ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Ξένες άμεσες επενδύσεις (ΞΑΕ) και πολυεθνικές επιχειρήσεις
RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Η ER-LAC,οδηγός στον κλάδο των χρωμάτων, προέβλεψε έγκαιρα τις εξελίξεις.
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
ΒΑΣΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ • Αξιοκρατική, διαρκής και σημαντική χρηματοδότηση της Βασικής Έρευνας: εκπαίδευση – δημόσια υγεία - καινοτόμα προϊόντα / υπηρεσίες (spin-off)
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ι
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ Ι ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ Ι ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ Ι ΕΚΦΟΡΤΩΣΕΙΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Επιλεγμένες δράσεις για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Καθηγητής Κων/νος Τσιμπούκας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Ενοτητα 6. χωρεσ υποδοχησ και προελευσησ
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενοτητα 8. οικονομικεσ θεωριεσ διεθνων επιχειρησεων
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρέφεια
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι

Βιομηχανία 2020: Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία – Εξωστρέφεια Βιομηχανία 2020: Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία – Εξωστρέφεια Οι καταναλωτές σήμερα: Επιθυμούν & προσδοκούν από τα τρόφιμα κάτι παραπάνω από την κάλυψη των βασικών διατροφικών τους αναγκών. Έχουν την ευχέρεια να κρίνουν και να επιλέγουν από μία τεράστια ποικιλία αυτά που τους ικανοποιούν περισσότερο: Με βάση την τιμή τους. Με βάση τα οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά. Με βάση τα διαθρεπτικά τους στοιχεία και την ευεργετική τους δράση στον οργανισμό. Με βάση την καινοτομία των ιδίων ή της συσκευασίας τους. Με βάση όλα τα παραπάνω ή τον οποιονδήποτε συνδυασμό τους.

Η ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ 85 χρόνια λειτουργίας. Παραγωγικές μονάδες εγκατεστημένες αποκλειστικά στο Βορειοελλαδικό Τόξο. Εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 60 χώρες στον κόσμο. Οι εξαγωγές της καλύπτουν πάνω από το 40% του κύκλου εργασιών της. Πήρε τη στρατηγική απόφαση να μετατρέψει τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών από μοχλό πίεσης σε συγκριτικό της πλεονέκτημα.

Πως έγινε αυτό; Με την εκμετάλλευση των εγχώριων πλεονεκτημάτων, γεωγραφικών, κλιματολογικών & διατροφικών δηλ. ότι: Τα προϊόντα μας αποτελούν τον πυρήνα της μεσογειακής διατροφής Επικρατούν οι κατάλληλες κλιματολογικές συνθήκες ώστε οι εγχώριες α΄ύλες να είναι άριστης ποιότητας. Η γεωγραφική θέση της χώρας μας είναι τέτοια ώστε να την καθιστά πύλη της Ε.Ε. για την εισαγωγή πρώτων υλών από τρίτες χώρες. Υπάρχει μακρόχρονη παράδοση και έχει αποκτηθεί μεγάλη εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία στην παραγωγή των προϊόντων μας.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν και αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής μας σε σχέση με αυτές του εξωτερικού. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά από μόνα τους. Πρέπει να συνεπικουρούνται από: Τις κατάλληλες υποδομές. Τη χρήση τεχνολογίας αιχμής. Τη στελέχωση με εξειδικευμένο προσωπικό.

Πρωταρχικός Στόχος: Η διατήρηση της εταιρίας διαχρονικά σε υψηλό επίπεδο μέσα σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά. Επιλογές μας: Επικαιροποίηση προϊόντων με βάση τις διαρκείς αλλαγές των διατροφικών συνθηκών. Αποφυγή προσβολής του περιβάλλοντα κοινωνικού ιστού στις περιοχές εγκατάστασης. Αποφυγή προσβολής του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Οι παραπάνω ενέργειες σε συνδυασμό με την εγγυημένα υψηλή ποιότητα των προϊόντων και τις ανταγωνιστικές τιμές μπορούν να αποτελέσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως όταν επιθυμεί να προσεγγίσει ως πελάτες μεγάλους και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμους οίκους του εξωτερικού.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ