 1 η υποομάδα: φθινόπωρο Αγγελακοπούλου Μαρία Κόκκας Ηλίας Κοντογιάννης Δημήτρης Μπέλλου Μαρία Σταυροθεόδωρος Στέφανος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Advertisements

Το κάπνισμα στην ζωή μας
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
Η διαδήλωση γράφτηκε και διαδραματίζεται κατα τη διάρκεια του μεσοπολεμου
ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Γυναικεσ στη γαλλικη επανασταση
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγη στην κοινωνιολογια
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Οι Αθηναίοι πολίτες.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 1 η Εβδομάδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Επιστήμη, Τεχνολογία και Πολιτισμός Science, Technology and Culture όπως: Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία Science, Technology, Society και η Διδακτική των.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
 ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ  Οικονομικός Λόγος  Φιλοσοφικός Λόγος  Λόγος των ενδιάμεσων.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασσική εποχή
Κωνσταντίνος Δραβίλας Β’1
Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός
Τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού στον κόσμο μας
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Βδομάδα 10_14/3/16 Στόχοι Revision.
Ερευνητική Εργασία Η ιστορία του νομού Σερρών Β΄ τετράμηνο
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΜΑ: «Η θεση τησ γυναικασ στην αρχαια ελλαδα, τη ρωμαϊκη κοινωνια, το βυζαντιο και τη νεοτερη εποχη.» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Αγγελική Κανελλοπούλου ΣΧΟΛΙΚΟ.
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 1 η υποομάδα: φθινόπωρο Αγγελακοπούλου Μαρία Κόκκας Ηλίας Κοντογιάννης Δημήτρης Μπέλλου Μαρία Σταυροθεόδωρος Στέφανος

 2 η υποομάδα: χειμώνας Λούγγου Φάνη Ντορίνα Ντόντα Σαμαρά Ελένη

 3 η υποομάδα: άνοιξη Βλάχος Χρήστος Καμπέρης Κωνσταντίνος Πράπα Άννα Σίσκου Μαρία Τζιαστούδη Εύα

 4 η υποομάδα: καλοκαίρι Παυλίδη Γεωργία Πράπα Αγγελική Σιδέρης Θανάσης Χονδροδήμος Θανάσης

 ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ 1)Συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας 2)Αμοιβαία ειλικρίνεια και κατανόηση 3)Σεβασμός μεταξύ των μελών της ομάδας 4)Υπευθυνότητα των συμμετεχόντων της ομάδας 5)Επικοινωνία και αλληλοβοήθεια μεταξύ των μελών 6)Εμπιστοσύνη ανάμεσα στα μέλη της ομάδας

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ  Ομηρική εποχή  Κλασσική εποχή  Βυζάντιο  Διαφωτισμός  Σύγχρονη εποχή

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Ο πολυσήμαντος ρόλος της γυναίκας και η σημερινή της θέση στην κοινωνία φωτίζεται καλύτερα μετά από την αναζήτηση της διαδρομής της μέσα από το πέρασμα των αιώνων. Η παρακολούθηση του ρόλου της και ο εντοπισμός της θέσης της διαφαίνεται μέσα από τους αγώνες της.

 Συγκεκριμένα διερευνώντας την πορεία της από την ομηρική κοινωνία μέχρι σήμερα διαπιστώνουμε ότι έχει αλλάξει σημαντικά ο τρόπος αντιμετώπισής της καθώς και τα δικαιώματα και οι ελευθερίες που της αντιστοιχούν.

 Επιπρόσθετα, η ανάπτυξη των πόλεων και η δημιουργία των πρώτων αστικών κέντρων έδωσαν νέα ώθηση στο ρόλο των γυναικών.

 Αλλά και η συμμετοχή τους σε εμπορικές συντεχνίες βελτίωσε την οικονομική και κατ’ επέκταση και την κοινωνική τους θέση.

 οι επιπτώσεις του καλβινισμού και του πουριτανισμού που εμφανίστηκαν αργότερα και επέφεραν ισχυρό πλήγμα στη θέση των γυναικών, ευτυχώς ξεπεράστηκαν εύκολα.

 Οι αρχές της ισότητας είχαν καθολικό αντίκρισμα για τις γυναίκες αποτέλεσαν θεμέλιο για τη σημερινή τους χειραφέτηση.

 Η ζωή των γυναικών στο Βυζάντιο επηρεαζόταν από τους νόμους και τις συνήθειες της εποχής, που την ήθελαν κατώτερη από τον άντρα. Όμως σύμφωνα με την επίδραση του Χριστιανισμού και την πάροδο του χρόνου η θέση τους βελτιώθηκε και η παρουσία τους στην κοινωνική ζωή του Βυζαντίου ήταν σημαντική.

 Στη συνέχεια, στην Κλασσική εποχή η γέννηση ενός θηλυκού μέλους στην οικογένεια θεωρούνταν ανώφελο και επιπρόσθετα έξοδο για τον οίκο. Ακόμη δεν είχαν δικαίωμα εγγραφής στους καταλόγους των πολιτών. Όπως και δεν είχαν δικαίωμα κατοχής εγγείου ιδιοκτησίας και επομένως και κληρονομιάς, το οποίο ήταν βασικό κριτήριο για την ιδιότητα του πολίτη.

 Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα έχουν μεταβληθεί και η θέση της γυναίκας έχει αλλάξει πάνω στην κοινωνική σκακιέρα. Η γυναίκα πλέον εργάζεται βγάζοντας τα δικά της χρήματα και δεν διστάζει να διεκδικήσει όλα όσα θέλει.