Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος: 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Black team B8 Μιχάλης Νατιώτης Ονησίφορος Παφίτης Μίκης Ανδρέου
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΦΙΛΙΑ Στέλιος Μητρογιαννόπουλος, τμήμα Β1.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Υπήρχε κάτι στο χαμόγελό της, στα μάτια της, στην διαχρονική και φυσική της κομψότητα. ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ Τα παρακάτω λόγια είναι από την Audrey Hepburn όταν.
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
«Γκουέρνικα» Μια εικαστική καταγγελία για τη βαρβαρότητα του πολέμου
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,
Η πνευματική καλλιέργεια. Πρόσεχε τις σκέψεις σου, μπορούν να γίνουν επιθυμίες.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
17 Ν ΟΕΜΒΡΗ χρόνια μετά Τα πέτρινα χρόνια ( )
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
25 ΜΑΡΤΙΟΥ Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Η γαλοπούλα.
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη;
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΑΝΟΡΕΞ ΙΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΈΚΤΟΡΑΣ.
Πατριωτισμός - Εθνικισμός Στην ποίηση και τη λογοτεχνία
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΔΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΣΙΝΗ ΑΣΚΟΥΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΦΕΡΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΥΩΤΗ ΒΕΡΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: 21/12/15 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη; Τι ήταν αυτό το παιδί για τους γονείς του;
Ε.Ο.Κ.Α ΕΘΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΥΠΡΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Καβάλας Τμήμα :Δ1
…απ΄τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καταστροφή της Σμύρνης 1922
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
H ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:

François Émile de Lansac

 Δεν είναι μόνο ένα υπέροχο έργο εξαιτίας του ανεκτίμητου κόστους του αλλά και το ότι είναι ένα από τα απόλυτα έργα τέχνης.Κανείς δεν είναι σε θέση για να το επιβεβαιώσει αυτό παρά μόνο μία ξενάγηση στο Μουσείο Τέχνης και Ιστορίας που βρίσκεται στο Μεσολόγγι. Το γεγονός ότι αν μετακινηθείς σε διάφορα σημεία του χώρου είσαι σε θέση να δεις τον πίνακα σε σκηνές με τελευταία αυτή που απεικονίζει την τελευταία πνοή του μικρού αγοριού στον κόσμο. Απόγνωση,ανησυχία, αγάπη και ηρωισμός για την πατρίδα είναι ανάμεικτα συναισθήματα που αποπνέει στον καθένα μας αυτός ο πίνακας. Γι’ αυτό τον λόγο τον επέλεξα.

Ποια μάνα θα είχε τόσο θάρρος για να σκοτώσει το παιδί της για να αποφύγει την τουρκική σκλαβιά; ΚΑΜΙΑ. Μία Μεσολογγίτισσα όμως αποφασισμένη για τα πάντα δε διστάζει για τίποτα

Αρχικά, άμα παρατηρήσει κανείς τον πίνακα με αρκετή προσοχή εύκολα μπορεί να διακρίνει τις λεπτομέρειες οι οποίες συμβάλλουν στον να δημιουργηθεί αυτό το έργο τέχνης. Τα πόδια που φαίνονται στην άκρη είναι τα πόδια του άντρα της γυναίκας ο οποίος σκοτώθηκε. Η γυναίκα σκότωσε τον Τούρκο που βρίσκεται ξαπλωμένος,στη συνέχεια το παιδί της και τέλος τον ίδιο της τον εαυτό για να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων. Το βλέμμα της αποφασισμένο,ο βολβός του ματιού της θολός, διακρίνεται ένα πρήξιμο στο μάγουλο(μήλο) καθώς και τα δάκρυα με τα οποία γίνονται εμφανείς οι ρυτίδες. Το μαχαίρι σε στάση ακριβώς απέναντι από την καρδιά γεμάτο από τα αίματα του παιδιού και του Τούρκου. Επίσης φαίνεται και η φλέβα στον καρπό από το δυνατό πιάσιμο του μαχαιριού. Τα μάτια του μικρού αγοριού μπορούν να πουν χίλιες λέξεις καθώς ανάλογα με την απόσταση από τον πίνακα μας δείχνουν πότε είναι ανοιχτά πότε λίγο πιο κλειστά και πότε εντελώς κλειστά που λέει το τελευταίο αντίο στη ζωή. Ο ζωγράφος έχει φροντίσει να φαίνεται το κρεμασμένο χέρι του μικρού ο μελανιασμένος αστράγαλός του και το σπάσιμο του λαιμού του, καθώς έχει πέσει λιπόθυμος στην αγκαλιά της μάνας του Συνεχώς επικρατεί μία αλλαγή συναισθημάτων και καταστάσεων κυρίως στο βλέμμα της μάνας και του παιδιού

Εξωτερική εμφάνιση: Η φορεσιά της γυναίκας είναι ταλαιπωρημένη καθώς υπάρχει και ένα μεγάλο άνοιγμα στο στήθος το οποίο είναι έτοιμο να υποδεχθεί το μαχαίρι. Ο μικρός αναίσθητος είναι ντυμένος και αυτός με ταλαιπωρημένα και ματωμένα ρούχα, ενώ ο Τούρκος έχοντας χάσει την κάθε αίσθηση του είναι γυμνός στο πάνω μέρος του σώματος,φορώντας την τοπική ενδυμασία της χώρας του με το καπέλο του πεσμένο στο έδαφος Πίσω ο ουρανός καταγάλανος όμως στα ελληνικά εδάφη επικρατεί πόλεμος. Ίσως ο ζωγράφος θέλει μέσα από την πραγματικότητα να δείξει τη βαθιά σημασία του πολέμου καθώς μέσα στην ψυχή των Ελλήνων όντως επικρατούσε αγαλλίαση διότι έκαναν το σωστό,έσωζαν την πατρίδα τους.

Σε γνωρίζω από την κόψη Του σπαθιού την τρομερή, Σε γνωρίζω από την όψη Που με βιά μετρά τη γη. Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη Των Ελλήνων τα ιερά, Και σαν πρώτα ανδρειωμένη, Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά! Εκεί μέσα εκατοικούσες Πικραμένη, εντροπαλή, Κι ένα στόμα ακαρτερούσες, Έλα πάλι, να σου πη…