Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βυζαντινή Δράμα Τρία βυζαντινά μνημεία της πόλης
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Μια ιστορία που γράφτηκε
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 1ο Βραβείο Αφίσας Δημοτικό Σχολείο Βουνοπλαγιάς
Ένας μήνας… μία ζωγραφιά!
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Αριστεύσαντες Α’ Τάξης
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
Θέκλα Παναγή Αντρεανή Κωνσταντίνου Γιώργος Μαραθεύτης Δασκάλα:κα Χρύσω Κεττένη Α΄ Δημοτικό Σχολείο Κοκ\θιας Έτος: Θέκλα Παναγή Αντρεανή Κωνσταντίνου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Παρατηρώ προσεκτικά τη φωτογραφία του απολιθώματος και σημειώνω στην ατομική καρτέλα-μικρό πίνακα αυτό που υποθέτω ότι απεικονίζει: Απολιθώματα: κόκαλα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Στ΄ τάξη 3 Οκτωβρίου 2014 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Η Γ2 τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών παρουσιάζει το πρόγραμμα: «Όταν η μυθολογία ζωντανεύει…». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε το1ο τρίμηνο.
Παρουσίαση για ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2.
TeaCheRs 4 euRopE Primary School of Protoklisi Grade D Evros.
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η γιορτή του πορτοκαλιού
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
Εμπρός για το νηπιαγωγείο Σπηλίου στο Ρέθυμνο…λίγο ακόμα και..
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
2o Δημοτικό Σχολείο Φιλύρου Γ’ Δημοτικό Σχολείο Λατσιών
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΚΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΓΕΟΡΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΑΝΤΡΕΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Oι αφανείς πρωταγωνιστές μιας παράστασης
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Μικροί αρχαιολόγοι εν δράση…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου Γινόμαστε αρχαιολόγοι! Τάξη: Δ’ Υπεύθυνη δασκάλα: Μαρία Πετρίδου Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου Σχολική χρονιά 2013-2014

Γινόμαστε αρχαιολόγοι … Στα πλαίσια του μαθήματος της ιστορίας, στην εισαγωγική ενότητα, τα παιδιά της Δ’ τάξης έγιναν ….αρχαιολόγοι! Έκαναν ανασκαφή, φωτογράφισαν τα ευρήματά τους, τα σχεδίασαν, τα καθάρισαν, τα συναρμολόγησαν και στο τέλος τα ανάκριναν για να πάρουν πληροφορίες από αυτά. Η κάθε ομάδα ανέλαβε διαφορετικό ρόλο.

Ομάδα Ανασκαφέων Κωνσταντίνα Αντωνοπούλου Μέλπω Γεωργίου Ομάδα Ανασκαφέων Κωνσταντίνα Αντωνοπούλου Μέλπω Γεωργίου Μιχαέλλα Αβρααμίδου Χαράλαμπος Παναγή

Τα αρχαιολογικά μας ευρήματα

Ομάδα Σχεδιαστών Γιώργος Πέτρου Νικολέτα Ευθυβούλου Πολυξένη Πογιατζή Χαρά Νίλσεν

Ομάδα Συντηρητών Αντρέας Οδυσσέως Ελένη Φραγκοπούλου Στεφανία Σίμιον Τιμόθεος Νεοφύτου

Ομάδα Φωτογράφων Μαρίνα Σοφοκλέους Άντρεα Παστού Εβελίνα Σωτηρίου Σωτήρης Καμπέρης Χρίστος Νικολάου

Ανακρίνοντας το εύρημα ... Ορισμένες ερωτήσεις που έκαναν τα παιδιά για να ανακρίνουν το εύρημα, με τις αντίστοιχες απαντήσεις που έδιναν (βασισμένοι στο λεξιλόγιο διαβαθμισμένης βεβαιότητας που τους δόθηκε): Πού φτιάχτηκε το εύρημα; Δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι φτιάχτηκε στην Κύπρο. Πότε φτιάχτηκε; Αποκλείεται να φτιάχτηκε πρόσφατα. Ποιος το έφτιαξε; Πιθανόν να το έφτιαξε ένας αγγειοπλάστης. Πώς φτιάχτηκε; Σίγουρα φτιάχτηκε με πηλό. Τι δείχνει η διακόσμηση; Σύμφωνα με το σχέδιο φαίνεται ότι οι άνθρωποι αυτή την εποχή που φτιάχτηκε το αγγείο κυνηγούν ζώα. Οι φιγούρες πάνω στο αγγείο είναι μελανές (μαύρου χρώματος). Γιατί το έφτιαξαν; Ίσως να το χρησιμοποιούσαν ως αποθηκευτικό χώρο για διάφορα προϊόντα.