ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Προώθηση / Επικοινωνία
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Μοντέλο DI-XL Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης, Δράση KA LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Προώθηση / Επικοινωνία
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 2: Η Οργάνωση των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 18 : ΠΡΟΒΟΛΗ IΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 8 η : Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Σχέσεις με την Κοινότητα
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ Δημοσιότητα: η δημιουργία και παρουσίαση ειδήσεων στα ΜΜΕ, χωρίς την καταβολή αμοιβής. Διοργάνωση Εκδηλώσεων με πρωτοβουλία του φορέα όπως συνέδρια, εγκαίνια, ομιλίες, σεμινάρια, εκθέσεις, διαγωνισμοί, επέτειοι κτλ. Επίσης, η συμμετοχή του φορέα σε εκδηλώσεις τρίτων με τη μορφή χορηγίας. Προσωπική επικοινωνία με επιλεγμένες ομάδες κοινού μέσω της υποδοχής τους στις εγκαταστάσεις του φορέα, της λειτουργίας ανοικτής γραμμής τηλεφωνικής επικοινωνίας, της διοργάνωσης προγραμμάτων φιλοξενίας κτλ.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ Η συμμετοχή σε κοινωφελής δραστηριότητες: στοχεύει στην ευαισθησία της κοινής γνώμης με σκοπό να βελτιωθεί η εταιρική εικόνα. Θέματα όπως η καταπολέμηση των ναρκωτικών, η ενίσχυση πληγέντων από θεομηνίες, η ασφάλεια στον χώρο εργασίας, η προστασία του περιβάλλοντος, η ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς ενός τόπου αποτελούν αφετηρία για την υλοποίηση δημοσιών σχέσεων.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ Επικοινωνιακό υλικό, όπως ενημερωτικά φυλλάδια, οπτικοακουστικό υλικό (βίντεο, CD), εταιρικά ενημερωτικά έντυπα, περιοδικά, υλικό εσωτερικής επικοινωνίας (newsletter) κτλ.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΜΜΕ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΙΝΟΥ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΕΙΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ ΧΟΡΗΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ – ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ – ΕΟΡΤΑΣΜΟΙ ΕΠΕΤΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΑΛΛΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΚΔΟΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ - ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ