O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΘΕΤΙΚΟΙ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ ΗΔΟΝΗΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ
ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΡΞ ΒΕΜΠΕΡ ΖΙΜΜΕΛ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΠΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΘΛΗΣΗ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΑΤΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΟΓΚΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΩΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΥΝΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΘΙΝΕΙ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΕΡΙΟΧΗ
ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΤΕΡΑ
ΗΛΙΚΙΑ ΜΗΤΕΡΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΤΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΗΤΕΡΑΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΑΤΕΡΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ
ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΣΧΟΛΙΑ
ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΜΠΑΣΚΕΤ
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΘΡΙΛΕΡ
ΚΩΜΩΔΙΕΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Η΄ΘΕΑΤΡΟ
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
ΧΟΡΟΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ
ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
ΣΗΡΙΑΛ
ΘΡΙΛΕΡ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ Η΄ΟΜΑΔΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΗΡΙΑΛ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΙΜΑΤΕΡ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΘΡΙΛΕΡ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΔΙΕΞΟΔΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΘΡΙΛΕΡ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΘΕΑΜΑΤΑ ΣΥΧΝΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΣΕΞΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ