Υποστηρικτικές Υπηρεσίες και Υποδομές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ISP ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ»
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, Οκτωβρίου 2013
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
ανοικτά ψηφιακά μαθήματα στα ελληνικά ΑΕΙ
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Open eClass - GUnet Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Βασίλης Πλαχούρας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 15/11/2011.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Τέλος Ενότητας.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Open eClass - GUnet Ελληνική Ανοικτή Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Παρουσίαση Θερινού Σχολείου Αριστεία ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Kώστας Τσιμπάνης, Καθ. Λάζαρος Μεράκος Ημερίδα Ενημέρωσης.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Διαχείριση της πλατφόρμας OpenDelos
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υποστηρικτικές Υπηρεσίες και Υποδομές Κωνσταντίνος Τσιμπάνης, Παντελής Μπαλαούρας Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο GUnet Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, Φεβρουάριος 2014

άδεια χρήσης Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης Creative Commons.

χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

οριζόντια δράση συνιστώσες

ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα Το έργο Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα (Open Courses, πρόσκληση 101, 2013-15) αποτελεί μία πρόκληση και μια ευκαιρία για την Ακαδημαϊκή Κοινότητα. Τα «Ανοικτά Μαθήματα» ανοίγουν το Πανεπιστήμιο στην κοινωνία Το Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο - GUnet υποστηρίζει την κεντρική – οριζόντια πράξη του έργου «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα» παρέχει μια σειρά από υποστηρικτικές υπηρεσίες και υποδομές στις κάθετες ιδρυματικές πράξεις.

συνιστώσες (1/2) Εθνική Πύλη Ανοικτών Μαθημάτων Open Courses API (Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών ) (Επικοινωνία Πύλης Ανοικτών Μαθημάτων – Ιδρυματικές Πλατφόρμες Τηλεκπαίδευσης και Βιντεοδιαλέξεων) Open eClass 3 (open courses enabled) Video Lectures – Δήλος (open courses enabled) Προδιαγραφές (ανοικτών μαθημάτων, περιεχομένου, προσβασιμότητας, κλπ)

συνιστώσες (2/2) Κατάρτιση - Εκπαίδευση (διαδικασίες, πνευματικά δικαιώματα, προσβασιμότητα, ανοικτά μαθήματα, κλπ) Υποστήριξη – Επικοινωνία (πρότυπα μαθήματα, οδηγίες, forum, τεχνικά θέματα, κλπ) Ενημέρωση, Ευαισθητοποίηση, Δημοσιότητα (portal έργου, φυλλάδια, αφίσες, δελτία τύπου, newsletters, συνέδριο, ημερίδα, κλπ) Υπηρεσίες Φιλοξενίας (hosting – περιορισμένης χωρητικότητας)

τεχνική λύση

Open Courses API OAI PMH τεχνική λύση www.opencourses.gr (εθνική πύλη Α.Μ.) GUnet κεντρική πράξη Ιδρυματικές πράξεις Ίδρυμα Α Ιδρυματική Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Ιδρυματική Πλατφόρμα Βιντεοδιαλέξεων Open eClass 3 ή άλλη Δήλος Video Lectures ή άλλη Αμφιθέατρα Ιδρύματος IP Κάμερες HD ή συνεργείο Υπηρεσίες Φιλοξενίας Β Γ OCAPI Open Courses API OAI PMH

Εθνική Πύλη Ανοικτών Μαθημάτων

εθνική πύλη ανοικτών μαθημάτων Ανοικτή Διαδικτυακή Πύλη (προτ. URL: www.opencourses.gr) εθνικό σημείο συνάθροισης μεταδεδομένων Ανοικτών Μαθημάτων (Εθνικό Μητρώο Ανοικτών Μαθημάτων) εθνικό σημείο αναζήτησης Ανοικτών Μαθημάτων οργάνωση και παρουσίαση συλλογών Ανοικτών Μαθημάτων επικοινωνία με τις ιδρυματικές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης και βιντεοδιαλέξεων ενσωμάτωση χαρακτηριστικών κοινωνικής δικτύωσης και εργαλείων Web 2.0, προσωποποιημένης πρόσβασης, κλπ

δυνατότητες αναζήτησης Υποστήριξη αναζήτησης βάσει μεταδεδομένων (επιστημονικό πεδίο, ίδρυμα , τμήμα, δημιουργός) βάσει χαρακτηριστικών Web 2.0 (π.χ. πρόσφατη ανάρτηση, πιο δημοφιλής, καλύτερες βαθμολογίες, κλπ) βάσει κειμένου και σημασιολογικού περιεχομένου στα διδασκόμενα μαθήματα Ιδρυματική πύλη ανοικτών μαθημάτων οpencourses.gr/όνομα ιδρυματος

αποτελέσματα αναζήτησης Κατάλογος ανοικτών μαθημάτων που ικανοποιούν τα κριτήρια αναζήτησης Κατάλογος ανοικτών βιντεοδιαλέξεων που ικανοποιούν τα κριτήρια αναζήτησης (βιντεοδιαλέξεις που δεν είναι απαραίτητα τμήμα των ανοικτών μαθημάτων π.χ. συνέδρια, ημερίδες, κ.α.) Ανακατεύθυνση στις ιδρυματικές πλατφόρμες

Open Courses API

open courses API Επικοινωνία της εθνικής πύλης ανοικτών μαθημάτων με τις ιδρυματικές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης και βιντεοδιαλέξεων API ανοικτών μαθημάτων (ΟΑΙ PMH ) API βιντεοδιαλέξεων (ΟΑΙ PMH ) Ενσωμάτωση στην πλατφόρμα Open eClass 3 και στην πλατφόρμα Video Lectures (Δήλος)

Open eClass 3

Open eClass 3 (1/3) Πρόταση της GUnet για την υποστήριξη, οργάνωση και παρουσίαση των Ανοικτών Μαθημάτων (ιδρυματική πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης) Open Courses ready (Open Courses API, Metadata, δομή ανοικτού μαθήματος, μηχανισμός πιστοποίησης ανοικτών μαθημάτων Α-, Α, Α+, κλπ) Αναβάθμιση της αρχιτεκτονικής (single db, db refactoring, mainlib, template engine, UI, security lib, κλπ) Υποστήριξη προσβασιμότητας (WCAG 2.0 AA) Ανασχεδιασμός των διεπαφών χρήστη

Open eClass 3 (2/3) 2012-2015, προετοιμασία, σχεδιασμός, ανάπτυξη του τρίτου κύκλου (3.x) της πλατφόρμας Open eClass. Open eClass 3 εκπαιδευτική διαδικασία σενάρια, εξατομίκευση, υποστήριξη, διαχείριση, αξιολόγηση σύγχρονη διεπαφή χρήστη γρήγορη, φιλική, προσβάσιμη συμμετοχικά εργαλεία collaboration & social επεκτασιμότητα, διαλειτουργικότητα ψηφιακά αποθετήρια καθετοποιημένες λύσεις όλα σε ένα εφαρμογή εφαρμογές για φορητές συσκευές iOS, Android, κλπ εκπαιδευτικό περιεχόμενο templates & standards σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης ανοικτό, κατανεμημένο

Open eClass 3 (3/3) Σταδιακή ενσωμάτωση νέων χαρακτηριστικών Πρότυπα τεχνολογιών μάθησης (πιστοποίηση σε SCORM, IMS CP, AICC, Tin Can, κλπ) Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (BBB, WebConf) Προσθήκη νέων υποσυστημάτων (βαθμολόγιο, παρουσιολόγιο, πρόσθετες εφαρμογές, πιστοποίηση, κλπ) Βελτιώσεις (ασκήσεις, εργασίες, συζητήσεις, eBook, eMail, κλπ) Προσθήκη χαρακτηριστικών κοινωνικής δικτύωσης και εργαλείων Web 2.0 (tags, rating, comments, blogs, wiki, κλπ)

νέα διεπαφή χρήστη

mobile Open eClass Η Oμάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του GUnet έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό των εφαρμογών του Open eClass για κινητές συσκευές (iOS - iPhone & iPad, Android - Phone & Tablet, Windows Mobile)

2003-2013, 10 χρόνια eClass 200+ εγκαταστάσεις σε όλη τη χώρα… και στο εξωτερικό (40+ ΑΕΙ, 23+ ΤΕΙ, 4 GUnet, 3 ΟΤΑ, 1 SCH, 3 ΥΠΘΠΑ, 40+ Ιδ. Εκπ.,100+ Ανεξ.Εγκατ.) 10.319 διαθέσεις (downloads) συνολικά 12.513 διεκπεραιωμένες αιτήσεις τεχνικής υποστήριξης Συνολικά: ~350.000 εγγ. χρήστες, και ~11.000 ηλ. μαθήματα 21 εκδόσεις Open eClass – 3 κύκλοι

μέσα στα δέκα χρόνια πετύχαμε… να είμαστε ενεργοί μετά από 10 χρόνια και να σχεδιάζουμε το μέλλον να παρέχουμε μία ανταγωνιστική πρόταση, ανοικτή, ασφαλή, σταθερή να παραμείνουμε συνεπείς (διανομές, αναβαθμίσεις, προς τα πίσω συμβατότητα) να παρακολουθούμε την ανάπτυξη των απαιτήσεων των χρηστών να δημιουργήσουμε ένα «brand name» (Open eClass) να υποστηρίξουμε τεχνικά εκατοντάδες εγκαταστάσεις (διαχειριστές) να υποστηρίξουμε λειτουργικά χιλιάδες χρήστες (καθηγητές, φοιτητές) να προσφέρουμε στην Ακ. Κοινότητα μια βασική υποδομή τηλ/σης να μιλάμε 7 γλώσσες (el, en, fr, It, de, es, cz) να αναπτύξουμε ένα μεγάλο ελληνικό open source project (Ε.ΕΛ/ΛΑΚ) να ανταποκρινόμαστε σε προκλήσεις (Π98, Ψηφ. Σχολείο, Open Courses, διαγωνισμοί, κλπ)

Πλατφόρμα Βιντεοδιαλέξεων

πλατφόρμα βιντεοδιαλέξεων πλατφόρμα βιντεοδιαλέξεων Α. Χρονοπρογραμματισμός Διαλέξεων και Ζωντανών Μεταδόσεων Υποσύστημα χρονοπρογραμματισμού και αναπαραγωγής ζωντανών μεταδόσεων Υποσύστημα αναμετάδοσης και καταγραφής βίντεο-ροών Υποσύστημα καταγραφής διαφανειών Υποσύστημα μετάδοσης διαφανειών Β. Διάθεση και Διαχείριση Βιντεοδιαλέξεων Υποσύστημα διαχείρισης βιντεοδιαλέξεων Υποσύστημα αναπαραγωγής και επεξεργασίας βιντεοδιαλέξεων Γ. Πύλη Αναζήτησης Βιντεοδιαλέξεων

κοπή τμημάτων βίντεο (on line)

συγχρονισμός διαφανειών (on line)

προβολή διαλέξεων

Υπηρεσίες Φιλοξενίας

υπηρεσίες φιλοξενίας Υπηρεσίες φιλοξενίας των Ανοικτών Μαθημάτων και των βιντεοδιαλέξεων των ιδρυμάτων Υπηρεσία περιορισμένης χωρητικότητας Διαχείριση και υποστήριξη των κεντρικών υπηρεσιών (μητρώο ανοικτών μαθημάτων, εξυπηρετητές, ανάπτυξη, κλπ) Έκδοση στατιστικών στοιχείων χρήσης υπηρεσιών Αρωγή χρηστών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες

Αρχικό Χρονοδιάγραμμα

αρχικό χρονοδιάγραμμα (1/2) Εθνική Πύλη Ανοικτών Μαθημάτων Πρώτη έκδοση: Σεπτέμβριος 2014 (σχεδιασμός, αρχική υλοποίηση) Open Courses API Πιλοτική έκδοση: Απρίλιος 2014 (σχεδιασμός, προδιαγραφές, αρχική υλοποίηση) Πρώτη έκδοση: Σεπτέμβριος 2014

αρχικό χρονοδιάγραμμα (2/2) Open eClass 3 (open courses ready) Πιλοτική έκδοση 3.0 beta – Ιούνιος 2014 (έλεγχοι, βελτιώσεις, δοκιμαστική λειτουργία) Έκδοση 3.0 – Σεπτέμβριος 2014 Πλατφόρμα βιντεοδιαλέξεων – Δήλος Πιλοτική έκδοση: Ιούνιος 2014 (οριζόντια υπηρεσία – περιορισμένη λειτουργικότητα) Πρώτη έκδοση: Σεπτέμβριος 2014 (προϋπόθεση: προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού)

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Κωνσταντίνος Τσιμπάνης, Παντελής Μπαλαούρας Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο GUnet Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, Φεβρουάριος 2014