ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία

Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία

Τι είναι;

Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία

•Χρήση κοινών μαρκαδόρων στην επιφάνειά του •Μαγνητική επιφάνεια –Χρήση μαγνητικών εκπαιδευτικών αντικειμένων •Ασύρματη επικοινωνία με τον Η/Υ •Δεν απαιτείται εκμάθηση λογισμικού Τεχνικά χαρακτηριστικά

Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία

•Γράφουμε με μαρκαδόρους όπως σε έναν παραδοσιακό πίνακα –Δεν αλλοιώνεται το προβαλλόμενο υλικό •Προβάλλουμε ταινίες •Κατασκευάζουμε πλάνα μαθήματος με εντυπωσιακές παρουσιάσεις –Παρεχόμενο λογισμικό μαζί με τον πίνακα Προτάσεις χρήσης (1/3)

•Περιστρέφουμε, μετακινούμε και αλλάζουμε το μέγεθος αντικειμένων –Απλά με το δάχτυλό μας •Διαδραστικά παιχνίδια και ασκήσεις •Διδάσκουμε γεωγραφία και αστρονομία –Σύνδεση με Google maps και Google earth Προτάσεις χρήσης (2/3)

•Δημιουργούμε βιντεομαθήματα •Δημιουργούμε ψηφιακές αφηγήσεις •Δημιουργούμε ημερολόγια •Ομαδικές δραστηριότητες •Προβάλουμε υλικό από το Διαδίκτυο •Παρουσιάζουμε εκπαιδευτικά λογισμικά Προτάσεις χρήσης (3/3)

Περιεχόμενα •Τι είναι; •Τεχνικά χαρακτηριστικά •Προτάσεις χρήσης •Εκπαιδευτική αξία

•Εποικοδομισμός •Διαδραστικότητα •Ενεργός μάθηση •Συνεργατική μάθηση Εκπαιδευτική αξία (1/9)

•Αύξηση ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος •Ευκαιρίες συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία •Ενίσχυση αυτοπεποίθησης Εκπαιδευτική αξία (2/9)

•Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων •Καλύτερη κατανόηση πολύπλοκων εννοιών •Συναρπαστική μάθηση •Μεγάλο πεδίο δράσης με πολυμέσα Εκπαιδευτική αξία (3/9)

•Εργαλείο που βασίζεται στο χρώμα –Μεγαλύτερη ανταπόκριση μαθητών σε ερεθίσματα πλούσια σε χρώμα •Εύκολη χρήση για παιδιά και μεγαλύτερες ηλικίες Εκπαιδευτική αξία (4/9)

•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (διαφορετικά μαθησιακά στυλ) –Οπτικοί •Σημειώσεις πάνω στον διαδραστικό πίνακα •Χειρισμός διαγραμμάτων, αντικειμένων, συμβόλων Εκπαιδευτική αξία (5/9)

•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (διαφορετικά μαθησιακά στυλ) –Κιναισθητικοί •Ασκήσεις που περιλαμβάνουν αφή και κίνηση Εκπαιδευτική αξία (6/9)

•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Δεν απαιτείται η χρήση πληκτρολογίου και ποντικιού –Δυσκολίες ακοής – οπτική μάθηση •Παρουσίαση οπτικού υλικού με ταυτόχρονη χρήση νοηματικής γλώσσας Εκπαιδευτική αξία (7/9)

•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Δυσκολίες όρασης – ακουστική μάθηση •Χειρισμός αντικειμένων •Γράμματα σε μεγάλο μέγεθος –Δεν είναι δυνατόν σε μικρές οθόνες Εκπαιδευτική αξία (8/9)

•Βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα (άτομα με ειδικές αναγκες) –Διάσπαση προσοχής •Μεγάλη και ευαίσθητη στο άγγιγμα οθόνη •Διευκολύνει τη μάθηση περισσότερο από έναν Η/Υ Εκπαιδευτική αξία (9/9)