Οπτικός Προγραμματισμός  Add to Project : Ενσωμάτωση σε ένα project ενός ήδη υπάρχοντος unit και της φόρμας του ή και άλλων αρχείων (.res,.pas, …). Το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του.
Advertisements

Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
Οπτικός Προγραμματισμός  Κάθε εφαρμογή του C++ Builder δηλώνει αυτόματα μία μεταβλητή “Application” της κλάσης “TApplication”. Η μεταβλητή αυτή αναπαριστά.
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
Μέλη ομάδας Μαρία Στυλιανού Νίκος Οδυσσέως Γεωργία Χριστοδουλίδου
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Java A Crash Course in (Προσέγγιση μέσω UML)
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
1 Β΄ Μέρος : ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ GUI Παπανίκος Νικόλαος Α.Μ Φασουράκη Ασημίνα Α.Μ 711.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ (MS PROJECT) Διαμόρφωση πόρων Νίκος Μαστρογιάννης Διδάκτορας Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων Παν/μίου Πατρών Προσαρμοσμένο από.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 3 ο Προγραμματιστικά περιβάλλοντα § 6.7.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Εισαγωγή στο λογισμικό & αρχική περιήγηση
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
JAVA Basics Εβδομάδα Νο. 1.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Εργαςτηριο διαχειριςης εργων (Ms Project)
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οπτικός Προγραμματισμός  Add to Project : Ενσωμάτωση σε ένα project ενός ήδη υπάρχοντος unit και της φόρμας του ή και άλλων αρχείων (.res,.pas, …). Το αρχείο δεν αντιγράφεται αλλά γίνεται include στο project.  Remove from Project: αφαιρεί ένα unit και τη φόρμα του ή άλλο αρχείο από το project. Το αρχείο δεν διαγράφεται από το δίσκο.  Import Type Library : Επιτρέπει την εισαγωγή νέας βιβλιοθήκης με components (tlb,dll,ocx,exe)  Add To Repository : Επιτρέπει την καταχώρηση projects, units και forms στην «αποθήκη» για κοινή χρήση στο περιβάλλον μίας επιχείρησης.  View Source : εμφανίζει το cpp αρχείο του project στο οποίο υπάρχει η σύνδεση με το αρχείο resources (.res) και τις φόρμες. Επίσης υπάρχει και η συνάρτησηWinMain που αποτελεί το entry-point της εφαρμογής.

Οπτικός Προγραμματισμός #include #pragma hdrstop USERES("Project1.res"); USEFORM("Unit1.cpp", Form1); WINAPI WinMain(HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int) { try { Application->Initialize(); Application->CreateForm(__classid(TForm1), &Form1); Application->Run(); /* ξεκινά τον βρόχο μηνυμάτων*/ }/* (message loop) */ catch (Exception &exception) { Application->ShowException(&exception); } return 0; }

Οπτικός Προγραμματισμός  Languages : Επιτρέπει την σύνδεση της εφαρμογής με πολλαπλά Resource DLLs που μπορεί να περιέχουν strings και άλλα resources σε διαφορετικές γλώσσες.  Εμφανίζει το.bpr αρχείο στον Code Editor. To bpr αρχείο είναι σε μορφή XML.  Export Makefile : παράγει ένα αρχείο.mak με πληροφορίες για το compile και link του project ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Command line Utility MAKE.EXE  Add New Project : Δημιουργεί ένα νέο project μέσα στο Project Group. Project Group είναι μία ομάδα από projects (εξ’ορισμού ProjectGroup1) στην οποία εργάζονται από κοινού μία ομάδα προγραμματιστών.  Add Existing Project : προσθέτει ένα ήδη υπάρχον project στο Project Group.

Οπτικός Προγραμματισμός <PACKAGES value="VCL50.bpi VCLX50.bpi bcbsmp50.bpi VCLDB50.bpi VCLADO50.bpi ibsmp50.bpi VCLBDE50.bpi VCLDBX50.bpi QRPT50.bpi TEEUI50.bpi TEEDB50.bpi TEE50.bpi DSS50.bpi TEEQR50.bpi VCLIB50.bpi WEBMID50.bpi bcbie50.bpi dclocx50.bpi

Οπτικός Προγραμματισμός  Main Form : η βασική πρωτο- εμφανιζόμενη φόρμα της εφαρμογής.  Auto-create forms : λίστα με τις φόρμες που δημιουργούνται αυτόματα κατά την έναρξη της εφαρμογής.  Available forms : λίστα με τις υπόλοιπες φόρμες της εφαρμογής.  Οι φόρμες που δεν δημιουρ- γούνται αυτόματα μπορούν να δημιουργηθούν με εντολές της μορφής : Application-> CreateForm(__classid(TForm1), &Form1);

Οπτικός Προγραμματισμός  Title : Ο τίτλος της εφαρμογής που θα εμφανίζεται κάτω από το εικονίδιο όταν η εφαρμογή είναι minimized.  Help file : το όνομα του αρχείου βοήθειας που καλεί η εφαρμογή όταν κληθεί η βοήθεια.  Icon : Το εικονίδιο της εφαρμογής.  Target file extension : η επέ- κταση του τελικού εκτελέσιμου αρχείου (exe για εφαρμογές, dll για δυναμικές βιβλιοθήκες, ocx για ActiveX εφαρμογές.

Οπτικός Προγραμματισμός  Code Optimization: ρυθμίσεις βελτιστοποίησης κώδικα.  Warnings: ρυθμίσεις για το ποια warnings θα εμφανίζονται κατά το compile-link.  Debugging: ρυθμίζει την παραγωγή και ενσωμάτωση στα obj πληροφοριών debugging.  Pre-compiled headers: ρυθμίζει την δημιουργία προ-μεταγλωτ- τισμένων αρχείων επικεφαλίδας (csm) για επιτάχυνση του compiling.  Merge duplicate strings: αν υπάρχουν ίδια strings γίνονται ένα.

Οπτικός Προγραμματισμός  Stack frames: καθορίζει αν οι υπορουτίνες κτίζονται με standard entry και exit code, απαραίτητο για debugging.  Treat enum as ints : οι απαρι- θμητοί τύποι θα είναι 4 byte.  Show general messages: εμφάνιση γενικών μηνυμάτων κατά το compile-link.  Extended error info: Εμφανίζει έξτρα πληροφορίες για σφάλματα του compiler.  Full Debug – Release : δύο σετ από ρυθμίσεις.

Οπτικός Προγραμματισμός  Instruction set: καθορίζει για τί είδους CPU θα παραχθεί ο κώδικας  Data alignment: καθορίζει πόσων bytes πολλαπλάσιες θα είναι οι θέσεις αποθήκευσης δεδομένων στη μνήμη. Στα structures προστίθενται bytes.  Calling Convention: καθορίζει τον τρόπο κλήσης συναρτήσεων (C:__,case sens., push R2L,var params. Pascal: upper, L2R, fixed params.)  Register variables: καθορίζει αν οι τοπικές μεταβλητές θα υλο- ποιούνται με καταχωρητές.

Οπτικός Προγραμματισμός  Autodependency info: ενσωμα- τώνει πληροφορίες αλληλο- εξάρτησης αρχείων (cpp, h) στα object files.  Generate Underscores : _func()  Floating point: καθορίζουν την χρήση των floating point libraries.  Language compliance: καθορί- ζει τι επεκτάσεις γλώσσας για τη C++ θα χρησιμοποιηθούν.  Nested Comments: επιτρέπει σχόλια το ένα μέσα στο άλλο.  MFC compatibility: παράγει κώδικα συμβατό με MFC.  Identifier Length: μήκος ονομά- των μεταβλητών.

Οπτικός Προγραμματισμός  Create Debug Info: ενσωματώ- νει πληροφορίες για debugging μέσα στα object files.  Use dynamic RTL: Στην εφαρ- μογή δεν γίνεται link η run-time library αλλά συνδέεται ως DLL.  Use debug libraries: κάνει link με την debug έκδοση της VCL.  Don’t gener.state files: μαται- ώνει το incremental link.  Max errors: ο linker σταματά όταν ανιχνεύσει τόσα errors.  Map file: καθορίζει την παρα- γωγή ενός αρχείου με τον χάρτη της εφαρμογής, όπου φαίνεται η διεύθυνση του κάθε object file και της κάθε βιβλιοθήκης.

Οπτικός Προγραμματισμός Start Length Name Class 0001: A2H _TEXTCODE 0002: ED4H _DATADATA 0003:00404ED H _BSSBSS 0004: CH _TLSTLS Detailed map of segments 0001: F C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\CBUILDER5\LIB\C0W32.OBJ ACBP=A9 0001: F C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\CBUILDER5\VCL50.BPI|win.pas ACBP=A9 0001: C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\CBUILDER5\VCL50.BPI|Messages.pas ACBP=A9 0001:000003D C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\ASK1_3\PROJECT1.OBJ ACBP=A9 0001: C C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\ASK1_3\UNIT1.OBJ ACBP=A9 0001: C C=CODE S=_TEXT G=(none) M=C:\ASK1_3\UNIT2.OBJ ACBP=A9 …. 0001:000008A0 __fastcall TForm1::AboutButtonClick(System::TObject *) 0001:000008C0 __fastcall TForm1::Button1Click(System::TObject *) 0001:00000A64 __fastcall TForm1::Button2Click(System::TObject *) 0001:00000BD8 __fastcall TForm1::Button3Click(System::TObject *) 0001:00000D4C __fastcall TForm1::Button4Click(System::TObject *) 0001: __fastcall TForm1::CloseButtonClick(System::TObject *) 0001: __fastcall TForm1::TForm1(Classes::TComponent *) 0001: __fastcall TForm1::~TForm1()

Οπτικός Προγραμματισμός  Warnings: καθορίζει ποια warnings θα εμφανίζονται κατά το linking.  PE file options: καθορίζουν όρια για την στοίβα (stack) και την διαθέσιμη μνήμη (heap) της εφαρμογής.  Image base: αναθέτει στην εφαρμογή μία διεύθυνση βάσης και καθορίζει την τοποθέτηση των object files. Η εφαρμογή φορτώνεται πιο γρήγορα γιατί το Λ.Σ. δεν χρειάζεται να κάνει relocation.

Οπτικός Προγραμματισμός  Directories: καθορίζονται μονοπάτια (paths) όπου βρί- σκονται αρχεία του CΒuilder απαραίτητα για compile/link.  Conditional defines: καθορίζει δηλώσεις ψευδοσταθερών (conditionals) που ελέγχονται από ψευδοεντολές του τύπου #ifdef και μπορούν να κάνουν compile τμήματα κώδικα υπό συνθήκη.  Unit aliases: επιτρέπει την αντιστοίχιση δεύτερων ονομά- των σε υπάρχοντα Object Pascal units, που μπορεί να έχουν αλλάξει όνομα, για συμβατότητα προς τα πίσω