2013 - 2014 50 ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας 16 - 25 ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
Ευχαριστούμε τον επιβλέπων καθηγητή Βασίλειο Λάππα
Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Τμήμα: Β’6 Σχ. Χρονιά: Γυμνάσιο Αποστόλου Παύλου
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Προσανατολισμού και Εγγυήσεων Τμήμα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Δημιουργία Παρουσίασης
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Έφηβοι και Διατροφή.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
21α 21α Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος Α΄ Τετράμηνο

Εδώ επικολλήστε την ερώτηση Συμπέρασμα: Εδώ επικολλήστε το συμπέρασμα Εδώ επικολλήστε τις 5 απαντήσεις Εδώ επικολλήστε το ραβδόγραμμα (αντιγράψτε το από το Excel) Για να εισάγετε μια νέα διαφάνεια πατήστε Ctrl + M

13) Πόσο συχνά πηγαίνετε στο ίδιο μέρος (στέκι); Συμπέρασμα: Το 80,6% (43,5+37,1) των νέων συνηθίζει να διασκεδάζει στο ίδιο μέρος (στέκι) α) Ποτέ β) Σπάνια γ) Συχνά δ) Αρκετά συχνά ε) Σχεδόν πάντα

14) Προτιμάτε να βγαίνετε με πολλά ή λίγα άτομα; α) Προτιμώ να βγαίνω μόνος/η β) Με άτομα γ) Με άτομα δ) Με άτομα ε) Με 7 και άνω άτομα Συμπέρασμα: Το 88,7% (35,5+30,6+22,6) των νέων συνηθίζει να βγαίνει με περισσότερα των τριών άτομα.

15) Προτιμάτε να βγαίνετε με άτομα του ίδιου ή του αντίθετου φύλου; α) Προτιμώ να βγαίνω μόνος /η μου β) Προτιμώ να βγαίνω με άτομα του ίδιου φύλου γ) Προτιμώ να βγαίνω με άτομα του αντίθετου φύλου δ) Προτιμώ να βγαίνω με άτομα πότε του ενός και πότε του άλλου φύλου ε) Προτιμώ να βγαίνω με άτομα και των δυο φύλων Συμπέρασμα: 6 στους 10 νέους προτιμούν να βγαίνουν με άτομα και των δύο φύλων.

16) Σε τι είδους μέρη περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας; (Μπορείτε να επιλέξετε περισσότερες από μια απαντήσεις) α) Σε καφετέριες β) Σε εστιατόρια γ) Σε κέντρα διασκέδασης δ) Σε σινεμά - θέατρο ε) Σε αθλητικές εγκαταστάσεις (π.χ. 5x5, γήπεδα) Συμπέρασμα: 8 στους 10 νέους περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους είτε σε καφετέριες, είτε μπορεί να επιλέξουν μεταξύ του κινηματογράφου – θεάτρου και των κέντρων διασκεδάσεως.

Ομάδα Εργασίας Ρόκα Κωνσταντίνα Ρουσιώτης Νίκος Σουλιώτης Μάριος Σταμούλη Γεωργία Τόκο Άννα Τόλη Αντιγόνη Χόντο Εντιόλα Τσούνη Αθανασία Χοντζάκης Γιώργος Τσιπολίτης Βασίλης Τυρολόγος Γιώργος Τόντη Αφροδίτη Ύμερι Άγγελος Φωτιάδη Άννα Χότζα Κριστίνα Τσουκαλής Χρήστος Τσώλης Θοδωρής Τσιάμαλος Μάριος Τραυλού Σταυρούλα