F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Advertisements

Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Στατιστικής.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Γενική παρουσίαση του έργου IUSES Δημήτρης Σανόπουλος, Υπεύθυνος Γραφείου Διαμεσολάβησης ΕΚΕΤΑ 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
Open Discovery Space (
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Χρήση εικονικών μοντέλων στην ορθοδοντική(Orthocad-iTero) Σεργίδης Ανδρέας Δημητρίου Σωτήρης.
SciFiEd: Science Fiction in Education LLP-1-CY-Comenius-cmp Επισκόπηση Έργου «Η επιστήμη είναι η επικράτειά μου, αλλά η επιστημονική φαντασία είναι.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ο ψηφιακός κόσμος της προσχολικής ηλικίας» Γ.Πολυζώης-Φυσικός υποψ.διδάκτορας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πρόσθετη παιδαγωγική αξία
για τη Σχολική Καινοτομία
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

F1 in Schools

Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός

Το F1 in Schools είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς στον κόσμο για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες, Μηχανική και Μαθηματικά (βλέπετε STEM Education).

To F1 in Schools περιλαμβάνεται στις Καλές Πρακτικές (Best Practices) του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος PATHWAY για την ενίσχυση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σ’ όλη την Ευρώπη. schools#overlay-context=user/1http:// schools#overlay-context=user/1

To F1 in Schools περιλαμβάνεται στο αποθετήριο εργαλείων ψηφιακής μάθησης (e-Learning Tools) και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Inspiring Science Education (ISE), που έχει σκοπό την ενίσχυση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, Νέων Τεχνολογιών και Μαθηματικών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σ’ όλη την Ευρώπη.

Τι είναι το F1 in Schools …

Τι είναι το F1 in Schools Είναι ένας διαθεματικός/διεπιστημονικός διαγωνισμός. Μαθητές ηλικίας από 9 έως 19 ετών καταπιάνονται με δραστηριότητες σχεδιασμού και κατασκευής προϊόντων. Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό CAD/CAM και συνεργάζονται μεταξύ τους προκειμένου να σχεδιάσουν, αναλύσουν, κατασκευάσουν, ελέγξουν και στη συνέχεια συναγωνιστούν με μικρά μοντέλα F1 αυτοκινήτων από ξύλο balsa και ωθούμενα από φυσίγγια πεπιεσμένου αέρα.

F1 in Schools – Στάδια Υλοποίησης: 1. Επιχειρηματικό Σχέδιο Συμμετοχής Ομάδας; 2. Σχεδιασμός F1 Αυτοκινήτου 3. Ανάλυση Χαρακτηριστικών 4. Κατασκευή F1 Αυτοκινήτου από ξύλο Balsa 5. Έλεγχος σε Aεροσήραγγα 6. Αγώνες σε πίστα μήκους 24m

Επιχειρηματικό Σχέδιο Συμμετοχής Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες για να εκπονήσουν ένα Τεχνικό και Εμπορικό Πλάνο Ενεργειών Συμμετοχής τους.

Σχεδιασμός F1 Αυτοκινήτου Οι μαθητές χρησιμοποιούν βιομηχανικό λογισμικό CAD για να σχεδιάσουν το F1 Αυτοκίνητο της ομάδας τους.

Ανάλυση Χαρακτηριστικών Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό Εικονικής Αεροσήραγγας για να ελέγξουν τα F1 Αυτοκίνητα σε διάφορες Ταχύτητες, Πιέσεις, Κραδασμούς, κλπ. Μια διαδικασία που ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών για την εκπαίδευση σε STEM, ήτοι για τις Φυσικές Επιστήμες (Science), Νέες Τεχνολογίες (Technology), Μηχανική (Engineering) και Μαθηματικά (Maths).

Κατασκευή F1 Αυτοκινήτου Οι μαθητές κατασκευάζουν τo F1 Αυτοκίνητο από ξύλο balsa και κατανοούν έννοιες όπως Κατασκευή Βιομηχανικών Προϊόντων και Μηχανική των Υλικών.

Οι μαθητές τοποθετούν τα F1 Αυτοκίνητα σε μια ευθύγραμμη πίστα μήκους 24m με δύο λωρίδες, όπου γίνονται οι τελικοί αγώνες και αναδεικνύεται το γρηγορότερο αυτοκίνητο. Οι Αγώνες του F1 in Schools

Οι Διεθνείς Αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1 in Schools