ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι
Βιομηχανία 2020: Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία – Εξωστρέφεια Βιομηχανία 2020: Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία – Εξωστρέφεια Οι καταναλωτές σήμερα: Επιθυμούν & προσδοκούν από τα τρόφιμα κάτι παραπάνω από την κάλυψη των βασικών διατροφικών τους αναγκών. Έχουν την ευχέρεια να κρίνουν και να επιλέγουν από μία τεράστια ποικιλία αυτά που τους ικανοποιούν περισσότερο: Με βάση την τιμή τους. Με βάση τα οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά. Με βάση τα διαθρεπτικά τους στοιχεία και την ευεργετική τους δράση στον οργανισμό. Με βάση την καινοτομία των ιδίων ή της συσκευασίας τους. Με βάση όλα τα παραπάνω ή τον οποιονδήποτε συνδυασμό τους.
Η ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ 85 χρόνια λειτουργίας. Παραγωγικές μονάδες εγκατεστημένες αποκλειστικά στο Βορειοελλαδικό Τόξο. Εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 60 χώρες στον κόσμο. Οι εξαγωγές της καλύπτουν πάνω από το 40% του κύκλου εργασιών της. Πήρε τη στρατηγική απόφαση να μετατρέψει τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών από μοχλό πίεσης σε συγκριτικό της πλεονέκτημα.
Πως έγινε αυτό; Με την εκμετάλλευση των εγχώριων πλεονεκτημάτων, γεωγραφικών, κλιματολογικών & διατροφικών δηλ. ότι: Τα προϊόντα μας αποτελούν τον πυρήνα της μεσογειακής διατροφής Επικρατούν οι κατάλληλες κλιματολογικές συνθήκες ώστε οι εγχώριες α΄ύλες να είναι άριστης ποιότητας. Η γεωγραφική θέση της χώρας μας είναι τέτοια ώστε να την καθιστά πύλη της Ε.Ε. για την εισαγωγή πρώτων υλών από τρίτες χώρες. Υπάρχει μακρόχρονη παράδοση και έχει αποκτηθεί μεγάλη εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία στην παραγωγή των προϊόντων μας.
Τα παραπάνω αποτέλεσαν και αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής μας σε σχέση με αυτές του εξωτερικού. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά από μόνα τους. Πρέπει να συνεπικουρούνται από: Τις κατάλληλες υποδομές. Τη χρήση τεχνολογίας αιχμής. Τη στελέχωση με εξειδικευμένο προσωπικό.
Πρωταρχικός Στόχος: Η διατήρηση της εταιρίας διαχρονικά σε υψηλό επίπεδο μέσα σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά. Επιλογές μας: Επικαιροποίηση προϊόντων με βάση τις διαρκείς αλλαγές των διατροφικών συνθηκών. Αποφυγή προσβολής του περιβάλλοντα κοινωνικού ιστού στις περιοχές εγκατάστασης. Αποφυγή προσβολής του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Οι παραπάνω ενέργειες σε συνδυασμό με την εγγυημένα υψηλή ποιότητα των προϊόντων και τις ανταγωνιστικές τιμές μπορούν να αποτελέσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως όταν επιθυμεί να προσεγγίσει ως πελάτες μεγάλους και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμους οίκους του εξωτερικού.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ