Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Βάσεις Δεδομένων Ομάδα 13 Τζιώνας Δημήτριος Σφυρής Γεώργιος
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Το U4energy είναι ο πρώτος Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός για την ενεργειακή εκπαίδευση που οργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Διατροφή και Διαφήμιση
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Ι Α Τ Ρ Ι Κ Ο Τ Μ Η Μ Α ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Εικονική Επιχείρηση Α΄ Λυκείου
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Λογιστική ΙΙ Λογιστική Πράξεων σε Ξένο Νόμισμα. Συναλλαγματικοί Κίνδυνοι Η συμμετοχή μιας επιχείρησης σε δραστηριότητες εκτός των συνόρων της χώρας-έδρας.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Εισαγωγή στον Προϋπολογισμό
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΤΟΤΣΙΚΑ ΓΕΡΑΣΙΜΙΑ ΟΝΤΟΕΜΕΛΑΜ ΚΑΡΟΛΙΝΑ

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

Β Ι Ν Τ Ε Ο

ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 15 33 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 12 26 ΕΙΔΗ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 9 20 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ 1 2 ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΟΛΟ 46 100

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ: ΟΝΤΟΕΜΕΛΑΜ ΚΑΡΟΛΙΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ: ΝΤΟΤΣΙΚΑ ΓΕΡΑΣΙΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΑ ΠΟΛΗΣΕΩΝ: ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

ΑΦΙΣΑ

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Στήλη1 Στήλη2 ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΦΟΡΑΤΕ LIPOSAN 65 ΠΟΙΟ ΧΡΩΜΑ LIPOSAN ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ 61 ΣΕ ΤΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ 59 ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΙΑΘΕΤΑΤΕ 63 ΤΙ ΑΡΩΜΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ 53

ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟ’Ι’ΟΝΤΟΣ:15ευρω ΕΣΟΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ:45ευρω ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟ’Ι’ΟΝΤΟΣ:15ευρω ΕΣΟΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ:45ευρω

 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩΝ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ  ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩΝ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ Συμπληρώνοντας το έντυπο αξιολόγησης καταλάβαμε πως, κάποια τμήματα της εργασίας είχαν ολοκληρωθεί και κάποια όχι και αγχωθήκαμε. Το blog μας βοήθησε αρκετά στην ερευνητική εργασία αλλά από κάποια μέλη της ομάδας η επισκεψιμότητα σ’αυτό ήταν μικρή. Στην πλειοψηφία της ομάδας άρεσε ιδιαίτερα που είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με άλλα παιδιά αλλά δεν τους άρεσε να βρίσκουν πληροφορίες. Τα σημεία στα οποία δυσκολεύτηκε η ομάδα μας ήταν στη δημιουργία του βίντεο και στη διαμόρφωση του προλόγου. Δεν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος ρόλος που είχε ξεχωριστά κάθε μέλος της ομάδας μας, αφού όλα τα μέλη πέρασαν από όλους τους ρόλους. Μπορούσε να υπάρχει καλύτερο κλίμα στην ομάδα μας και περισσότερος διαθέσιμος χρόνος για τη εργασία. Υπήρχε πίεση χρόνου στο σχολείο και δεν υπήρχε ευκολία στην λήψη αποφάσεων ούτε σωστή διαχείριση του χρόνου. Γενικά όλοι είχαμε την διάθεση να συνεργαστούμε και τα καταφέραμε.