Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ “Παρουσίαση της ΔΑΣΤΑ και των Δομών της. ΤΕΙ Αθήνας 9/6/2011.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ; Ελένη Δημοσθένους Human Capital Consultant – Executive Coach.
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Δεξιότητες διαχείρισης της μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Συντονίστρια Συμποσίου: Ι. Παπαβασιλείου- Αλεξίου.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ατομικός Φάκελος Δεξιοτήτων
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Λύκειο Λειψών Νόρα Γκικοπούλου 18 Ιανουαρίου 2008

Το ιδανικό επάγγελμα… ικανότητες αρμοδιότητες φιλοδοξίες εργασιακό περιβάλλον αυτογνωσία

ιδανικό επάγγελμα??

ιδανικό επάγγελμα??

ιδανικό επάγγελμα??

Σημασία έχει να κάνεις σωστή επιλογή και να έχεις εναλλακτικές ..... σωστές επιλογές

Lewis Carroll, Η Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων ....Βορράς, νότος, ανατολή η δύση... Ποια κατεύθυνση είναι η σωστή? Αν δε μπορείτε να επιλέξετε τη σωστή κατεύθυνση... Ίσως πρέπει να αλλάξετε χάρτη! Lewis Carroll, Η Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων

Φτιάξε το δικό σου χάρτη...

4 βασικά βήματα Προσωπική Ανάπτυξη τι μπορώ να κάνω? ..τι θέλω να κάνω...τι επιλέγω Πληροφόρηση σύστημα πρόσβασης, σχολές, πανεπιστήμια, προοπτικές, περιγραφή επαγγελμάτων. Λήψη απόφασης βάζω στόχους, έχω ισοδύναμες εναλλακτικές επιλογές,διαδικασία λήψης απόφασης Μετάβαση από το σχολείο στην αγορά εργασίας Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, αποκωδικοποιώ αγγελίες, προσεγγίζω εταιρείες, συνέντευξη

Προσωπική Ανάπτυξη: αυτοεκτίμηση Τι είναι η αυτοεκτίμηση; Χαρακτηριστικά των ανθρώπων που την έχουν Χαρακτηριστικά των ανθρώπων που τη στερούνται Πολλοί δεν θεωρούν τον εαυτό τους σημαντικό. Γιατί;

Ενισχύοντας την αυτοεκτίμισή μας Ενισχύοντας την αυτοεκτίμισή μας... ...γιατί σημασία έχει πως βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας...

1. Θυμήσου πως ένιωσες όταν έκανες κάτι για πρώτη φορά… Όταν πήρες πρώτη φορά μέρος σε αγώνες.. .....Όταν έδωσες για πρώτη φορά σημαντικές εξετάσεις....

2. Κάνε κάτι που αναβάλλεις για καιρό ..να τηλεφωνήσεις σ ένα φίλο.. ..να κάνεις μια επανάληψη... ..να τακτοποιήσεις το δωμάτιο σου.. ...οτιδήποτε σε κάνει να πάρεις μια απόφαση...

3. Κάνε κάτι που ξέρεις να κάνεις καλά... ..πήγαινε για τρέξιμο... ..χόρεψε.... ..ζωγράφισε... ..διάβασε ένα μάθημα που τα πας καλά.... ..παίξε...

4. Θυμήσου όλα όσα έχεις φέρει εις πέρας με επιτυχία Κάνε μια λίστα με πράγματα που έχεις καταφέρει... Νιώσε περήφανος γι’ αυτά...

5. Οι σκέψεις επηρεάζουν τα συναισθήματα και αντίστροφα... Κάνε μόνο θετικές σκέψεις... Φαντάσου τη ζωή σου όπως τη θέλεις μετά από ένα, δύο ή πέντε χρόνια... Βάλλε στόχους...και πίστεψε ότι θα τους καταφέρεις... Γράψε ή ζωγράφισε το στόχο σου και τοποθέτησέ τον κάπου που θα τον βλέπεις κάθε μέρα!!

Θα γίνω εκατομμυριούχος!!!!

Θα γίνω ηθοποιός...

Jobs’ description Career Office, Ellinogermaniki Agogi www.ea.gr/ep/careeroffice

Ευχαριστώ...