Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Ανάπτυξη βασικών φυσικών ικανοτήτων : Αντοχή Δύναμη Ευλυγισία - ευκαμψία Ανάπτυξη αντοχής & βασική τεχνική ασκήσεων αντοχής Ανάπτυξη δύναμης & βασική τεχνική ασκήσεων δύναμης Ανάπτυξη ευλυγισίας – ευκαμψίας & βασική τεχνική ασκήσεων ευλυγισίας – ευκαμψίας

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Μ Α Θ Η 5.2 Φυσική Κατάσταση : Δύναμη Έμφαση στην : δια βίου άσκηση για υγεία – διδασκαλία δεξιοτήτων ζωής- καθορισμός στόχων Μέθοδος διδασκαλίας: Αμοιβαία Όργανα – Υλικά: Φωτοτυπίες Κάρτα 5.1 Μολύβια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές: Θα αξιολογούν το εαυτό τους σχετικά με τη δύναμη Θα κατανοήσουν τη σημασία του καθορισμού στόχων και της δέσμευσης για την επιτυχία τους Θα προβληματιστούν για τη δυνατότητα καθορισμού στόχων στη ζωή τους Ο ΕΦΑ θα κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο μάθημά του ανάλογα με τις εγκαταστάσεις που διαθέτει – τις ικανότητες των μαθητών Αναφέρονται: Ο Γενικός στόχος του μαθήματος Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος Τα υλικά, τα οποία είναι ενδεικτικά

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Επιδιώκουμε την σύνδεση της άσκησης με την υγεία τόσο στην διάρκεια της φοίτησης όσο και κατά την αποφοίτηση Οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν πως η άσκηση συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας Οι μαθητές πρέπει να μάθουν πώς να ασκούνται σωστά και πώς να αξιοποιούν τις ευκαιρίες που τους δίνονται εκτός ωραρίου σχολείου

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Για την εφαρμογή στο σχολείο οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν: Γιατί η συστηματική συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες επηρεάζει την σωματική & ψυχική υγεία Ότι μπορούν να γυμνάζονται μόνοι τους Ότι μπορούν να εντάξουν ένα πρόγραμμα εκγύμνασης στην καθημερινή ζωή Ότι μπορούν να απολαμβάνουν κάθε μορφή φυσικής δραστηριότητας

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Εκτός των κινητικών δεξιοτήτων πρέπει να διδαχθούν : Δεξιότητες αξιολόγησης του επιπέδου της ΦΚ Δεξιότητες σχεδιασμού ενός προγράμματος εξάσκησης Η αξία των αθλημάτων στο πρόγραμμα

Έμφαση στη διδασκαλία δεξιοτήτων ζωής (life skills) Ο όρος αναφέρεται στις δεξιότητες, οι οποίες βοηθούν ένα άτομο να γίνει αποτελεσματικό στο περιβάλλον που ζει. Οι αθλητικές δεξιότητες μαθαίνονται μέσα από τη διαδικασία της επίδειξης – παρατήρησης – πρακτικής εφαρμογής – ανατροφοδότησης. Ο συνδυασμός της διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής με την διδασκαλία αθλητικών δεξιοτήτων γίνεται εποικοδομητικός. Τρεις είναι δεξιότητες που καλλιεργούνται μέσα από την ΦΑ Καθορισμός στόχων Νοερή εξάσκηση Αυτοδιάλογος

Καθορισμός στόχων Ι Θεωρείται ως κεντρική δεξιότητα για προσωπική ανάπτυξη & βελτίωση της απόδοσης Συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης γιατί: Η προσοχή εστιάζεται στα σημαντικά Αυξάνεται η προσπάθεια Αναπτύσσονται νέες στρατηγικές

Καθορισμός στόχων Ι Καθορισμός στόχων ΙΙ Για να είναι οι στόχοι αποτελεσματικοί πρέπει: Να είναι συγκεκριμένοι & μετρήσιμοι Οι στόχοι να είναι προκλητικοί & ρεαλιστικοί Να υπάρχει δέσμευση για την επίτευξη τους.

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας Ι Στόχος αυτής της μεθόδου είναι οι μαθητές να μάθουν να ασκούνται με ένα μαθητή- βοηθό. Ο βοηθός έχει το ρόλο του παρατηρητή και παρέχει ανατροφοδότηση στο συμμαθητή του που εκτελεί, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει προετοιμάσει ο καθηγητής.

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙ Πότε χρησιμοποιείται; Όταν έχουμε σαν στόχο του ΗΜ την ανάπτυξη της συνεργασίας των μαθητών Όταν επιθυμούμε να αξιοποιήσουμε τους μαθητές που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο Προϋποθέσεις επιτυχίας: Οι μαθητές δεν έχουν πρόβλημα συνεργασίας μεταξύ τους Έχουμε προετοιμάσει της κάρτες με τα κριτήρια

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Να επιλέξει αν θα εκτελεί ή θα παρατηρεί Ο παρατηρητής συγκρίνει την εκτέλεση του ασκούμενου με τα κριτήρια – βγάζει συμπεράσματα – παρέχει ανατροφοδότηση Όταν ολοκληρωθεί η άσκηση οι μαθητές αλλάζουν ρόλους Ο ρόλος του ΚΦΑ Καθοδηγεί την συμπεριφορά των παρατηρητών Παρέχει ανατροφοδότηση στους παρατηρητές Απαντά σε ερωτήσεις των παρατηρητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙV Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας V Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙ Σημεία προσοχής κατά την εκτέλεση Σωστός σχεδιασμός της κάρτας κριτηρίων Κατάλληλη επιλογή ζευγαριών Ανατροφοδότηση Στην αρχή η διδασκαλία γίνεται σ’ ένα ζευγάρι Διδασκαλία στην αρχή μιας εύκολης ή μια γνωστής άσκησης

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Όχι, λάθος! (κούνημα του κεφαλιού δεξιά-αριστερά) Διόρθωσε… (επίδειξη αν χρειάζεται) Ναι, μπράβο (χειροκρότημα) Σωστά, έχεις 3 στα 3. Πήγαινε τώρα για 5 στα 5 Είσαι πολύ καλός Μπορείς να μάθεις και αυτό…. Δεν είσαι καλή Μπορείς να βελτιωθείς Πρέπει να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πιστεύω ότι μπορείς να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πρέπει να κάνω τα παιδιά να δουλέψουν σκληρά Ας κάνω το μάθημα διασκέδαση για τα παιδιά Πρέπει να κάνεις αυτές τις ασκήσεις Μπορείς να διαλέξεις από αυτές τις ασκήσεις Πρέπει να συμμετέχεις στο μάθημα Αυτοί είναι οι σοβαροί λόγοι για να συμμετέχεις στο μάθημα

ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΚΑΡΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧΩΝ

Η δομή του κάθε μαθήματος Κάθε μάθημα χωρίζεται σε 3 βασικά μέρη (εισαγωγικό, κύριο και τελικό μέρος) Το εισαγωγικό μέρος καταλαμβάνει η προθέρμανση (για λόγους οικονομίας χώρου, συνήθως δεν περιγράφονται συγκεκριμένες ασκήσεις, απλά αναφέρεται η λέξη «Προθέρμανση») Στο κύριο μέρος γίνεται η ανάπτυξη του περιεχομένου που οδηγεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί στην αρχή του μαθήματος και συνάγονται από τους στόχους της διδακτικής ενότητας Το τελικό μέρος καταλαμβάνει η «αποθεραπεία» ή «ανακεφαλαίωση» ή «το θέμα της ημέρας» (που δίνει την ευκαιρία για διαθεματική ή διεπιστημονική προσέγγιση), ανάλογα με το μάθημα

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Εξηγούμε ότι οι δοκιμασίες γίνονται: Για να διαπιστώσουμε σε ποιο σημείο βρίσκεται ο κάθε μαθητής Για να θέσουμε συγκεκριμένους στόχους Για να διαπιστώσουμε αργότερα ένα πετύχαμε τους στόχους

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Μοιράζουμε τις κάρτες στους μαθητές Κάνουμε μια επίδειξη της 1ης δοκιμασίας Οι μαθητές σε ζευγάρια & εκτελούν την 1η δοκιμασία Κάνουμε μια επίδειξη της 2ης δοκιμασίας Οι μαθητές σε ζευγάρια & εκτελούν την 2η δοκιμασία Γιατί πρέπει να βάζουμε στόχους στη ζωή μας; (συζήτηση) Ενημέρωση των μαθητών (μετά από 7 μαθήματα επανάληψη των δοκιμασιών) Συμπλήρωση της κάρτας στη δέσμευση

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Θέμα ημέρας: Συζήτηση για τη σημασία του καθορισμού στόχων Ιδέες για καθορισμό στόχων και σε άλλα μαθήματα