2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Αγγλικά Δημοτικής Εκπαίδευσης
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Βιολογία Γυμνασίου.
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain

Περιγραφή Το πρόγραμμα μας αναπτύσσει την δημοκρατική συνείδηση μέσα από διδακτικές και εξωδιδακτικές δραστηριότητες Τα κριτήρια της επιλογής του θέματος ήταν: –Να είναι διαθεματικό –Να μπορεί να ενσωματωθεί στην διδακτέα ύλη –Να είναι συναφές με τους σκοπούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Σκοπός-Ανάπτυξη Η συνεργατική μάθηση με την χρήση των ΤΠΕ, η διαθεματικότητα /διεπιστημονικότητα και η ενσωμάτωση της διδασκαλίας των αξιών σε όλα τα μαθήματα. Επικεντρωθήκαμε στη γνώση, συμπεριφορά, και το συναίσθημα των μαθητών, χρησιμοποιήσαμε αποφθέγματα, λογοτεχνικά αποσπάσματα και αξιοποιήσαμε καθημερινές καταστάσεις. Οι μαθητές εργάστηκαν σε ανομοιογενείς ομάδες και ανέπτυξαν δεξιότητες έρευνας και κριτικής σκεψης.

Διδασκαλία (1) Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις αξίες που βρίσκονται μέσα στη διδακτέα ύλη και στις εξωδιδακτικές δραστηριότητες και ερευνούν τα ζητήματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της ποικιλομορφίας και των ευρωπαϊκών αξιών, με τη βοήθεια της δημιουργικής διδασκαλίας και του Διαδικτύου. Οι δραστηριότητες έχουν τη μορφή διαλόγου, γραπτού κείμενου, εικόνων, βίντεο, ζωγραφικής, δημιουργικού γραψίματος, κλπ. Ανταλλάσσουν τις απόψεις τους και τις συζητούν όχι μόνο μεταξύ τους και με τους δασκάλους τους αλλά και με τους συμμαθητές τους του συνεργαζόμενου σχολείου μέσω και chat. Δημιουργούν κοινή ιστοσελίδα όπου ανεβάζουν την δουλειά τους.

Διδασκαλία (2) Οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους σύστημα αξιών, κατανοούν την κοινή πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης, έρχονται σε επαφή με τους μύθους και τα έθιμα της Ελλάδος και της αδελφής χώρας, βρίσκουν κοινά έθιμα και κοινές αξίες. Μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά και να ενσωματώνουν στην ομάδα τους, τους συμμαθητές τους με ειδικές ανάγκες, αξιοποιώντας τις ικανότητες που τυχόν αυτοί διαθέτουν. Εξασκούνται στη χρήση του σαρωτή, των ψηφιακών βίντεο και φωτογραφικών μηχανών καθώς και στη επεξεργασία των εικόνων που έχουν συλλέξει. Εξασκούνται στο δημιουργικό γράψιμο και μαθαίνουν πως να εκφράζουν τα συναισθήματα τους γραπτά με την μορφή ποιημάτων ή και μικρών θεατρικών παραστάσεων. Εξασκούνται στις ξένες γλώσσες και κατανοούν άλλους πολιτισμούς. Εξασκούνται στις νέες τεχνολογίες.

Συντονίσαμε τις δραστηριότητες μας Με εθνικούς, ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους εορτασμούς, με επίκαιρα γεγονότα, με άλλες δραστηριότητες και προγράμματα που κάνουν τα σχολεία μας. Πήραμε ερεθίσματα από τα κείμενα των σχολικών βιβλίων και από το σχολικό πρόγραμμα. Χρησιμοποιήσαμε την Αγγλική αλλά και την Ελληνική και Ισπανική γλώσσα. ΜΗΝΑΣΑΞΙΑΕορτασμός Οκτ.Υπευθυνότητα/ μελέτη Νοέμβ.σεβασμός/ δικαιώματα του παιδιού 20 Νοεμβρίου Δεκέμβ.ΑγάπηΧριστούγεννα Ιαν.Ειρήνη /καταστολή της βίας 30 Ιανουαρίου Φεβρ.Αλληλεγγύη και ίσα δικαιώματα 8 Μαρτίου ΜάρτιοςΗ Άνοιξη της Ευρώπης 21 Μαρτίου Απρ.Υγεία7 Απριλίου ΜάιοςΕυρώπη9 Μαΐου Ιούν.Περιβάλλον5 Ιουνίου

Η επίσκεψη των τυφλών παιδιών στο σχολείο μας Aprendemos el alfabeto Braille Στις 3 Μαρτίου μερικά τυφλά παιδιά επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Ενώ τα περιμέναμε ένιωθα κάπως παράξενα όταν όμως ήρθαν και είδα πόσο φυσιολογικά και φιλικά ήταν ένιωθα πολύ ωραία. Carlos es un magnífico profesor.

Μπορείτε να μαντέψετε ποιος είναι Έλληνας και ποιος Ισπανός; Χορέψαμε ελληνικούς χορούς στην Ελλάδα....και στην Ισπανία

Η Ακρόπολη Last Monday we visited with our teachers the Acropolis. When we were there we tried to find out the things that our Spanish friends had questions so we can them the answers Nos vamos de paseo por Atenas, visitamos el Partenón. Los alumnos buscan información y fotografías, se lee en clase y pasamos las fotos para que todos las vean.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες I want to know what you know about the Olympic Games, and about Greece. Where it is, the capital city, food, etc… Hablamos sobre las diferencias de los juegos olímpicos griegos y los juegos olímpicos modernos, que las mujeres no podían participar, la corona de laurel, era religioso...

Σεβασμός Without feelings of respect, what is there to distinguish men from beasts? (Confucius) Respect means caring for other living things and the earth (animals, plants, the environment). Η γιαγιά μου, μου εξήγησε τι σημαίνει μετανάστευση και προβληματίστηκα. Μου είπε ότι και τα χελιδόνια είναι μετανάστες που έρχονται στον τόπο μας κάθε άνοιξη, από τις ζεστές χώρες. Όμως οι άνθρωποι που αναγκάζονται να μεταναστεύουν, παίρνουν αυτή την απόφαση μετά......

Το λεξικό μας ENGLISHSPANISHGREEK Good morningBuenos DíasΚαλημέρα How are you?¿Cómo estás?Τι κάνεις; I am fine, thanksBien, graciasΕίμαι πολύ καλά, ευχαριστώ Το εικονικό μουσείο αξιών Το εικονικό μουσείο αξιών

index_A.htm /