ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
Νέες υπηρεσίες/ ανακοινώσεις από τον ΟΒΙ. DESIGN VIEW O Ενιαίο διαδικτυακό εργαλείο αναζήτησης κατατεθειμένων design στην Ευρώπη, βασισμένο σε πληροφορίες.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
* Γεγονός πολύ δύσκολο να εξηγηθεί με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο βάρος των εξαγωγών,αφορά την ΦΕΤΑ για την οποία από το 2007 έχουμε κατοχυρώσει την αποκλειστικότητα,
Τυρί-Φέτα Η φέτα και γενικότερα το τυρί είναι ένα πολύ διαδεδομένο προϊόν στην χώρα μας και μαζί με το ελαιόλαδο αποτελούν βασικά προϊόντα της διατροφής.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
L. BARAZI – ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΑΛΑΣΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΠΑΡΟΝ & ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΑΛΑΣΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ.
Τομείς παραγωγής της Ευρωπαϊκής Οικονομίας
Med Diet Όποιος προσέχει τον εαυτό του, με ακολουθεί Μεσογειακή Διατροφή 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Σχολ. Έτος:
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Project:”Διατροφή και υγεία”
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
Η ελιά.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
1 Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ. 2 ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ: Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά  Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά προβλήματα.
Κλαδική Ειδίκευση και Εξαγωγικός Προσανατολισμός των Χωρών της ΕΕ και των Περιφερειών τους στην περίοδο της κρίσης Ιωάννης Βαβούρας*, Στρατούλα.
Β. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 19ο ΑΙΩΝΑ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η Βιομηχανική Επανάσταση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Οι Νέες ∆ιατάξεις για τις Βιολογικές Καλλιέργειες και οι Προοπτικές Χρηµατοδότησης. Αλέξανδρος Παριανός, Γεν. ∆ιευθυντής GMCert, Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας.
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Ο γνωστός άγνωστος κλάδος της αγροτικής μας οικονομίας Γνωριμία με το 1ο εξαγωγικό προϊόν της χώρας Δρ Γεώργιος Ντούτσιας Πρόεδρος ΔΟΕΠΕΛ.
Η ελληνική οικονομία κατά τον 19ο αιώνα
εισαγωγή Nashico Enterprises Limited:
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΕΑΣ Θεσ/νικη
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Τραπεζεσ– Ασφαλιση Πιστωσεων – Χρηματοδοτηση
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ : ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ Παραδοσιακές εξαγωγές σε αγροτικά προϊόντα όπως ελιές, λάδι, σταφίδα. Μειωμένη ανταγωνιστικότητα. Μικρή βιομηχανική παραγωγή, με πτωτικές τάσεις και αδυναμία να αντεπεξέλθει στα μεγέθη των πολυεθνικών. Υιοθέτηση EUR οδηγεί σε «ακριβότερα» εξαγώγιμα προϊόντα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ COMMODITIES

ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ «ΕΞΑΓΩΓΕΣ» Ο Τουρισμός και οι υπηρεσίες είναι η λύση? Να πουλάμε είναι απαραίτητο, ένα κράτος δεν ζει μόνο με υπηρεσίες ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η Ελβετία αν και έχει «ανταγωνιστικές υπηρεσίες» όπως τουρισμό και banking, έχει και ισχυρότατες βιομηχανίες τροφίμων π.χ. Nestle.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΤΑΣΗ: ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ Επιλεκτική καλλιέργεια προϊόντων «σύγχρονων τάσεων» που ταιριάζουν στο κλίμα και στο ελληνικό έδαφος. Π.χ. Κυδώνια, Μύρτιλα, Φραγκόσυκα. Αγορές στόχοι – κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών Εξισορρόπηση «διεθνών τάσεων» και «ελληνικών δυνατοτήτων» ΩΣΤΟΣΟ Κανένα από τα παραπάνω δεν πρέπει να γίνει μονόδρομος και να αναιρεί τα υπόλοιπα.

Χ.Κ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΒΕΤ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Στρατηγική : Διαφοροποίηση Δραστηριοτήτων – Ευέλικτα Καινοτομικά Προϊόντα Εκμοντερνισμός «Παραδοσιακής» Δραστηριότητας : Εκσυγχρονισμός μονάδας παραγωγής. Εκσυγχρονισμός Προϊόντος: Βιολογική Σταφίδα. Καινοτομικά «Παραδοσιακά» Προϊόντα : Βαλσαμικό Ξίδι Καλαμάτας από Κορινθιακή σταφίδα Χωρίς συντηρητικά, χωρίς πρόσθετα Βιολογικό Βαλσαμικό Ξίδι.

Χ.Κ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΒΕΤ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Καινοτομικά «εκσυγχρονισμένα» Προϊόντα : Μεσογειακές Μουστάρδες Balsamon Με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, Μέλι αντί για ζάχαρη, Βαλσαμικό ξίδι αντί για κοινό Καινοτομικά «κλασσικά» Προϊόντα : Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Balsamon “Premium” Εμφάνιση Ονομασία Προέλευσης

Χ.Κ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΒΕΤ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Πριν 8 χρόνια: Η εξαγωγική δραστηριότητα σταφίδας ήταν το 90% του εταιρικού τζίρου Σήμερα Η διαφοροποίηση των προϊόντων άνοιξε νέες αγορές. Η εξαγωγή σταφίδας αποτελεί λιγότερο από το 50% του τζίρου Εξαγωγική Δραστηριότητα Αμερική, Καναδάς, Αυστραλία, Ρουμανία, Αγγλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Εσθονία, Μάλτα, Ιταλία, Ιαπωνία, Γαλλία. Κανάλια Διανομής Από μεμονωμένα Delicatessen έως και leader S/M όπως TESCO, CARREFOUR,COLES

Καναδάς Coles Αυστραλία Carrefour Ρουμανία

Ευχαριστώ!!!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ C.C. PAPADIMITRIOU S.A. ΘΟΥΡΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΛΛΑΣ Email: papadim@balsamon.gr TEL: +30 2721032960/63 www.balsamon.gr