ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Advertisements

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Δικαιώματα και υποχρεώσεις των ξενοδοχοϋπαλλήλων (μέρος Α΄)
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Συνάντηση γονέων για το ταξίδι στο ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ- ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 3 Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Α)
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ. ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ.
ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Λιγότερες ώρες ή και ημέρες
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Προγεύματα. Σημασία του προγεύματος Για τον πελάτη: Θρεπτικότητα Για το ξενοδοχείο: Δημιουργία καλής εικόνας.
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΩΝ
1 o Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά. Φορέας αποστολής Φορέας υποδοχής 1sek-peiraia.att.sch.grwww.wbstraining.de.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Δ.ΖΩΙΤΣΗΣ – ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ -3 1 Βιβλία και Στοιχεία Λογιστικά ΒιβλίαΛογιστικά Βιβλία Λογιστικά ΣτοιχείαΛογιστικά Στοιχεία Σύνδεση Βιβλίων και ΣτοιχείωνΣύνδεση Βιβλίων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΤΑ & ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΒΑΣΩ Χ’’ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 Joannides+Co Limited 13, Agiou Prokopiou street CY-2406.
ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΒΑΣΩ Χ’’ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 Joannides+Co Limited 13, Agiou Prokopiou street CY-2406 Egkomi, Nicosia P.O.Box CY-1309 Nicosia,
Τι σημαίνουν τα αστέρια των ξενοδοχείων;. Ένα Αστέρι  Σε γενικές γραμμές μικρά ξενοδοχεία, τα οποία διευθύνονται από τους ιδιοκτήτες τους.  Τα ξενοδοχεία.
ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Η προενεργητική διαχείριση της ασφάλειας και υγείας
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Έννοια του ημερολογίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Νοσηλευτική Δεοντολογία
Ιδιότητα: Ειδικός Ειδικευόμενος
7Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α.Π.Θ.​
ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΠΑΚΕΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΩΝ ΚΙΝΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ 2009 Χρίστος Χρίστου Λειτουργός Εργασιακών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3 Υποχρεώσεις και δικαιώματα των μερών που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν (Α)

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή:  Να επεξηγεί τις νομοθετημένες υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των μερών που συνθέτουν και δημιουργούν το τουριστικό προϊόν όπως: Εργοδότες Διευθυντές Υπάλληλοι Πελάτες

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ: ‘Δωμάτιο’ είναι το δωμάτιο του ξενοδοχείου το οποίο κράτησε ή ήδη πλήρωσε ο πελάτης ‘Ξενοδόχος’ είναι ο Διευθυντής του ξενοδοχείου ή αυτός που διευθύνει την επιχείρηση και περιλαμβάνει και τον κάθε υπάλληλο του ξενοδοχείου. ‘Πελάτης’ είναι αυτός που πληρώνει το δωμάτιο και αυτός / αυτοί που θα διαμένουν μέσα σε αυτό. 1

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ: Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να δώσει προς ενοικίαση τα δωμάτια τα οποία είναι κενά σε όποιο πελάτη τα ζητήσει. Ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να ενοικιάσει δωμάτιο σε κάποιον που πάσχει από κάποια μολυσματική ή μεταδοτική ασθένεια, ή σε κάποιον ο οποίος είναι παράφρονας, ή είναι μεθυσμένος, ή είναι πολύ λερωμένος. Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να διατηρεί υπηρεσία υποδοχής σε εικοσιτετράωρη βάση. 2

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ: Ο ξενοδόχος μπορεί να ενοικιάσει δωμάτιο σε πελάτη με τις ακόλουθες υπηρεσίες: διαμονή μόνο διαμονή και πρόγευμα διαμονή, πρόγευμα και ένα γεύμα (μεσημεριανό ή δείπνο) διαμονή, πρόγευμα, μεσημεριανό και δείπνο 3

ΟΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗ – ACCOMMODATION ONLY (AO) ΔΙΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΡΩΪΝΟ - BED & BREAKFAST (B&B) ΔΙΑΜΟΝΗ, ΠΡΩΪΝΟ, ΜΕΣΗMΒΡΙΝΟ Η ΒΡΑΔΙΝΟ – HALF BOARD (HB) ΔΙΑΜΟΝΗ, ΠΡΩΙΝΟ, ΜΕΣΗMΒΡΙΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΟ – FULL BOARD (FB)

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ: Ο πελάτης αφού ενοικιάσει το δωμάτιό του, μπορεί τότε να χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες υπηρεσίες του ξενοδοχείου δωρεάν: * κοινόχρηστους χώρους * υπηρεσίες του προσωπικού * τις ομπρέλες, τα κρεβατάκια, και τις πετσέτες της πισίνας * ότι άλλο μπορεί να περιλαμβάνει η τιμή του δωματίου και μπορεί να διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. 4

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   Ο πελάτης μπορεί να μπει μέσα στο δωμάτιό του μετά τις δύο το απόγευμα. Την ημέρα που θα πρέπει να αναχωρήσει θα πρέπει να εκκενώσει το δωμάτιό του μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις εκτός και άν υπάρχει οποιαδήποτε άλλη συμφωνία μεταξύ των δύο μερών. Αν ο πελάτης έχει ενοικιάσει το δωμάτιο για μια συγκεκριμένη περίοδο που υπερβαίνει τη μια ημέρα, τότε ο ξενοδόχος δεν δικαιούται να αποβάλει τον πελάτη από το δωμάτιό του εκτός και αν ο πελάτης έχει υποπέσει σε κάποιο σοβαρό αδίκημα, ή είναι φορέας μολυσματικής ασθένειας ή η συμπεριφορά του δεν είναι ηθική. 5

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ   Αντίστοιχα, ο πελάτης οφείλει να διατηρήσει το δωμάτιο που ενοικίασε για όλο τον προσυμφωνηθέντα χρόνο. Στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να καταβάλει στον ξενοδόχο ως αποζημίωση το μισό του συνολικού ποσού για τις ημέρες που δεν θα διάμενει στο ξενοδοχείο (τη διαμονή μόνο χωρίς γεύματα). 6

ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να κρατήσει το δωμάτιο για τον πελάτη που το ζήτησε (τηλεφωνικώς, γραπτώς ή με κάποιο άλλο τρόπο) αλλά δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή, κατά τη χαμηλή τουριστική περίοδο ίση με μια νύκτα διανυκτέρευση και κατά την υψηλή τουριστική περίοδο ίση με τρεις νύκτες διανυκτέρευσης. Αν ο ξενοδόχος, για κάποιο λόγο, δεν μπορεί να κρατήσει το προσυμφωνηθέν δωμάτιο θα πρέπει να ειδοποιήσει τον πελάτη τουλάχιστο 15 ημέρες πριν την άφιξή του. 1

ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Κατά την κράτηση του δωματίου θα πρέπει να καθορίζονται η ακριβής ημερομηνία και ώρα άφιξης του πελάτη καθώς και η πλήρης διεύθυνση αυτού που ζητά το δωμάτιο (άν δεν είναι ο ίδιος ο πελάτης) 2

ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Αν κατά την άφιξη των πελατών, ο ξενοδόχος αδυνατεί, για κάποιο σημαντικό λόγο, να δώσει τα δωμάτια που είχε κρατήσει γι’αυτούς, θα θεωρηθεί ότι ο ξενοδόχος εκπλήρωσε την υποχρέωσή του αν κρατήσει σε κάποιο όμοιο ξενοδοχείο στην ίδια περιοχή, τον ίδιο αριθμό δωματίων, με τις ίδιες ανέσεις, με τους ίδιους όρους διαμονής, με αυτά που προσφέρει και διαφημίζει το δικό του ξενοδοχείο. Τα έξοδα μεταφοράς καθώς και οποιαδήποτε διαφορά υπάρχει στην τιμή θα καταβάλλονται από τον ξενοδόχο. Αν ο ξενοδόχος δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τους πελάτες τότε ο πελάτης θα δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση από τον ξενοδόχο ίση με τρεις νύκτες διανυκτέρευση (απλής παραμονής χωρίς γεύματα). 3

ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Αν για κάποιο λόγο ο πελάτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το προκρατημένο δωμάτιο και δεν ειδοποιήσει τουλάχιστο μια μέρα πριν την άφιξή του, τότε θα πρέπει να πληρώσει στον ξενοδόχο, ως αποζημίωση, κατά τη χαμηλή τουριστική περίοδο ίση με μία νύκτα διανυκτέρευση και κατά την υψηλή τουριστική περίοδο ίση με τρεις νύκτες διανυκτέρευση. 4

ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Ο κατάλογος με τις τιμές των δωματίων πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτο μέρος μέσα στο δωμάτιο του πελάτη καθώς και μέσα στο χώρο υποδοχής. Ο κατάλογος με τις τιμές των φαγητών και ποτών πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτο μέρος έξω από τα εστιατόρια και τα μπαρ. Όσον αφορά τις τιμές των τηλεφωνημάτων ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει τα καθοριζόμενα από την Αρχή Τηλεπικοινωνιών τέλη.

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ Για κάθε παρεχόμενη υπηρεσία προς τον πελάτη θα πρέπει να εκδίδεται αριθμημένος λογαριασμός ο οποίος πρέπει να παρουσιάζεται στον πελάτη κατά την έκδοσή του. Τα αντίτυπα των εκδιδόμενων λογαριασμών θα πρέπει να φυλάγονται για τουλάχιστο 13 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Να συμπληρώσει και να υπογράψει, κατά την άφιξή του στο ξενοδοχείο, τα απαραίτητα έγγραφα και δελτία. Ο ξενοδόχος δικαιούται να μη δεχθεί στο ξενοδοχείο πελάτη ο οποίος δε δέχθηκε να συμπληρώσει τα έγγραφα και δελτία που το ζητήθηκαν ή να παραδώσει το διαβατήριό του. Να παραδίδει το διαβατήριό του άν του ζητηθεί απο το ξενοδοχείο. Να παραδίδει, στο τμήμα υποδοχής, το κλειδί του δωματίου του κάθε φορά που φεύγει από το ξενοδοχείο. (εκτός αν του έχει εκδοθεί ηλεκτρονική κάρτα) Να μη δέχεται επισκέψεις στο δωμάτιό του αν δεν έχει ενημερώσει προηγουμένως το τμήμα υποδοχής.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ   Απαγορεύεται στους πελάτες να φέρνουν μαζί τους και να χρησιμοποιούν αντικείμενα τα οποία μπορεί να αποτελέσουν κίνδυνο για την ασφάλειά τους και για την ασφάλεια των άλλων ενοίκων του ξενοδοχείου και τα οποία μπορούν να προκαλέσουν ζημιές στα έπιπλα και σκεύη και στο ίδιο το ξενοδοχείο. Απαγορεύεται στους πελάτες να φέρνουν μαζί τους και να καταναλώνουν φαγητά τα οποία μπορεί να αποτελέσουν κίνδυνο για την υγεία τους και για την υγεία των άλλων ενοίκων του ξενοδοχείου. 1

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ   Απαγορεύεται στους πελάτες η χρήση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποτελεί ενόχληση για τους άλλους ενοίκους του ξενοδοχείου. Απαγορεύεται στους πελάτες να διατηρούν στο ξενοδοχείο οποιοδήποτε ζώο χωρίς την έγκριση του ξενοδόχου. Για οποιαδήποτε παράβαση γίνεται από κάποιον ανήλικο στο χώρο του ξενοδοχείου, υπεύθυνοι είναι οι κηδεμόνες του ή οι γονείς του. 2

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Ποιες ομάδες ατόμων περιλαμβάνονται στον όρο τουριστικό προϊόν; Να αναφέρετε τρεις υποχρεώσεις του διευθυντή του ξενοδοχείου που εκπηγάζουν από το νόμο και έχουν σχέση με την εκμίσθωση δωματίων. Επεξηγήστε γιατί ο ξενοδόχος, με βάση το νόμο, δικαιούται να αρνηθεί να ενοικιάσει δωμάτιο σε μεθυσμένο, παράφρονα, λερωμένο ή σε όποιο πάσχει από μολυσματική ασθένεια; Ποιες οι αναφερόμενες στο νόμο ποινές για τις περιπτώσεις προκρατήσεων δωματίων που ακυρώνονται χωρίς την προνοούμενη προειδοποίηση;

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Να αναφέρετε τις υποχρεώσεις του ξενοδόχου έναντι στον πελάτη σε περίπτωση που δεν μπορεί, για κάποιο σημαντικό λόγο, να του παραδώσει το δωμάτιο που έχει κρατηθεί. Να αναφέρετε δύο απαγορεύσεις που αφορούν τους πελάτες και που εκπηγάζουν από το Νόμο. Από τι εξαρτώνται, κατά τη γνώμη σας, οι τιμές των δωματίων σ΄ένα ξενοδοχείο; Επεξηγήστε. Για πόσο χρονικό διάστημα πρέπει, με βάση το νόμο, να φυλάγονται από το ξενοδοχείο οι λογαριασμοί που έχουν εκδοθεί; Να αναφέρετε τρεις υποχρεώσεις του πελάτη ενός ξενοδοχείου.