O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
Advertisements

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
Η Πετρούπολη μέσα από τα μάτια των κατοίκων της
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 7 η Θεματική ενότητα Κοινωνιογλωσσολογία και σχολείο Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 1.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
ΔΙΑ ΒΊΟΥ ΜΆΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΦΥΛΛΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΘΕΤΙΚΟΙ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ ΗΔΟΝΗΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ

ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΡΞ ΒΕΜΠΕΡ ΖΙΜΜΕΛ

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΠΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΘΛΗΣΗ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΚΑΤΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΟΓΚΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΩΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΥΝΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΘΙΝΕΙ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΤΕΡΑ

ΗΛΙΚΙΑ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΤΕΡΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΑΤΕΡΑ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΣΧΟΛΙΑ

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΘΡΙΛΕΡ

ΚΩΜΩΔΙΕΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Η΄ΘΕΑΤΡΟ

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

ΧΟΡΟΣ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ

ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΣΗΡΙΑΛ

ΘΡΙΛΕΡ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΗΡΙΑΛ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΙΜΑΤΕΡ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΘΡΙΛΕΡ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΔΙΕΞΟΔΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΘΡΙΛΕΡ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΘΕΑΜΑΤΑ ΣΥΧΝΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΣΕΞΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ