ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία
Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία
Τι είναι;
Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία
•Χρήση κοινών μαρκαδόρων στην επιφάνειά του •Μαγνητική επιφάνεια –Χρήση μαγνητικών εκπαιδευτικών αντικειμένων •Ασύρματη επικοινωνία με τον Η/Υ •Δεν απαιτείται εκμάθηση λογισμικού Τεχνικά χαρακτηριστικά
Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία
•Γράφουμε με μαρκαδόρους όπως σε έναν παραδοσιακό πίνακα –Δεν αλλοιώνεται το προβαλλόμενο υλικό •Προβάλλουμε ταινίες •Κατασκευάζουμε πλάνα μαθήματος με εντυπωσιακές παρουσιάσεις –Παρεχόμενο λογισμικό μαζί με τον πίνακα Προτάσεις χρήσης (1/3)
•Περιστρέφουμε, μετακινούμε και αλλάζουμε το μέγεθος αντικειμένων –Απλά με το δάχτυλό μας •Διαδραστικά παιχνίδια και ασκήσεις •Διδάσκουμε γεωγραφία και αστρονομία –Σύνδεση με Google maps και Google earth Προτάσεις χρήσης (2/3)
•Δημιουργούμε βιντεομαθήματα •Δημιουργούμε ψηφιακές αφηγήσεις •Δημιουργούμε ημερολόγια •Ομαδικές δραστηριότητες •Προβάλουμε υλικό από το Διαδίκτυο •Παρουσιάζουμε εκπαιδευτικά λογισμικά Προτάσεις χρήσης (3/3)
Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία
•Εποικοδομισμός •Διαδραστικότητα •Ενεργός μάθηση •Συνεργατική μάθηση Εκπαιδευτική αξία (1/9)
•Αύξηση ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος •Ευκαιρίες συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία •Ενίσχυση αυτοπεποίθησης Εκπαιδευτική αξία (2/9)
•Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων •Καλύτερη κατανόηση πολύπλοκων εννοιών •Συναρπαστική μάθηση •Μεγάλο πεδίο δράσης με πολυμέσα Εκπαιδευτική αξία (3/9)
•Εργαλείο που βασίζεται στο χρώμα –Μεγαλύτερη ανταπόκριση μαθητών σε ερεθίσματα πλούσια σε χρώμα •Εύκολη χρήση για παιδιά και μεγαλύτερες ηλικίες Εκπαιδευτική αξία (4/9)
•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (διαφορετικά μαθησιακά στυλ) –Οπτικοί •Σημειώσεις πάνω στον διαδραστικό πίνακα •Χειρισμός διαγραμμάτων, αντικειμένων, συμβόλων Εκπαιδευτική αξία (5/9)
•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (διαφορετικά μαθησιακά στυλ) –Κιναισθητικοί •Ασκήσεις που περιλαμβάνουν αφή και κίνηση Εκπαιδευτική αξία (6/9)
•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Δεν απαιτείται η χρήση πληκτρολογίου και ποντικιού –Δυσκολίες ακοής – οπτική μάθηση •Παρουσίαση οπτικού υλικού με ταυτόχρονη χρήση νοηματικής γλώσσας Εκπαιδευτική αξία (7/9)
•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Δυσκολίες όρασης – ακουστική μάθηση •Χειρισμός αντικειμένων •Γράμματα σε μεγάλο μέγεθος –Δεν είναι δυνατόν σε μικρές οθόνες Εκπαιδευτική αξία (8/9)
•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Διάσπαση προσοχής •Μεγάλη και ευαίσθητη στο άγγιγμα οθόνη •Διευκολύνει τη μάθηση περισσότερο από έναν Η/Υ Εκπαιδευτική αξία (9/9)