τα εξής χαρακτηριστικά: 1. Αγαπούσαν πολύ τις ιστορίες 2. Χρησιμοποιούσαν πολύ εικόνες και σύμβολα Έτσι πολλές φορές παρουσιάζουν το Θεό ως άνθρωπο,( αυτές οι εκφράσεις ονομάζονται ανθρωπομορφικές)

συμπέρασμα Η Παλαιά Διαθήκη είναι βιβλίο θεόπνευστο (= λόγος εμπνευσμένος από το Θεό) αλλά και έργο ανθρώπινο(= από τα χέρια και με τα λόγια των ανθρώπων)

Ας διαβάσουμε την παράγραφο «Εμείς σήμερα μπροστά στην Παλαιά Διαθήκη» Ας διαβάσουμε την παράγραφο «Εμείς σήμερα μπροστά στην Παλαιά Διαθήκη» (σελ. 19)