ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Σ. ΔΡΟΥΓΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Α.Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της Α. Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της και πλουτίζει το αντικείμενό.
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΝΗΜΕΙΩΝ
Επανομή.
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Πληροφορίες  Πρόκειται για ένα φιλολογικό περιοδικό, που εκδίδει ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια και πήρε το όνομά.
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
1) Αρχαία μνημεία και έργα γλυπτικής με σπουδαία ιστορία.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Παρουσίαση στο μάθημα της Ιστορίας από τον Χρήστο Μπ. και τον Κωνσταντίνο Πολ. Φωτογραφίες Μουσείου Περγάμου: ευγενική χορηγία του Χρήστου Μ. από ταξίδι.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Ελισάβετ Δήμα & Σοφία Τρούσα μάθημα : Γεωγραφία-Πληροφορική
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Περιφέρεια Πελοποννήσου Π.Ε. Κορινθίας Ε.Π. «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ/FEAD)»
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Νικόλας - Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε 2.
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
Αρχαία Δωδώνη.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ. Η θέση της Πάτρας και σημεία ενδιαφέροντος H Πάτρα είναι μια πόλη στην Δυτική Ελλάδα που βρέχεται στα βόρεια από.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΜΥΡΣΊΝΗ ΜΑΛΙΌΓΚΑ ΣΤ'
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου &
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
Η Ρωμαϊκή αγορά έρχεται.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διαχείριση πολιτιστικών αγαθών και προβολή τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Τριανταφυλλιά Γιάννου Μαρία Χριστάκου - Τόλια Μαρία Χριστοφοράκη

Σκοπός του προγράμματος Συγκέντρωση σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων κάθε δυνατής πληροφορίας για το αρχαίο δράμα ως θεατρική πρακτική και πολιτιστική δραστηριότητα μέσα στα ευρύτερα γεωγραφικά όρια του ελληνόφωνου κόσμου.

Πρόοδος του προγράμματος Καταγραφή των δραματικών μνημείων των περιοχών της Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου και Ιλλυρίας Φωτογράφιση κινητών μνημείων των μουσείων Θεσσαλονίκης, Πέλλας, Πολυγύρου, Καβάλας Καταγραφή Δ. Τεχνιτών, Εορτών, Αγώνων, Διδασκαλιών των παραπάνω περιοχών

Θεματικές ενότητες Αρχαιολογικό μέρος Μνημεία σχετικά με το αρχαίο θέατρο Φιλολογικό μέρος Διονυσιακοί Τεχνίτες Θεάματα - Ακροάματα

Θεατρικά οικοδομήματα κατηγορία (θέατρο, ωδείο) αρχιτεκτονικά μέρη χρονολογικές φάσεις κατασκευαστικά στοιχεία φιλολογικές και επιγραφικές μαρτυρίες βιβλιογραφία φωτογραφίες, κείμενα

Κινητά δραματικά μνημεία κατηγορία τόπος εύρεσης μουσείο/συλλογή εργαστήριο υλικό, διαστάσεις ερμηνεία βιβλιογραφία φωτογραφίες, κείμενα

Διονυσιακοί Τεχνίτες ειδικότητα καταγωγή μαρτυρίες για τη ζωή και τη δράση τους βιβλιογραφία σύνδεση με δραματικά μνημεία, αγώνες, διδασκαλίες, δραματικά έργα

Εορτές τόπος/χρόνος διεξαγωγής ιδρυτής, διοργανώτρια αρχή θεότητα/πρόσωπο που είναι αφιερωμένη είδος δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει χορηγοί, καλλιτέχνες δραματικά έργα δραματικά μνημεία πηγές, βιβλιογραφία

Θεάματα - Ακροάματα κατηγορία (αγών, διδασκαλία, επίδειξις) πλαίσιο ένταξης τόπος, χρόνος τέλεσης συντελεστές διδασκόμενα έργα νικητές πηγές, βιβλιογραφία

Πλήθος στοιχείων 55 θεατρικά οικοδομήματα 241 κινητά μνημεία 55 θεατρικά οικοδομήματα 241 κινητά μνημεία 199 εορτές 136 διονυσιακοί τεχνίτες 207 φωτογραφίες / σχέδια 513 επεξηγηματικά κείμενα 209 αναφορές σε αρχαίες πηγές