Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Η Allianz, ένας από τους κορυφαίους Ομίλους παροχής υπηρεσιών στον κόσμο, δραστηριοποιείται στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, στον τραπεζικό κλάδο καθώς.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επανασχεδιασμός των σχολικών και αθλητικών υποδομών του Δήμου.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Δρ. ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΙΤΟΣΚΑ ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Ο.Τ.Α. (Δ.Ε.Α.Δ.Β. Α.Ε.)
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Η επόμενη μέρα..... Μιζάρας Βασίλης
Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Δ ιεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η ΔΕΘ είναι η πιο σημαντική διεθνής ετήσια έκθεση για όλο το Βαλκανικό χώρο, και η μεγαλύτερη στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1925.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2: Η οργάνωση του τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα. Greek framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:ΔΗ.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΠΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κεφάλαιο 4ο: Ο νομός Σερρών σήμερα...
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν 50 χρόνια ζωής με την μορφή που έχουν σήμερα. Το ΚΤΕΛ Νομού Σερρών δημιουργήθηκε το 1952 όπως όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας με την συνένωση των μεμονωμένων λεωφορειούχων σε ένα κοινό ταμείο. Η συνένωση αυτή επέτρεψε την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και βελτίωσε την οργάνωση των υπεραστικών συγκοινωνιών. Στην διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έχει περάσει φάσεις μεγάλης ανάπτυξης. Έχει μεγαλώσει και ωριμάσει παράλληλα με την σύγχρονη Ελλάδα. Από τότε μέχρι σήμερα το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών εξυπηρετεί την σύνδεση του Νομού Σερρών με Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Καβάλα, Δράμα, καθώς και όλες τις ενδονομαρχιακές μετακινήσεις.

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 2 Η Στέλεχωση του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Το ΚΤΕΛ διαθέτει έναν στόλο 136 υπεραστικών λεωφορείων και 5 Τουριστικών τα οποία είναι ενταγμένα στο Τουριστικό Γραφείο του ΚΤΕΛ. Το μόνιμο προσωπικό ανέρχεται σε 30 άτομα ενώ 220 περίπου μέτοχοι απασχολούνται ως οδηγοί ή εργαζόμενοι. Το ΚΤΕΛ εκτελεί περίπου χιλιόμετρα ετησίως. Εξυπηρετεί 160 χωριά και οικισμούς του Νομού Σερρών Τα υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών αποτελούσαν ανέκαθεν τον ομφάλιο λώρο των μικρών και απομακρυσμένων περιοχών και χωριών του Νομού με τις Σέρρες και τις κωμοπόλεις του Νομού Σερρών Νιγρίτα, Ροδολίβος, Ν.Ζίχνη, Ηράκλεια, Σιδηρόκαστρο, Ροδόπολη και Πρώτη.

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 3 Το Έργο του ΚΤΕΛ Εκτός από τα κεντρικά του γραφεία που βρίσκονται στο κέντρο των Σερρών το ΚΤΕΛ έχει πρακτορεία εξυπηρέτησης επιβατών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δράμα και σε όλες τις κωμοπόλεις του Νομού Σερρών. Με το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών δεν γίνεται μόνο η μετακίνηση επιβατών αλλά και τύπου, αλληλογραφίας και δεμάτων. Επί πλέον καθημερινά το ΚΤΕΛ μεταφέρει με ασφάλεια και συνέπεια μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων. Πρέπει τέλος να αναφερθεί και η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες. Για να μπορέσει το ΚΤΕΛ να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο, θα πρέπει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις με ταχύτητα, δυναμισμό, τόλμη και εφευρετικότητα.

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 4 Βήματα για μια καλύτερη οργάνωση Η οργάνωση της επιχείρησης βελτιώνεται χρόνο με τον χρόνο. Πριν δεκαπέντε χρόνια το ΚΤΕΛ δημιούργησε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις φύλαξης, καθαρισμού και συντήρησης των λεωφορείων του. Μία επένδυση 150 εκατομμυρίων δραχμών, χωρίς καμία κρατική ενίσχυση. Το σημειώνω αυτό γιατί πολλοί νομίζουν ότι τα ΚΤΕΛ επιδοτούνται από το κράτος, ενώ αυτά δεν επιβαρύνουν καθόλου τον κρατικό προϋπολογισμό την ίδια ώρα που ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ λαμβάνουν κρατικές επιδοτήσεις δισεκατομμυρίων. Ειδικά φέτος το 2003 η οργάνωση του ΚΤΕΛ προχωρά με άλματα. Σύντομα το ΚΤΕΛ θα μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία ενώ ως το τέλος του έτους θα έχει γίνει ριζική αντικατάσταση του στόλου. Ένα μεγάλο έργο που προγραμματίζει το ΚΤΕΛ ζητώντας την συνδρομή της πολιτείας αλλά και των τοπικών φορέων εξουσίας, είναι ένας σύγχρονος σταθμός υπεραστικών λεωφορείων που θα συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία της πόλης λύνοντας πολλά κυκλοφοριακά και περιβαντολογικά προβλήματα

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 5 Νέο έργο στην Ελλάδα Κατά την δεκαετία που διανύουμε το ΚΤΕΛ θα μπορέσει να αναδειχθεί ως ο βασικός συγκοινωνιακός φορέας για δημοτικές και διαδημοτικές μεταφορές. Με την ισοσκέλιση των ζημιογόνων ενδονομαρχιακών γραμμών του νομού, εφαρμόζοντας τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για αντισταθμιστικές καταβολές κατά την παροχή δημόσιας υπηρεσίας, η μεγάλη προσπάθεια θα γίνει στις διανομαρχιακές και τις διεθνείς γραμμές. Με τον νέο νόμο για τις Οδικές Συγκοινωνίες (2963/2001) το ΚΤΕΛ, πέρα από το να μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία, θα δημιουργήσει νέες γραμμές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όπως για παράδειγμα οι γραμμές από Κερδύλια προς Δράμα και από Σέρρες προς Αλεξανδρούπολη.

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 6 Συμμαχίες και διεθνείς προοπτικές Για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών αλλά και για την ενίσχυση της βιωσιμότητάς του, το ΚΤΕΛ εδώ και έναν χρόνο προχώρησε σε συμφωνία συνεκμετάλλευσης των διανομαρχιακών γραμμών προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την δημιουργία της «Κοινοπραξίας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» μαζί με τα ΚΤΕΛ Κιλκίς και Καβάλας. Στο Διεθνές επίπεδο με την απελευθέρωση της αγοράς των οδικών επιβατικών μεταφορών από και προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με την προσεχή είσοδο άλλων Βαλκανικών χωρών και ιδιαίτερα της Βουλγαρίας στην Ε.Ε. ανοίγονται για το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών νέες δυνατότητες ανάπτυξης.

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 7 Συνεχής προσπάθεια για βελτίωση Το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έγινε θεσμός και έχει ριζώσει εδώ και πενήντα χρόνια στην πραγματικότητα του Νομού μας. Προσαρμοσμένο πλέον στις νέες συνθήκες, μπορεί να ανταποκριθεί κατά τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις των καιρών. Ο ιδιότυπος αυτός συνεταιρισμός μπορεί με την συμπαράσταση των εθνικών και κοινοτικών οργάνων και τις τολμηρές πρωτοβουλίες των στελεχών του, όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να δημιουργήσει θετικό προηγούμενο στην αγορά των επιβατικών μεταφορών. Όπως έδειξε έρευνα την οποία πραγματοποίησε πρόσφατα το ΚΤΕΛ με συνεντεύξεις στους κατοίκους των πόλεων των Σερρών, του Σιδηρόκαστρου, της Ηράκλειας και της Νέας Ζίχνης, το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έχει την εμπιστοσύνη των κατοίκων του Νομού και των επισκεπτών του. Η προσπάθεια όμως για καλύτερες συγκοινωνίες συνεχίζεται.