Τα δικαιώματα των παιδιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
Ενότητα 20: Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Η σημασία των νοητικών σχημάτων στην οικοδόμηση της γνώσης και η χρησιμοποίησή τους ως εργαλείων μάθησης: Η περίπτωση.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Σύνθετες λογικές εκφράσεις
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Προσχολική Παιδαγωγική
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα δικαιώματα των παιδιών Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου Ενότητα 13 Τα δικαιώματα των παιδιών

Παρατηρώ- Σχολιάζω Παρατηρείστε την εικόνα που δόθηκε στην ομάδα σας. Συζητήστε στην ομάδα για το σχέδιο της εικόνας και για το κείμενο που τη συνοδεύει.

Εικόνα του βιβλίου Παρατηρήστε την εικόνα του βιβλίου. Τι είδος κειμένου είναι;

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα αφίσας

Ομάδα Α: εικόνα 1 Ομάδα Β: εικόνα 2 Ομάδα Γ: εικόνα 3 Ομάδα Δ: Βιβλίο Μαθητή, Άσκηση 1 Ομάδα Α: εικόνα 1 Ομάδα Β: εικόνα 2 Σκέφτομαι πρώτα μόνος μου και ύστερα συζητώ στην ομάδα. Ομάδα Γ: εικόνα 3 Ομάδα Δ: εικόνα 5

Βιβλίο Μαθητή, Άσκηση 6 Σκέφτομαι πρώτα μόνος μου το σύνθημα που ταιριάζει στην εικόνα. Μετά ζητώ τη γνώμη του διπλανού μου. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! στον τρόπο που θα γράψουμε το σύνθημα. Κεφαλαία και ευανάγνωστα γράμματα

Βιβλίο Μαθητή, Άσκηση 6

Δημιουργία αφίσας Τι πρέπει να προσέξω; Τετράδιο Εργασιών, σελ. 45

Ομαδική Εργασία Εργασία στον Η.Υ. Ομαδική Εργασία Εργασία στον Η.Υ.

Ομαδική Εργασία Εργασία στον Η.Υ. Ομαδική Εργασία Εργασία στον Η.Υ.

Αξιολόγηση αφίσας Βάλαμε τίτλο στην αφίσα μας; Ο τίτλος είναι σχετικός με το θέμα μας; Οι εικόνες που χρησιμοποιήσαμε έχουν σχέση με τη λεζάντα που τις συνοδεύει; Είμαστε ικανοποιημένοι από την εμφάνιση της αφίσας μας; Είχαμε αρμονική συνεργασία στην ομάδα μας;

Κάνω τη δική μου αφίσα Κάθε μαθητής δημιουργεί τη δική του αφίσα με θέμα «Καταπάτηση των δικαιωμάτων των προσφυγόπουλων της Κύπρου κατά την τουρκική εισβολή του 1974».

Βιβλίο Μαθητή, Άσκηση 3 Σκεφτείτε και γράψτε στο τετράδιό σας μια σύνθετη πρόταση που να ξεκινά ως εξής: «Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην υγεία. Χρειάζονται …». Δείξτε την πρόταση στο διπλανό σας και συζητήστε για το αν πρόκειται για σύνθετη πρόταση ή όχι.