Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Ερευνητική εργασία «Μαγικοί αριθμοί»
Ο χρυσός αριθμός φ Ιωάννης Αθανασίου Μαθητής Β΄ Λυκείου Επιβλέπων
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Ο κόσμος είναι … μαθηματικά!!!
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΜΗΣ,ΑΦΡΟΔΙΤΗ,ΓΗ, ΑΡΗΣ,ΔΙΑΣ,ΚΡΟΝΟΣ,
Χρυσh τομh.
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
Θέμα Ερευνητικής Εργασίας Η σχέση του αθλητισμού και της τέχνης στην Αρχαία Ελλάδα. Α΄ομάδα Αναγνωστοπούλου Γεωργία Λόκκα Μαριάννα Ράπτη Πηνελόπη Πέτση.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Ο μαγικός αριθμός Φ.
Ερευνητική εργασία (Project)
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
*ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ονομάζονται οι ποσότητες που μπορούν να μετρηθούν και χρησιμοποιούνται για την περιγραφή των φυσικών φαινομένων. Παραδείγματα φυσικών μεγεθών:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3 5ο Γενικό Λύκειο Λαμίας Τάξη : Β ΄ Λυκείου Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3 Θέμα εργασίας : « φ »

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Ο χρυσός αριθμός φ   Ο αριθμός φ είναι ο αριθμός της ομορφιάς και της αρμονίας. Συμβολίζεται διεθνώς με το ελληνικό γράμμα φ, προς τιμήν του Έλληνα γλύπτη Φειδία ο οποίος τον χρησιμοποίησε στα σχέδια των έργων του. Είναι ο λεγόμενος : Χρυσός Αριθμός ή Χρυσή Τομή . Είναι άξιο να αναφέρουμε πως ο μυστήριος αυτός αριθμός μελετήθηκε για πρώτη φορά από τους αρχαίους Έλληνες. Παρατήρησαν ότι όλα πάνω στην γη, από τα φυτά μέχρι το ίδιο το ανθρώπινο σώμα, αναπτύσσονται βάσει μίας αναλογίας.

Ο Φ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ

Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ

ΔΕΛΦΟΙ

Η ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ φ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο φ στα Μαθηματικά

Η χρυσή τομή φ ορίζεται ως το πηλίκο των θετικών αριθμών όταν ισχύει που ισούται περίπου με 1,618. Θεωρείται ότι δίνει αρμονικές αναλογίες και για το λόγο αυτό έχει χρησιμοποιηθεί στην αρχιτεκτονική και τη ζωγραφική, τόσο κατά την αρχαία Ελλάδα όσο και κατά την Αναγέννηση. Την χρυσή τομή εισήγαγε και υπολόγισε ο Πυθαγόρας. (585 - 500 π.Χ.) Η χρυσή τομή φ συμβολίζεται με το γράμμα προς τιμήν του Φειδία, του γνωστότερου ίσως γλύπτη της ελληνικής αρχαιότητας, και του σημαντικότερου της κλασικής περιόδου.

Μαθηματικός τύπος Η χρυσή τομή φ δίνει το σημείο που πρέπει να διαιρεθεί ένα ευθύγραμμο τμήμα, ώστε ο λόγος του ως προς το μεγαλύτερο τμήμα να ισούται με τον λόγο του μεγαλύτερου τμήματος ως προς το μικρότερο. Από το (2)=(3) έχουμε και αντικαθιστώντας στο (1)=(3) προκύπτει Η εξίσωση αυτή έχει μόνο μία θετική ρίζα, την:

Ιδιότητες 1. Από την παραπάνω εξίσωση προκύπτει σύμφωνα με την οποία μπορούμε να εκφράσουμε το φ ως άπειρο διαδοχικό κλάσμα: 2.Το φ αποτελεί το όριο του πηλίκου δύο διαδοχικών αριθμών Φιμπονάτσι.

Ο αριθμός φ και ο αντίστροφος του   Η μπλε καμπύλη x 2 +x+1  και η κίτρινη x 2 −x+1  δεν έχουν ρίζες. Η  πράσινη  καμπύλη x 2 −x−1   τέμνει τον άξονα x΄x  στα σημεία με τετμημένες    −1,618=−φ  και  0,618=1 φ      και η  κόκκινη x 2 +x−1    στα σημεία με τετμημένες  0,618=1 φ    και 1,618=φ  .

Ο φ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Πως ο Αριθμός Φ σχετίζεται με την τέλεια αρμονία στο πρόσωπο και το σώμα;

Ο αριθμός φ βρίσκεται στις διαστάσεις, του σώματος, του προσώπου, των δοντιών, του στόματος, των χειλιών και ακόμη και στο χαμόγελό μας. Ο αριθμός φ βρίσκεται στις διαστάσεις, του σώματος, του προσώπου, των δοντιών, του στόματος, των χειλιών και ακόμη και στο χαμόγελό μας.

Στα πλαίσια της ερευνητικής μας Εργασίας κάθε μαθητής μετρήθηκε για τις αναλογίες του σώματος και του προσώπου του και από όλους τους μαθητές ο Ηλίας κιΌσιας και η Μαρία καραγεΏργου είχαν τις καλύτερες αναλογίες πλησιάζοντας τον χρυσό αριθμό φ.

Ο φ στη Φύση

Είναι ένα θεμελιώδες δομικό στοιχείο στη φύση, καθώς σχεδόν τα πάντα διέπονται από αναλογίες που συντείνουν με ανέλπιστη ακρίβεια προς τον αριθμό φ. 

Ανθίδια ηλίανθου Πέταλα λουλουδιών Αρσενική μέλισσα Κέρατα κριαριού/ελαφιού/ταράνδου Κλαδιά φυτών Κουκουνάρια Καρπός ανανά Βελόνες ελάτου Κωνοφόρα δέντρα Φοινικόδεντρα

1η ομάδα: Τα Ομορφόπαιδα Ζαρονικόλα Βασιλική (Συντονιστής) Ρίζου Βασιλική (Γραμματέας) Καρβέλη Σοφία Κελαϊδώνη Μαριλένα Λιάπη Ειρήνη Μάλλιος Κων/νος Μίχου Βάντα (Γενικός Συντονιστής) 2η ομάδα: Το ποικιλόχρωμον Ερείφιον Βασιλική Κόκκινου (Συντονιστής) Ελένη Καψιώτη (Γραμματέας) Μαρία Καραγεώργου Γρηγόρης Κίτσος Ηλίας Κιόσια Ηλιάνα Κουρέλη 3η ομάδα: Μπόμπα Χαρακίρι/Κούκος μονός σε διπλό ταμπλό Αργυρώ Κουτσογιάννη (Συντονιστής) Αλεξάνδρα Σάββα (Γραμματέας) Βαγγελιώ Κακάρα Γιώργος Ραχούτης Αποστόλης Τιμπλαλέξης Μαριάννα Ρετσινά (Γενικός Γραμματέας)

Σας Ευχαριστούμε , πολύ για την προσοχή σας .

Υπεύθυνος καθηγητής για την εργασία μας : Τσαμαδιάς Ιωάννης ~ Μαθηματικός ΠΕ 03 Καθηγητής του 6ου Γενικού Λυκείου Λαμίας .