Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
E-learning, b-learning: Τάσεις και Προοπτικές Ιωάννα Φεργαδιώτου.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
21, 23 Φεβρουαρίου 2005 ΗΜΕΡΙΔΑ: Τεκμηρίωση και Διαλειτουργικότητα Μεταδεδομένα για απόδοση εκπαιδευτικής αξίας σε συλλογές πολιτισμικού αποθέματος Γιώργος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
Ειδικά Θέματα Η/Υ IIΕργαστήριο 2 Χ. Καραγιαννίδης1/27 Λίστες, Πίνακες, Γραφικά και Εικόνες Εργαστήριο 2 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ειδικά Θέματα Η/Υ IIΕργαστήριο 1 Χ. Καραγιαννίδης1/17 Εισαγωγή στο Εργαστήριο Εισαγωγή στο FrontPage Εργαστήριο 1 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 7 Χ. Καραγιαννίδης1/17 Γλώσσα HTML Εργαστήριο 7 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Ειδικά Θέματα Η/Υ IIΕργαστήριο 3 Χ. Καραγιαννίδης1/24 Δεσμοί, Πλαίσια, Χάρτες Γραφικών, Κινούμενες Εικόνες Εργαστήριο 3 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 4 Χ. Καραγιαννίδης1/17 Εργασία Ανάπτυξη Δικτυακού Τόπου Εταιρείας Εργαστήριο 4 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
ΠΜΣ ΠΤΔΕΔιάθεση & Διαχείριση Ψηφιακού Υλικού Χ. Καραγιαννίδης1/40 Διάθεση & Διαχείριση Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού Χαράλαμπος Καραγιαννίδης ΠΤΕΑ-ΠΘ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Παραπομπές και Δομή.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Braille Messenger
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική (και Υποστηρικτική) Τεχνολογία introduction to learning and assistive technologies Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Χ. Καραγιαννίδης

σύνοψη γνωριμία... σύντομη εισαγωγή στην εκπαιδευτική τεχνολογία what, why, how σύντομη εισαγωγή στην υποστηρικτική τεχνολογία εισαγωγή στα θέματα των διαλέξεων Χ. Καραγιαννίδης

γνωριμία Χ. Καραγιαννίδης

ας συστηθούμε τώρα πριν πιο πριν (σπουδές) επικοινωνία Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής πριν Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΚΕΤΑ-ΙΠΤΗΛ, ΙΤΕ-ΙΠ πιο πριν (σπουδές) Μαθηματικά (ΑΠΘ), Υπολογιστές (London, Kent) επικοινωνία karagian @ { uth.gr, acm.org, ieee.org }, http://karagian.users.uth.gr Χ. Καραγιαννίδης

εσείς? εκπαιδευτική τεχνολογία και υποστηρικτική τεχνολογία εκπαιδευτική τεχνολογία και υποστηρικτική τεχνολογία τι έχετε δει μέχρι τώρα? ποια είναι η άποψή σας? τι περιμένετε? πώς σας φαίνεται? Χ. Καραγιαννίδης

σύντομη εισαγωγή στην εκπαιδευτική τεχνολογία Χ. Καραγιαννίδης

μερικοί ορισμοί εκπαιδευτική τεχνολογία (ET) ηλεκτρονική μάθηση τεχνολογία (πληροφορικής και επικοινωνιών) που μπορεί να διευκολύνει κάποια στάδια της εκπαίδευσης ηλεκτρονική μάθηση μάθηση μέσω των ΤΠΕ (ιδιαίτερα του διαδικτύου) Google for learning technologies, e-learning, web-based learning, technology-supported learning, CAI (computer-assisted instruction), CAL (computer-supported learning), etc Χ. Καραγιαννίδης

τι ΔΕΝ είναι εκπαιδευτική τεχνολογία? ... όταν, για παράδειγμα, μπορούμε να μάθουμε από οτιδήποτε διαβάζουμε στο web??? accidental learning πρέπει να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός στόχος, και αντίστοιχος εκπαιδευτικός σχεδιασμός π.χ. δυνατότητα επεξηγήσεων, δυνατότητα παρουσίασης όλων των βημάτων και όχι μόνο του τελικού αποτελέσματος, δυνατότητα αυτό-αξιολόγησης, etc Χ. Καραγιαννίδης

πότε, γιατί και πώς ξεκίνησε δεκαετία 60 όταν οι υπολογιστές άρχισαν να διαδίδονται περισσότερο (λόγω τιμής, ευχρηστίας, κλπ) αμερικάνικος στρατός ανάγκη κατάρτισης των στελεχών στα προηγμένα στρατιωτικά συστήματα οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι Χ. Καραγιαννίδης

οι πρώτες προσπάθειες ψηφιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού εισαγωγή μιας απλής δομής page-turning systems back, forward, first, last, etc επανάσταση multimedia – πολλαπλά μέσα hypermedia – μη-σειριακή πρόσβαση Χ. Καραγιαννίδης

γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια? (1/4) definition and aim of learning learning is no longer defined as mastery of a body of knowledge, demonstrated by specific tests in the USA for example, the Big Six accounting firms have declared that no one can master the content of their discipline in an undergraduate education - rules change so fast that accountants must continually relearn them throughout their professional lives Χ. Καραγιαννίδης

πιο συγκεκριμένα... υπολογίζεται ότι η ημιζωή των γνώσεων που αποκτώνται μέχρι ένα δεδομένο σημείο (π.χ. την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο) είναι μηχανική 5-7 χρόνια ηλεκτρονικοί υπολογιστές 1-2 χρόνια διοίκηση επιχειρήσεων 5-8 χρόνια νοσοκομειακή ιατρική 3-5 χρόνια φυσική και οικονομικά 8 χρόνια βιοτεχνολογία 5-8 χρόνια ημιζωή: ο χρόνος που αντιστοιχεί σε απαξίωση των μισών από τις γνώσεις που αποκτήθηκαν Χ. Καραγιαννίδης

γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια? (2/4) learner characteristics what we think as "traditional undergraduates", i.e. those who are 18-22 years old, attending full-time, living in college housing, etc, constitute less than one fourth of all students in higher education today's student society is characterised by heterogeneity in age (only 43% are under 25), sex (women account for nearly 55% of all undergraduates), ethnicity, and economic means (students from all socio-economic classes) Χ. Καραγιαννίδης

γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια? (3/4) society's expectations increasingly, viewing a college education as a complete preparation for a lifetime career is becoming outmoded forecasters say that the average work life in the future will consist of six or seven different careers, each requiring new skills, new attitudes, new values the American Society for Training and Development have estimated that by the year 2000, 75 percent of the workforce will need retraining Χ. Καραγιαννίδης

γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια? (4/4) from the industrial era to the information society, and to the knowledge society and the knowledge-based economy το πιο σημαντικό κεφάλαιο για ένα άτομο ή ένα σύνολο (ομάδα, κοινωνία, εταιρεία, κλπ) είναι οι γνώσεις των μελών της το αποτέλεσμα οι μεγαλύτερες βιομηχανίες του Internet προβλέπεται ότι θα αφορούν την παροχή υπηρεσιών υγείας και εκπαίδευσης Χ. Καραγιαννίδης

η σημερινή κατάσταση ανάπτυξη ψηφιακού μαθησιακού περιεχομένου πολυμεσικού, διαδραστικού, κλπ διαχείριση μαθησιακού περιεχομένου και μαθησιακών γεγονότων, γενικότερα LMS, LCMS, WBLE, etc υποστήριξη διαδικασιών που εμπλέκονται στη μαθησιακή διαδικασία student information systems, etc Χ. Καραγιαννίδης

σύντομη εισαγωγή στην υποστηρικτική τεχνολογία Χ. Καραγιαννίδης

ορισμός assistive technology (Assistive Technology Act of 1998) products, devices or equipment, whether acquired commercially, modified or customized, that are used to maintain, increase or improve the functional capabilities of individuals with disabilities προϊόντα, συσκευές ή εξοπλισμός που μπορούμε να προμηθευτούμε ή να τροποποιήσουμε, και τα οποία χρησιμοποιούνται για να συντηρούν και να βελτιώνουν τις λειτουργικές δυνατότητες των ΑΜΕΑ Χ. Καραγιαννίδης

καθολικός σχεδιασμός universal design ο σχεδιασμός προϊόντων (υπηρεσιών, περιβαλλόντων, κλπ) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους ανθρώπους, στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, χωρίς την ανάγκη προσαρμογών ή εξειδικευμένου σχεδιασμού έχει στόχο να απλοποιήσει τη ζωή όλων, με την ανάπτυξη προϊόντων, επικοινωνίας και φυσικού περιβάλλοντος που μπορεί να χρησιμοποιηθούν από όσο περισσότερους ανθρώπους γίνεται, με ελάχιστο ή καθόλου επιπρόσθετο κόστος προσφέρει οφέλη σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και δεξιοτήτων Χ. Καραγιαννίδης

το αντίστροφο… προσαρμογές το πρόβλημα πρώτα εξελίσσεται μια τεχνολογία (χωρίς καμία πρόνοια για τα άτομα με ειδικές ανάγκες), και κατόπιν την προσαρμόζουμε σε διάφορες κατηγορίες ατόμων με ειδικές ανάγκες το πρόβλημα όταν μια τεχνολογία σχεδιάζεται για τους "μέσους" χρήστες, είναι δύσκολο να προσαρμοστεί χρειάζεται χρόνος για τις προσαρμογές, και άρα τα άτομα με ειδικές ανάγκες είναι "μια γενιά" πίσω στην τεχνολογία Χ. Καραγιαννίδης

αρχές καθολικού σχεδιασμού equitable use (ισότιμη χρήση) flexibility in use (ευελιξία χρήσης) simple and intuitive (απλότητα και φυσικότητα) perceptible information (αναγνωρίσιμη πληροφορία) tolerance for error (ανοχή στα σφάλματα) low physical effort (χαμηλή προσπάθεια) size and space for approach and use (χώρος και μέγεθος για κατάλληλη χρήση) Χ. Καραγιαννίδης

vision impairments screen enlargers, or screen magnifiers screen readers speech recognition systems speech synthesizers (often referred to as text-to-speech (TTS) systems) refreshable Braille displays talking word processors large-print word processors Χ. Καραγιαννίδης

dexterity impairments speech recognition systems on-screen keyboard programs keyboard filters touch screens alternative input devices (including alternative keyboards, electronic pointing devices, sip-and-puff systems, wands and sticks, joysticks and trackballs) Χ. Καραγιαννίδης

hearing impairmements δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προϊόντα γιατί??? Χ. Καραγιαννίδης

learning impairments word prediction programs reading comprehension programs reading tools and learning disability programs speech synthesizers speech recognition systems Χ. Καραγιαννίδης

language & communication impairments keyboard filters speech recognition systems screen review utilities touch screens speech synthesizers Χ. Καραγιαννίδης

εισαγωγή στα θέματα που θα δούμε Χ. Καραγιαννίδης

θέματα εισαγωγή web-based learning environments, LMS, LCMS learning technologies specifications and standards web usability, web accessibility adaptive learning environments, mobile learning, ubiquitous computing and ambient intelligence future… Χ. Καραγιαννίδης

χρονοδιάγραμμα 19/12/2007 20/12/2007 7/1/2008 9/1/2008 16/1/2008 Χ. Καραγιαννίδης

για οτιδήποτε χρειαστεί karagian@uth.gr καλή συνέχεια για οτιδήποτε χρειαστεί karagian@uth.gr Χ. Καραγιαννίδης