Τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

1 Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας Γεν. Γραμματεία Εμπορίου & Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή Ημερίδα για τη σήμανση κλωστοϋφαντουργικών.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικό Πακέτο IUSES Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ και λαμπεσ εξοικονομησησ ενεργειασ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΗΜΙ ΟΜΑΔΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
5ο ΓΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Γυμνάσιο Ομόδους Λεμεσός
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Το σημείο αναφοράς για την αειφορία.  E-newsletter  New media services το σημείο αναφοράς για την αειφορία.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Σχολή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα : Β2 Είδος διδασκαλίας: Διδασκαλία Τίτλος ενότητας: Αειφορική υδατική διαχείριση Όνομα φοιτήτριας: Μαρία Παπαδοπούλου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Μπεζιργιαννίδου Αθανασία Φυσικός Γυμνάσιο Άνοιξης
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΗΛΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωνσταντίνος Βελαλής & Παναγιώτης Πατατούκος
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ - ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ.
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
14o Δημοτικό Σχολείο Ιλίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μέτρηση της μάζας ενός αντικειμένου σε περιβάλλον μικροβαρύτητας
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.

Πράσινη ομάδα Δεβλιώτης Γιώργος Παλιούρας Βασίλης Τέζας Κωνσταντίνος Φούντας Χρήστος

Περιεχόμενα Θεωρητικό μέρος: Ορισμός οικολογικού αποτυπώματος. Ορισμός οικολογικού αποτυπώματος. Αναγκαιότητα μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος. Ερευνητικό μέρος: Καταμέτρηση κατανάλωσης ενέργειας του σχολείου μας. Παγκόσμιο πείραμα. Ερωτηματολόγιο. Βίντεο.

Ορισμός του οικολογικού αποτυπώματος. Ως οικολογικό αποτύπωμα ορίζουμε την επιβάρυνση στο περιβάλλον, από τη χρήση των φυσικών πόρων που χρησιμοποιούνται για την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών. Το οικολογικό αποτύπωμα μετριέται σε εκτάρια παραγωγικής γης και εκπομπές CΟ2 (ανθρακικό αποτύπωμα).

Αναγκαιότητα μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος. Η μείωση του οικολογικού αποτυπώματος αποσκοπεί: Στην καλύτερη λειτουργία του πλανήτη. Στην καλύτερη διαβίωση του ανθρώπου και των υπόλοιπων ζωντανών οργανισμών στην γη.

Για το Θεωρητικό μέρος αντλήσαμε πληροφορίες από ιστοσελίδες όπως: http://climate.wwf.gr http://www.ecologicalfootprint.com http://epp.eurostat.ec.europa.eu http://kpe-kastor.kas.sch.gr/peekpe/proceedings/synedria_10_ereunes/Hovardas_Korfiatis.pdf Και βιβλία με οικολογικό περιεχόμενο.

Ερευνητικό μέρος Σχετικά με το ερευνητικό μέρος οι μαθητές: Σχετικά με το ερευνητικό μέρος οι μαθητές: Συμμετείχαν στο παγκόσμιο πείραμα. Συνέταξαν ερωτηματολόγια με θέμα την διερεύνηση των γνώσεων και της δραστηριοποίησης μιας μερίδας ατόμων σχετικά με το οικολογικό αποτύπωμα Τέλος έγινε καταμέτρηση της κατανάλωσης ενέργειας του σχολείου μας.

Καταμέτρηση κατανάλωσης ενέργειας στον σχολικό χώρο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της χρήσης του λογισμικού της Α’θμιας Εκπαίδευσης Σερρών, από την καταμέτρηση των ηλεκτρικών λαμπών και συσκευών που υπάρχουν στον σχολείο μας και τον τρόπο χρήσης τους καταλήξαμε στο αποτέλεσμα ότι είμαστε ΥΠΕΡκαταναλωτικοί.

Παγκόσμιο Πείραμα Το 2011 ήταν η χρονιά της Χημείας. Το παγκόσμιο πείραμα είναι η συλλογή μικρής ποσότητας νερού από τυχαίο σημείο κοντινής περιοχής και καταμέτρηση του pH και της αλατότητάς του.

Αποτελέσματα Τα αποτελέσματα του πειράματος που διεξήχθη από την ομάδα μας είναι τα εξής: pH (με pHμετρο) σε θερμοκρασία 7,9 βαθμούς Κελσίου =7,94 PH (με pHμετρικό χαρτί στους ίδιους βαθμούς) = 8

Ερωτηματολόγιο Παρακάτω ακολουθούν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις των μαθητών και ορισμένων ενηλίκων όσων αναφορά το οικολογικό αποτύπωμα. (οι ακόλουθες απαντήσεις αποτελούν τις απαντήσεις των γυναικών ηλικιών μεταξύ 15-18+)

Ακολουθεί σχετικό βίντεο με τους τρόπους μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.