Μαθητές Ελένη Καίσαρη Νεφέλη-Μαρία Μαδεμλή Χριστίνα Ζιάγκα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;

Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ H EΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
GREEKLISH ή ΕΛΛΗΝΙΚΑ Th glwssa moy edwsan diadyktiakh.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΝΑΣ ΓΛΥΚΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΣΥΝΟΛΑ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Αγγλική γλώσσα- κοινά στοιχεία με άλλες γλώσσες
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Δ΄Ομάδα Ματθαίος Λιλικάκης Γιώργος Λαμπάκης Δέσποινα Κουφηδάκη Μαρία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικό Λύκειο Μαγούλας Ερευνητική εργασία: «Επίδραση των αγγλικών στην ζωή μας» ΈΤΟΣ: 2012-2013 Μαθητές Ελένη Καίσαρη Νεφέλη-Μαρία Μαδεμλή Χριστίνα Ζιάγκα Κωνσταντίνος Κατσέλης Βαγγέλης Κουνενάκης Αλέξης Μαθιουδάκης Κριστιάν Γιανκόβσκι Δημήτρης Λάσκος, Θάνος Καλομοίρης Μελέτης Πέππας Νίκος Σάπκας Βασίλης Κωνσταντόπουλος Καθηγητές ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΑΠΤΟΔΗΜΟΣ ΈΥΑ ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Όπως όλοι γνωρίζουμε η αγγλική γλώσσα είναι η επίσημη διεθνής γλώσσα του κόσμου πράγμα που την καθιστά πάρα πολύ διαδεδόμενη σε όλο τον κόσμο. Η αγγλική γλώσσα είναι πολύ χρήσιμη στην ζωή ενός ανθρώπου αφού μπορείς εύκολα να συνεννοηθείς με κάποιο άτομο.Παρολ'αυτά , στη σήμερον ημέρα η ελληνική κοινωνία φαίνεται να έχει επηρεαστεί σοβαρά από την επίδραση της αγγλικής. Ο στόχος της εργασίας μας είναι να πληροφορήσει τους αναγνώστες της για την επίδραση της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική κοινωνία.

ΕΠΙΡΡΟΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1) Στην πρώτη Δημοτικού έχει εισαχθεί το μάθημα της Αγγλικής, αν και υπάρχουν αμφιβολίες για την επίδραση που θα έχει το εγχείρημα αυτό στον εγκέφαλο των παιδιών που προσπαθούν να εμπεδώσουν τη βασική δομή της μητρικής τους γλώσσας. 2) Στο Λύκειο το μάθημα της Αγγλικής είναι υποχρεωτικό και μάλιστα αποτελεί βασικό πυλώνα της εκπαίδευσης.

3) Στα πανεπιστήμια προωθείται ο διεθνής προσανατολισμός της εκπαίδευσης με σκοπό να αντληθούν έσοδα από φοιτητές του εξωτερικού. Φυσικά η εκπαίδευση θα γίνεται στα αγγλικά. Προωθούνται επίσης συνεργασίες με ξένα πανεπιστήμια σε μεταπτυχιακό και προπτυχιακό επίπεδο, πάλι στα αγγλικά. Με δυο λόγια: Όταν η γλώσσα δεν χρησιμοποιείται, πεθαίνει. Το επίσημο ελληνικό κράτος, που είναι ο χειρότερος εχθρός της ελληνικής γλώσσας, φαίνεται να αδιαφορεί.

Η ιστορία των Greeklish 2004: εμφανίστηκε σε πολλά ελληνικά Διαδικτυακά forum μία κίνηση κατά της χρήσης των greeklish. Οι διαχειριστές απειλούσαν με εξοστρακισμό τους χρήστες που συνέχιζαν να χρησιμοποιούν τα greeklish, κάνοντας έτσι υποχρεωτική τη χρήση των ελληνικών, αλλά η χρήση των greeklish δεν κατάφερε να γίνει λόγος για αποκλεισμό από φόρουμ. Τα greeklish δεν είναι ένα καινούργιο φαινόμενο που γεννήθηκε στο διαδίκτυο. Αντίθετα είναι μια πρακτική που εμφανίστηκε σε διάφορους τόπους και εποχές και εφαρμόστηκε από διάφορες ελληνικές κοινότητες με διαφορετικούς τρόπους.

Μια γλωσσά αποδεκτή από τους νέους αλλά μη επιθυμητή από τους υποστηρικτές της ελληνικής γλώσσας, πράγμα το οποίο αποτελεί συχνά θέμα συζήτησης μεταξύ των ειδικών αλλά όχι μόνο. Οι νέοι δεν μπορούν να καταλάβουν πως καταστρέφουν την ελληνική γλωσσά και έτσι επεκτείνεται όλο και περισσότερο υποβαθμίζοντας την και μειώνοντας τον πλούτο του ελληνικού λεξιλογίου στην καθημερινή του χρήση.

Μορφές των greeklish. Τα greeklish είναι μια γλώσσα που χρησιμοποιείται κυρίως από τους νέους. Η βασική μορφή τους είναι ελληνικά γραμμένα με λατινικούς χαρακτήρες.

Οι ιδεολογίες της ορθογραφίας Η χρήση έχει καθιερώσει τρεις βασικούς τρόπους μεταγραφής: - Φωνητική μεταγραφή: αποδίδει την προφορική γλώσσα και απλοποιεί την ιστορική ελληνική ορθογραφία, π.χ. «ξέρω» ως «ksero» και «χάρη» ως «chari». - Οπτική μεταγραφή: αυτή, σε αντίθεση με τη φωνητική, αντιγράφει κατά το δυνατό την ιστορική ορθογραφία. Γνώμονάς της είναι η μορφή των γραμμάτων, που οδηγεί σε κάπως ανορθόδοξες λύσεις, όπως στην απόδοση του «θ» ως «8»

- Θεσιακή μεταγραφή: Βασίζεται στη θέση των χαρακτήρων στο πληκτρολόγιο και διαφέρει από το οπτικό σύστημα μόνο σε ορισμένα γράμματα· αποδίδει π.χ. το «ξ» με το λατινικό «j» αντί για «x» ή «3» που συνηθίζονται στο οπτικό σύστημα.

Η αλλοίωση και παραμόρφωση της γλώσσα με αποτέλεσμα αλλοίωσης και παραμόρφωσης του πολιτισμού Όσο περίεργο και αν ακούγεται η γλώσσα συνδέεται με μια σχέση αναλογίας με τον πολιτισμό. Μια πολύ δυνατή γλώσσα έχει ως αποτέλεσμα ένα δυνατό πολιτισμό. Σήμερα ο ελληνικός πολιτισμός έχει υποτιμηθεί όπως και η γλώσσα. Αιτία σε αυτή την παραμόρφωση και αλλοίωση του πολιτισμού και της γλώσσας είναι η παγκοσμιοποίηση και η ανάμειξη της αγγλοαμερικανικής κουλτούρας.

Μέθοδος ερωτηματολογίου Επιλέξαμε την μέθοδο του ερωτηματολογίου γιατί πιστεύουμε πως είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να κατανοήσουμε την άποψη των καταστηματαρχών για το πώς επηρεάζει η αγγλική γλώσσα την ελληνική. Είναι μια από τις σίγουρες μεθόδους για να πάρουμε τα σωστά αποτελέσματα.

Επιλέξαμε την περιοχή του Ασπροπύργου Επιλέξαμε την περιοχή του Ασπροπύργου. Γενικά ο Ασπρόπυργος είναι μια βιομηχανική περιοχή και πιστεύουμε ότι ήταν το πιο σωστό μέρος για να κάνουμε την εργασία. Συγκεκριμένα διαλέξαμε την οδό Φυλής γιατί είναι μια από της πιο γνωστές οδούς της περιοχής, για να θέσουμε τα ερωτηματολόγια.

Συναρτήσεις Σε όλη την διαδικασία μας βοήθησαν οι συναρτήσεις οι οποίες ήταν SUM SUMIF COUNTIF. SUM: Η συνάρτηση SUM προσθέτει όλους τους αριθμούς που καθορίζετε ως ορίσματα.. SUMIF: Χρησιμοποιείτε τη συνάρτηση SUMIF για να αθροίσετε τις τιμές σε μια περιοχή οι οποίες πληρούν τα κριτήρια που καθορίζετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συνάρτηση COUNTIF για να καταμετρήσετε πόσες φορές το όνομα ενός ατόμου θα εμφανίζεται στη στήλη B και, με αυτόν τον τρόπο, να καθορίσετε πόσες εργασίες έχουν αντιστοιχιστεί στο συγκεκριμένο άτομο.

Kατά πόσο πιστεύετε ότι η επιγραφή σας προσελκύει πελάτες ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Kατά πόσο πιστεύετε ότι η επιγραφή σας προσελκύει πελάτες Στην πρώτη ερώτηση συμπεραίνουμε ότι οι καταστηματάρχες πιστεύουν , κατά μεγάλο ποσοστό, ότι η επιγραφή τους προσελκύει πελάτες.

Κατά πόσο προσπαθήσατε να ακολουθήσετε το παράδειγμα άλλων μαγαζιών ως αναφορά την επιλογή της επιγραφής σας Σύμφωνα με το παραπάνω γράφημα, παρατηρούμε πως οι καταστηματάρχες δεν επηρεάστηκαν από κάποια άλλα μαγαζιά

Κατά πόσο συμβάλλει στη φήμη του μαγαζιού σας η επιγραφή που έχετε επιλέξει Παρατηρούμε ότι οι καταστηματάρχες πιστεύουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό για την επιλογή επιγραφής είναι το κοινό στον οποίο απευθύνονται

Κατά πόσο είχε ως κριτήριο η επιλογή της επιγραφής σας το κοινό που απευθύνεστε; Σύμφωνα με το παραπάνω διάγραμμα διαπιστώνουμε ότι οι περισσότεροι καταστηματάρχες πιστεύουν πως η επιλογή της επιγραφής τους δεν έχει ως κριτήριο το κοινό που απευθύνονται

Κατά πόσο θα μπορούσε να σας επηρεάσει για την επιλογή της γλωσσάς της επιγραφής η χρηματοδότηση από το κράτος για να μετονομαστεί η επιγραφή των καταστημάτων με ξένη επιγραφή σε ελληνική ως υποστήριξη της ελληνικής γλωσσάς; Σύμφωνα με το παραπάνω διάγραμμα διαπιστώνουμε ότι οι περισσότεροι καταστηματάρχες ισχυρίζονται πως η χρηματοδότηση δεν θα τους επηρέαζε στην αλλαγή της επιγραφής του μαγαζιού τους.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΛΟΓΚΑΝ Σκοπός Σκοπός μας σε αυτή την ερευνά, είναι να αναζητήσουμε ελληνικά προϊόντα και τα αντίστοιχα σλόγκαν τους. Με αυτό το τρόπο θα καταλάβουμε στο τέλος , πόσες ελληνικές επιχειρήσεις προσπαθούν να πουλήσουν το προϊόν τους , εκφράζοντας το με ένα ξένο η ένα ελληνικό σλόγκαν , το οποίο θα προσελκύσει πελάτες.

Περιγραφή έρευνας Βασική πηγή άντλησης πληροφοριών ήταν το διαδίκτυο. Αρχικά επισκεφθήκαμε κάποιες ιστοσελίδες και είδαμε κάποιες από τις πιο δημοφιλείς ελληνικές διαφημίσεις. Στόχος μας ήταν να βρούμε 15 διαφημίσεις και να καταγράψουμε αν είναι γραμμένες στα αγγλικά ή στα ελληνικά. Επίσης γράψαμε το σλόγκαν της κάθε διαφήμισης . Αφού επεξεργαστήκαμε όλες τις διαφημίσεις τις συγκεντρώσαμε και τις παρουσιάσαμε στην τάξη.

Καταγραφή αποτελεσμάτων Γερμανός- Καταστήματα κινητής τηλεφωνίας: -Γερμανός και είσαι μέσα! ΝΙΚΑΣ-Βιομηχανία αλλαντικών: -Βλέπεις ΝΙΚΑΣ, είναι καλό ΦΑΓΕ-Εταιρεία Γαλακτοκομικών: -Η γεύση της ζωής μας ΙΟΝ-Σοκολάτες: -JOIN JOIN , προδότες Σοκολάτες Παυλίδης-Merenda: -Για το παιδί που έχεις μέσα σου Champion- Κρουασάν: -Πρωταθλητής στην γεύση My planet-Απορρυπαντικά: -Είναι στο χέρι σας Mythos-ζυθοποιεία -Ο δικός μας μύθος ΚριΚρι-Παγωτά: -Ο star της απόλαυσης ΔΕΛΤΑ- παγωτό Magnum -Magnum κι έφυγες ΔΕΛΤΑ- Milko -Ψηλά το κεφάλι ΕΒΓΑ- Παγωτά: -Το καλοκαίρι γύρισε BOXER-Βιομηχανία υποδημάτων: -Το καλύτερο ελληνικό παπούτσι Goody’s-Fast food: -Goody’s delivery service COSMOTE-Κινητή τηλεφωνία: -Ο κόσμος μας , εσύ!!

Αξιολόγηση Όπως παρατηρούμε οι πιο πολλές διαφημίσεις έχουν ελληνικούς χαρακτήρες αλλά υπάρχουν κάποιες που περιέχουν αγγλικούς όρους. Οι 9 διαφημίσεις από τις 15 έχουν ελληνικό λογότυπο και οι υπόλοιπες 6 έχουν αγγλικό λογότυπο.

ΤΕΛΟΣ!!!