H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Advertisements

Κάνε κ λικ σ τη σ ωστή α π άντηση Πάμε … Υ π άρχει η 4 η Ιουλίου στη Γαλλία ; ΝΑΙ ΟΧΙ.
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Δημιουργία παρουσίασης:
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Δημιουργία παρουσίασης:
Τα παραμυθεια.
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
GREEK NOUN DECLENSIONS 2 nd Declension (-ο Stems) Masculine Examples: (λόγος) Singular NOMINATIVE GEN./ABL. L.I.D. ACCUSATIVE VOCATIVE Plural NOMINATIVE.
Θεωρία της σχετικότητας. Η Γενική θεωρία της Σχετικότητας είναι η θεωρία βαρύτητας π ου π ροτάθηκε α π ο τον Άλμ π ερτ Αϊνστάιν, και η ο π οία π εριγράφει.
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν δύο καλόγριες. Η μία λεγόταν Αδελφή Μαθηματικά (ΑΜ) και η άλλη Αδελφή Λογική(ΑΛ). Ένα βράδυ ενώ σουρούπωνε, και ήταν και.
Ο γέρο χρόνος ο στριμμένος
Παρίσι!Μία πόλη γεμάτη αξιοθέατα!!!!
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Estoy agradecido a Wermuth’s Greekbook por esta presentación de los verbos indicativos.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Ο Σταφυλόκοκκος είναι :
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ένα π αντρεμένο ζ ευγάρι γ ύρω σ τα 60 γ ιορτάζει την 35 η ε π έτειο γ άμου σ ε έ να π ολύ ό μορφο, ήσυχο κ αι ρ ομαντικό ε στιατόριο. Ξαφνικά, μ ία μ.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ενότητα 14 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ γ΄ κλίσης ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ο γρηγορόσκυλος Ο γρηγορόσκυλος είναι ένας σκύλος που ζει μέσα σε ένα σπίτι και κάνει ζημιές όταν τρέχει.
Το χρυσόψαρο Xρήστος Κωτσαλάς.
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Μάθημα ζωής από ένα παιδί.
Α Ρ Χ ΑΙ Ο Κ ΕΙ Μ Ε Ν Ο Τ Ο Υ Σ Ο Λ Ω Ν Α Ε ἰ μέλλουσιν ἡ μ ῖ ν ἐ νθένδε ε ἴ τε ἀ ποδιδράσκειν, ε ἴ θ’ ὅ πως δε ῖ ὀ νομάσαι το ῦ το, ἐ λθόντες ο ἱ νόμοι.
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ Λαϊκα Παραμυθια Σοϊλεμεζιδης Ηλίας Β΄5.
Όνομα : Δίας Θεότητα : ο θεός του ουρανού Γονείς : Η Ρέα και ο Κρόνος Αδέλφια : Ποσειδώνας Ήρα Άδης Δήμητρα Εστία Σύμβολα : αστρα π ή και κεραυνός Ο Δίας.
Μετά χαράς Αετέ θα μου μάθεις Πως να πετάω κουβαλώντας όπως Το ρόδι?
HY335A ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 1 ΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΒΑΡΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΜΕΤΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΑ Γεια ! Είμαι ο χάρακας. Θα σε βοηθήσω να γίνεις άσος στις μετρήσεις ! Γεια ! Είμαι ο χάρακας. Θα σε βοηθήσω να γίνεις άσος στις μετρήσεις.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Το χρυσόψαρο ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
Μίλα Στο cyber bulling ! STOP
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
PRESENT MIDDLE/PASSIVE PARTICIPLES
Ο Σμυρνιός.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Βολιβία Σούπερ αυτοκινητόδρομος.
Ονόματα Μαθητών 16o Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου Σχολικό έτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας. (Από το μύθο του Αισώπου: Η χελώνα που ήθελε να πετάξει)

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στα αποδυτήρια ενός γηπέδου µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να τρέξει σαν τους αθλητές που έβλεπε.

- Τι κατάρα είναι αυτή. έλεγε κάθε τόσο αναστενάζοντας - Τι κατάρα είναι αυτή! έλεγε κάθε τόσο αναστενάζοντας. Σέρνω µέρα και νύχτα αυτό το βαρύ καβούκι και είµαι αργή. Αχ, να 'µουνα κι εγώ σαν τον λαγό, να είχα μακριά πόδια και να έτρεχα! Πώς ζηλεύω τους ανθρώπους του γηπέδου που όταν θέλουν τρέχουν σαν τον άνεμο. 

Μια μέρα ένας αθλητής άκουσε το παράπονο της και την λυπήθηκε…

- Θέλεις στ' αλήθεια να πετάξεις, κυρά - χελώνα; τη ρώτησαν - Θέλεις στ' αλήθεια να πετάξεις, κυρά - χελώνα; τη ρώτησαν. - Αν θέλω; απάντησε η χελώνα. Από τη χαρά της, η χελώνα, άφησε το ξύλο που κρατούσε µε τα δόντια. -Αυτό είναι το πιο µεγάλο µου όνειρο. Να τρέξω µια φορά κι ας πεθάνω! που λέει ο λόγος. Αλλά, πώς;  - Υπάρχει ένας τρόπος, της είπε ο ένας αθλητής. Να μπείς μέσα σε ένα σάκο που έχουμε, εγώ θα σε πάρω στον ώμο μου και θα τρέξουμε.

Ναι, ναι. φώναξε ενθουσιασµένη η χελώνα. Ωραία ιδέα Ναι, ναι! φώναξε ενθουσιασµένη η χελώνα. Ωραία ιδέα! Εµπρός, ας µην αργούµε! Και βιάστηκε να μπει μέσα στο σάκο. Τότε το έπιασε ο άνθρωπος,την φόρτωσε στο ώμο του και άρχησε να τρέχει, κουβαλώντας τη χελώνα µαζί του. Το πόσο χαιρόταν η χελώνα, δε λέγεται! Τι όµορφα που! Επιτέλους είχε πραγµατοποιήσει το µεγάλο όνειρο της! Έτρεχε!

Όταν σταμάτησε ο αθλητής της πρότεινε να την προπονήσει ώστε να μάθει και εκείνη να τρέχει. Η χελώνα δέχτηκε όλο χαρά και μέσα στα χρόνια έγινε η πιο γρήγορη χελώνα του κόσμου. ΤΕΛΟΣ