ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Ο Τριαδικός Θεός Οι γιορτές της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΔΕ3_ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ:
Όρθιο γουρούνι, τα χλωμά πρόσωπα κόβουν τα δέντρα από τη γη των
Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΦΥΣΗ ΖΩΝΤΩΝ ΛΑΩΝ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
« Ποιήσωμεν ἂνθρωπον…»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 20…. ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ
Παρατήρηση φαινομένων στην Γη: Milky Way, Παλίρροια, Σέλας,
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Κατά την Παλαιά Διαθήκη, ο σκοπός της δημιουργίας του ανθρώπου είναι... α. να φθάσει σε κοινωνία με τον Θεό β. να επιβληθεί στη γυναίκα γ. να ενωθεί.
14. Αιρέσεις : εσωτερική πληγή της Εκκλησίας
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΊΑΣ – Α.Π.Θ
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
32. Ο Ινδουϊσμός (Α’) Σελίδες
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
33. Ο Ινδουισμός (B’) Σελίδες
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ Μία προσέγγιση θεολογικό-φιλοσοφική. Μετάφραση των κειμένων της Γενέσεως και σχολιασμός: Νικόλαος Γ.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Ο Ινδουισμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη θρησκεία του κόσμου σε αριθμό πιστών με περίπου ένα δισεκατομμύριο πιστούς, από τους οποίους οι περισσότεροι.
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
33. Η προσευχή των μουσουλμάνων στο τζαμί την Παρασκευή
Δ.Ε.32: Ο Ινδουϊσμός (Α).
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ.
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Δημουλάς Ιωάννης ΠΓΕΣΣ Θρησκευτικά Β’ Γυμν.. Εκφώνηση ερώτησης Ισλαμισμός Βουδισμός Ινδουισμός Κομφουκιανισμός Ταοϊσμός Εικόνες Πηγές.
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
Η Γιόγκα Εργασία Θρησκευτικών ΒΟΥΧΑΡΑ ΚΛΑΙΡΗ ΔΑΙΛΛΙΔΗ ΜΑΡΘΑ.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
Γκόγκα Ασημένια Ζαχαριάδου Μαρία
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Τάξη Β’1 Καθηγήτρια: Ερυφιάδου Αναστασία
Γιώργος Βέλης Β Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ; Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΡΟΥΣΑ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ») ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ;

ΠΟΥΡΟΥΣΑ Ένας κοσμικός προπάτορας του ανθρωπίνου γένους, ο Πουρούσα, που θεωρείται μερικές φορές ως ο πρώτος βασιλιάς, διαμελίζεται, ή θυσιάζεται, και από τα κομμάτια του προκύπτουν τα διάφορα τμήματα του κόσμου. Από αυτήν τη θυσία δημιουργούνται τα βουνά, τα ποτάμια, η γη και όλα τα έμβια όντα. Σε γενικές γραμμές, αυτός ο μύθος θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια περίπτωση της επικρατούσας κοσμογονίας.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΥΘΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ «ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΟΝΙΑ» ΚΑΙ «ΒΑΣΙΛΕΙΟΓΟΝΙΑ» ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ (ΣΥΣΤΗΜΑ VARNA) ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ Από το κεφάλι του διαμελισμένου Πουρούσα προέρχεται η ιερατική τάξη, από το άνω μέρος του κορμού του προέρχεται η τάξη των πολεμιστών, από το κάτω μέρος του κορμού και τα γεννητικά όργανα οι κοινοί άνθρωποι, ή η τάξη των εμπόρων, και, σε μια πιο πρόσφατη προσθήκη, που δεν απαντά σε άλλες ινδοευρωπαϊκές διηγήσεις αυτού του είδους, οι κοινωνικά αποκλεισμένοι Σούδρας, οι κατώτερες τάξεις, προέρχονται από το κάτω μέρος των ποδιών του.

ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΣΤΩΝ Οι τέσσερις ομάδες παρουσιάζονται ως ξεχωριστές δημιουργίες κατά την αρχική κοσμική τάξη. Η Ινδία δεν είδε την κοινωνική δομή της ως σχεδιασμένη, επεξεργασμένη, από ανθρώπινα όντα, που θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν διαμορφώσει τα πράγματα αρκετά διαφορετικά. Η Ινδία είδε το varna ως τμήμα του θεϊκά διαμορφωμένου κόσμου —μέρους του θεϊκού σχεδίου.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΙΝΔΟΪΣΜΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΙΝΔΟΪΣΜΟΥ. Ο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ: ΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ

Ο ΕΝΟΘΕΪΣΜΟΣ ‘Η ΜΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ Ρικβέδα (Χ, 121) «Στην αρχή του κόσμου υπήρχε μόνον αυτός ως χρυσός σπόρος. Όταν γεννήθηκε ήταν μόνος του ο κύριος του κόσμου. Κρατά την γη και τον ουρανό εκεί πάνω. Ποιος είναι ο θεός, που με θυσίες πρέπει να λατρεύουμε;». ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΡΟΥΣΑ - (Ρικβέδα Χ, 90,1-4) Χιλιοκέφαλος ήταν ο Πουρούσα, χιλιόφθαλμος, χιλιοπόδαρος. Αγκάλιαζε τη γη από όλες τις πλευρές Και στεκόταν πέρα από το πλάτος των δέκα δακτύλων. Ο Πουρούσα είναι ετούτο το παν. Ότι υπήρξε και ότι θα υπάρξει.Αυτός είναι ο Κύριος της αθανασίας…

ΒΡΑΧΜΑΝ – ΑΤΜΑΝ (ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΑΡΡΗΤΟ) ΤΟ ΒΡΑΧΜΑΝ ΩΣ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ρώτησαν το σοφό Yajñavalkya: — «Πόσοι είναι οι θεοί Γιαζνιαβάλκυα;» — Τρεις χιλιάδες τριακόσιοι έξι, αποκρίθηκε αυτός. — Ναι, μα ακριβώς πόσοι είναι οι θεοί, Γιαζνιαβάλκυα; — Τριάντα τρεις (...) — Ναι, μα ακριβώς πόσοι είναι οι θεοί Γιαζνιαβάλκυα; — Έξι (…) — Τρεις (...) — Ένας! — Και ποιός είναι αυτός ο Ένας; — Η πνοή (πράνα), απάντησε, τον λένε Βράχμαν, ή Επέκεινα (tyad). (Brihadāranyaka-Upanishad ΙII, 9,1-9)

ΤΟ ΑΤΜΑΝ ΩΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟ: — Σε παρακαλώ, κάντο πιο λιανά, να το καταλάβω. — Βάλε αυτό το αλάτι στο νερό και έλα αύριο το πρωί να ακούσεις τη διδαχή. Το άλλο πρωί ο πατέρας του είπε: «Το αλάτι που έριξες στο νερό χθες το βράδυ, καλέ μου, φέρτο πίσω». Εκείνος έψαξε να το βρει, μα το αλάτι είχε λιώσει. — Καλέ μου, πιες μια γουλιά από την άκρη αυτού του νερού! Πώς είναι; — Αλμυρό. — Πιές μια γουλιά από τη μέση! Πώς είναι; — Πιές από την άλλη άκρη. Πώς είναι; — Άφησέ το στην άκρη και έλα κοντά μου. Ο υιός υπάκουσε λέγοντας. «αυτή η αλμυράδα επανέρχεται συνέχεια στο στόμα μου». Τότε ο πατέρας του του είπε. «αληθινά, ό,τι πράγματι υπάρχει σ’ αυτό το νερό, αγαπητέ μου, δεν μπορείς να το πιάσεις. στην πραγματικότητα όμως αυτό υπάρχει εδώ μέσα. Αυτό, που είναι η ελαχιστότατη ουσία, αυτό είναι το εγώ όλου ετούτου του σύμπαντος. Αυτό είναι η αλήθεια, αυτό είναι το ατομικό και το συλλογικό άτμαν. Tatt-vām-āsi, αυτό είσαι συ Σβετάκετου! ».

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ» Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ». Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΜΑΝ – ΑΤΜΑΝ ΩΣ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΝΩΣΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΗΡΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΑΘΜΙΔΕΣ: ΥΛΗΣ=ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΄Η ΝΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ Η ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ: ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΝΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΑΘΕΟΣ ΥΠΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ (ΤΟΥΡΙΓΙΑ) Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: «ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ» «ΤΟ ΑΤΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΜΑΝ» «Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΜΑΝ» «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΜΑΝ» Ο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΟΡΑΣΗΣ – ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΒΡΑΧΜΑΝ – ΑΤΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ»

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ Λέγεται ακόμη ότι αυτός ο ανεξιχνίαστος και άμορφος Κύριος είναι εκείνος που παίρνει όλες τις μορφές του κόσμου που βλέπουμε. «Συ είσαι η γυναίκα, συ είσαι ο άνδρας. συ είσαι ο νέος και συ είσαι η νέα. Σαν γέροντας ακουμπώντας στο ραβδί σου τρικλίζεις και προς το θάνατο πηγαίνεις, γιατί είσαι γεννημένος. Συ προς όλες του ουρανού τις κατευθύνσεις κοιτάζεις, γιατί με πρόσωπα πολλά γεννήθηκες. Συ είσαι η βαθυγάλαζη πεταλούδα και ο πράσινος παπαγάλος με κόκκινα μάτια. Συ είσαι το σύννεφο και ο κεραυνός, οι εποχές και οι θάλασσες. Είσαι άναρχος, γιατί είσαι άπειρος, και συ είσαι αυτός, από τον οποίο όλοι οι κόσμοι γεννήθηκαν» (Σβετασβάταρα Ουπαν. IV,3-4).

ΖΩΗ, ΚΟΣΜΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΗΣΗ ΖΩΗ, ΚΟΣΜΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΗΣΗ Η γένεση και η φύση του κόσμου Ο ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ «ΜΑΓΙΑ»= ΠΛΑΝΗ Ο κόσμος ως «παιχνίδι» (λίλα) του Θεού Η ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ: Α. ΕΛΑΦΡΥ, ΦΩΤΕΙΝΟ, ΑΓΑΘΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Β. ΚΙΝΗΤΙΚΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Γ. ΣΚΟΤΕΙΝΟ, ΝΩΘΡΟ Το ανακυκλούμενο ον ΣΑΜΣΑΡΑ Η αιτία της ανακύκλησης. Το Κάρμαν ως έργο και ως νόμος ανταπόδοσης των έργων ΚΑΡΜΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ «ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ» (ΤΣΙΒΑ Ἠ ΤΣΙΒΑΤΜΑ) Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΝΔΟΪΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΑΠΟ: Α. ΣΩΜΑ Β. ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΣΩΤΑΤΟ ΟΡΓΑΝΟ Γ. ΠΝΕΥΜΑ (ΑΤΜΑΝ) Η ανακύκληση του σύμπαντος Κάρμα, ντάρμα και κοινωνικές τάξεις (ΚΑΣΤΕΣ) Η ΙΝΔΙΑ ΩΣ «ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΝΟΜΟΥ»

Το νόημα της απολύτρωσης Η ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΗ Το νόημα της απολύτρωσης ΜΟΚΣΑ= ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ= ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΜΑΝ

2. Δρόμοι απολυτρώσεως Α. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Β. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Γ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΠΑΚΤΙ= ΥΠΗΡΕΤΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΠΑΚΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 7Ο μ.Χ. ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΛΑΪΚΗΣ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΠΑΚΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 7Ο – 11Ο μ.Χ. ΑΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΑΜΙΛ Ν. ΙΝΔΙΑΣ ΡΑΜΑΝΟΥΖΙΑ (11Ος μ.Χ.) ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΚΤΙ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΙΝΔΟΪΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΣΑΪΤΑΝΙΑ + ΚΙΝΗΜΑ «ΧΑΡΕ ΚΡΙΣΝΑ» ΡΑΜΑΚΡΙΣΝΑ

Η Γιόγκα ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Α. ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ (ΟΝΕΙΡΑ, ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ, ΣΦΑΛΜΑΤΑ, ΣΥΓΧΗΣΕΙΣ) Β. ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ (ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ, ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΤΗ ΓΙΟΓΚΑ) Γ. ΟΙ ΠΑΡΑΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΜΥΗΜΕΝΟ ΟΧΤΩ ΣΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΓΙΟΓΚΙΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟ: Α. ΤΗΡΗΣΗ ΠΕΝΤΕ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ: ΜΗ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ ΜΗ ΨΕΥΔΕΣΑΙ ΜΗΝ ΚΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Β. ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΗΣ ΠΕΝΤΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ: ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΑΣΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΟ ΘΕΟ Γ. ΛΗΨΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Δ. ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ Ε. ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΣΤ. ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Ζ. ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ Η. ΥΨΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ