ΉΧΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στάσιμα κύματα.
Advertisements

Βασικές έννοιες της κυματικής
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες ΕΚΦΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Μηχανικά κύματα.
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Ήχος Τι είναι; Πως δημιουργείται; Πως διαδίδεται;
Εξαναγκασμένες Ταλαντώσεις
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
Ήχος Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
Εισαγωγικές έννοιες στην Κυματική Φυσική
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ.
Ο ΗΧΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΥΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
Το κύμα, γενικώς, μεταφέρει ενέργεια από μια περιοχή σε μια άλλη
Φωνητική-Φωνολογία Η Φωνητική εξετάζει τη φυσιολογία της ομιλίας και περιγράφει τους ήχους όπως παράγονται από τα φωνητικά όργανα του ανθρώπου ή τους αναλύει.
4.2 ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ
Ήχος Γρηγόρης Δρακόπουλος.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Συμβολή κυμάτων.
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
5.1 MΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ 5.2 ΚΥΜΑ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
Η μουσική είναι …κύμα.
Ηχορύπανση \ φωτορύπανση
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
ΗΜΥ 007 – Τεχνολογία Πληροφορίας Διάλεξη 8 Ηχητική Πληροφορία 19 Φεβρουαρίου, 2004 Χρυσάνθη Πρέζα, D.Sc. Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
Εαρινό εξάμηνο 2015 Διαταραχές Φωνής & Ακοής στις Ερμηνευτικές Τέχνες και τη Μουσική 1 Ακουστική ανάλυση φωνής Αθανάσιος Πρωτόπαπας Τμήμα Μεθοδολογίας,
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου Ενότητα # 3: Παραγωγή ομιλίας Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής.
Ανάλυση και κατανόηση της τραγουδιστής φωνής Χρυσανθακοπούλου Κλεονίκη Α.Μ: Για το Σεμινάριο «Τεχνολογίες Τραγουδιστής φωνής»
Φυσική για Μηχανικούς Ηχητικά Κύματα Εικόνα: Τα αυτιά του ανθρώπου έχουν εξελιχθεί να ακούν και να ερμηνεύουν ηχητικά κύματα ως φωνή ή ως ήχους. Κάποια.
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
Τηλέφωνο. Τέλος ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΚΗΣ Βιογραφεία Το πρώτο τηλέφωνο εφευρέθηκε από τον Alexander Graham Bell το 1876 (Reuters) Το τηλέφωνο είναι μία.
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Έτσι είναι ένα νευρικό κύτταρο
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ..
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
η έννοια συχνότητα κύματος ταλαντώνεται η πηγή
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΕΥΡΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Στάσιμα κύματα Μερικές από τις διαφάνειες αυτής της ενότητας είναι από δουλειά του Φυσικού Ανδρέα Ι. Κασσέτα.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ‘Ο Άγιος Παύλος’
ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής
Τι είναι ο ήχος Ο ήχος είναι μηχανικά κύματα (διαταραχές στην πυκνότητα του αέρα) που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί.
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΉΧΟΣ

Ο ήχος οφείλετε στην ταλάντωση της ηχητικής πηγής Ο ήχος οφείλετε στην ταλάντωση της ηχητικής πηγής.Μερικές φορές μπορούμε να δούμε την ταλάντωση αυτή , π.χ. στη βελόνα του πλεξίματος που παράγει ήχο.

Το ηχητικό κύμα φτάνει στο τύμπανο του αυτιού μας και το αναγκάζει να ταλαντωθεί . Η ταλάντωση μεταδίδεται σε ορισμένα νευρικά κύτταρα,τα οποία διεγείρονται.Το ακουστικό νεύρο συνδέει τα κύτταρα αυτά με τον εγκέφαλο. Το αυτί αποτελείται:

Η ικανότητα μας να μιλάμε οφείλετε στην ταλάντωση των φωνητικών χορδών Η ικανότητα μας να μιλάμε οφείλετε στην ταλάντωση των φωνητικών χορδών . Ο ήχος που παράγεται από τις φωνητικές χορδές στον λάρυγγα διαμορφώνεται σε ομιλία με τη βοήθεια:

Σε μια ταλάντωση ονομάζουμε πλάτος τη μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί να έ΄χει το σώμα που ταλαντώνεται από τη θέση ηρεμίας του.

Μπορούμε να ταξινομομήσουμε τους ήχους μελετώντας τα χαρακτηριατικά τους: την ηχηρότητα,το ύψος και τη χροιά.Η ηχηρότητα εξαρτάται από το πλάτος της ταλάντωσης της ηχητικής πηγής και από την απόστασή μας από αυτήν.Το ύ΄ψος του ήχου εξαρτάται από το πόσο γρήγορη ή αργή είναι η ταλάντωση της ηχητικηής πηγής.Γρήγορη ταλάντωση προκαλεί οξείς ήχους ,ενώ αργή ταλαάντωση προκαλεί βαθείς ήχους.Ακόμη και αν ήχοι από διαφορετικές ηχητικές πηγές έχουν την ίδια ηχηρότηα και το ίδιο ύψος , μπορούμε να διακρίνουμετιςηχητικές πηγές από τη χροιά τους.Ο ήχος κάθε μουσικού οργάνου αλλά και κάθε ανθρώπινης φωνής έχει τη δική του χροιά΄.

Στην καθημερινή μας ζωή τους ενοχλητικούς ήχους τους ονομάζουμε θορύβους. Το πρόβλημα της έντονης ενόχλησης από τους θορύβους ονομάζεται ηχορύπανση. Η συνεχηής παραμονή σε περιβάλλον έντονων θορύβων είναι επικύνδυνη για την υγειά μας.

ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΒΑΣΩ ΣΑΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΗΧΟ.

ΤΕΛΟΣ