ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ QUIZ: Σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι φάτσες;
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΗΝΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ NWA. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 150,000,000 Ε H ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Άνοιξη Η άνοιξη είναι η εποχή που η φύση ξαναγεννιέται. Τα φυτά ανθίζουν, τα ζώα ζευγαρώνουν. Ο καιρός είναι ηλιόλουστος και ζεστός. Άνοιξη έχουμε τον.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ MLM
Ελεύθερη Πτώση των Πωλήσεων στα Εμπορικά Καταστήματα της Γλυφάδας
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΣΕΕ, ΚΩΔ. ΟΠΣ Π.2.3 «Έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
14 ημέρα ώρα Α group 1 Χ 12min ενεργοποίηση – δύναμη με το βάρος
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.
Οι μέρες της εβδομάδας Πάμε!. Δευτέρ α Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκ ευή Σάββατ ο Κυριακ ή.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
19η ημέρα ώρα
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ετήσια έρευνα για την πορεία της τοπικής αγοράς.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Α.Π.Θ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Ε΄2
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Φεβρουάριος 2010.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Νοέμβριος 2010.
Περιβαλλοντική Έρευνα Σύγκριση των προβλεπόμενων τιμών όζοντος από τους οργανισμούς DWD,NCEP με τις μετρούμενες τιμές Δορυφόρου για την περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Φανή Λαζάρου – Τρανού Ε ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης.
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Archimedean Academy Mr. Panagiotis Tsakalis 3rd/4th Grade Greek Language Days/Months/Seasons Pronunciation & Spelling Review Study Packet *Click anywhere.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
2010 Μηνιαίο ημερολόγιο Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιήσετε ως ημερολόγιο τοίχου είτε να αντιγράψετε τη σελίδα ενός μήνα.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ : 4/9/2008 – 12/9/2008 ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΕΣ: ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ Ε.Σ.Λ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ: 251

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ο τζίρος της επιχείρησής σας κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων 2008, σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2007 ήταν:

ο τζίρος της επιχείρησης σας κατά το διάστημα πριν τις εκπτώσεις (Απρίλιος- Ιούνιος), σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007, ήταν:

συνολικά ο τζίρος της επιχείρησής σας την περίοδο άνοιξη-καλοκαίρι 2008 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007, ήταν:

τα ποσοστά των εκπτώσεων της επιχείρησής σας σε σύγκριση με τα αντίστοιχη περσινά ήταν:

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣΑΝΟΔΟΣ 4912 ΠΤΩΣΗ 1446 ΙΔΙΑ 3729 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΟΔΟΣ 3621 ΠΤΩΣΗ 1943 ΙΔΙΑ 4522 ΣΕΖΟΝ ΑΝΟΔΟΣ 3718 ΠΤΩΣΗ 1843 ΙΔΙΑ 4524

Με δεδομένη τη λειτουργία από τον Οκτώβριο των δύο νέων εμπορικών με συνεχές ωράριο, πιστεύετε πως πρέπει να διευρυνθεί το ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων του κέντρου και αν ναι προς ποια κατεύθυνση ?

Ανοιχτά Τρίτη-Πέμπτη απόγευμα και Σάββατο ως έχει 8,40 % Ανοιχτά Πέμπτη απόγευμα και Σάββατο ως έχει 5,20% Ανοιχτά Τρίτη-Πέμπτη απόγευμα και επέκταση το Σάββατο 5,20% Ανοιχτά Πέμπτη απόγευμα και επέκταση το Σάββατο 4,00% Επέκταση μόνο το Σάββατο 6,00% Καμία αλλαγή 60,8% Άλλη πρόταση 7,20% Δεν απαντώ 3,20%

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008 VS ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008 ΥΠΕΡ ΑΛΛΑΓΗΣ 7,7 %36 % ΚΑΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ 90,4 %60,8 % Δ.Α 1,9 %3,2 %