Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
Συμμετοχή στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Οδηγίες χρήσης του Exams Planner
Οδηγίες Χρήσης της Δυνατότητας Σύνθετης Αναζήτησης στην Βάση Δεδομένων Νομοθεσίας του ΣΑΤΕ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
ADAM Projects and Products Portal for Leonardo da Vinciwww.adam-europe.eu ADAM Διαδικτυακή πύλη για σχέδια και προϊόντα του Leonardo da Vinci 16/10/2009.
Support.ebsco.com Αναζήτηση Business Source στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Διαδίκτυο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Δημιουργία Λογαριασμού
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων αναζητήσεων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτικό μάθημα Διεξαγωγή Προηγμένης αναζήτησης στο EBSCOhost Μοναδικό πεδίο εύρεσης
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία μιας Βασικής αναζήτησης στο EBSCOhost
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Εκπαιδευτικό μάθημα Διεξαγωγή Προηγμένης αναζήτησης στο EBSCOhost Πεδία εύρεσης βάσει οδηγιών
Εισαγωγή στο Blackboard
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
 ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ DNS SERVERS ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΙΛΤΡΑΡΟΥΝ  Παράνομο περιεχόμενο  Περιεχόμενο βίας ή άλλες.
Εκπαίδευση Koha Ενότητα 1: Βασικές λειτουργίες Έργο: Δημιουργία Καινοτόμων Υπηρεσιών Ψηφιακής Βιβλιοθήκης του ΑΠΘ Πράξη 2: Βελτίωση Υπηρεσίας Ολοκληρωμένου.
1 Υπηρεσία Γκρίζας Βιβλιογραφίας ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΓΚΡΙΖΑΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Αιγαίου Μυτιλήνη, Μάιος 2007.
Γνωριμία με τις Ιδεοκατασκευές
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στ. Ελλάδας ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΗΣΗ ΠΑΠΥΡΟΣ MILLENNIUM III.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Δημιουργία Λογαριασμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Ομάδες στο Google.
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Παρουσίαση Web Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλισης και Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
Διαδικασία έγκρισης δαπανών
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Κάρτες γρήγορης αναφοράς
ΕΦΑΡΜΟΓΗ Κ.Ε.Α. Γνωριμία με την πλατφόρμα διαχείρισης του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης για χρήστες Δήμων Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ / ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης

σελ. 2 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης Πρόσβαση στο σύστημα υποστήριξης ΑΤΥ Διεύθυνση ιστοσελίδας: Μέσα από την περιοχή μελών του portal ( κάντε κλικ στο κουμπί Help Desk στο αριστερό μενού

σελ. 3 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης Εισαγωγή κωδικών ασφαλείας Καταχωρείτε τον κωδικό που σας στείλαμε στο username και το welcome στο password (Ως παράδειγμα χρησιμοποιούμε τον πάροχο Forthnet )  Αναγνωριστικό χρήστη Forthnet1  Κωδικός πρόσβασης: welcome

σελ. 4 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 1 Βήμα 1: Για συνέχεια κάντε κλικ στο TAB «Υποστήριξη» Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 5 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 2 Βήμα 2: Με κλικ στην επιλογή «Δημιουργία αίτησης» γίνεται μετάβαση στη σελίδα προβολής ΑΤΥ Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 6 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 3 (α) Βήμα 3: Δημιουργία ΑΤΥ Συμπλήρωση της φόρμας με τα παρακάτω πεδία:  Επιλογή προφίλ  Πελάτης  Όνομα αρμοδίου  Αριθμός Λογαριασμού (*)  Προτιμώμενη γλώσσα (*) Υποχρεωτικά πεδία Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 7 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 3 (β) Βήμα 3: Δημιουργία ΑΤΥ …συνέχεια  Τύπος αίτησης (*)  Όλα τα υποστηριζόμενα προϊόντα  Προτεραιότητα (*)  Σύνοψη αίτησης (*)  Συνημμένα έγγραφα (*) Υποχρεωτικά πεδία Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 8 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 4 Βήμα 4: Περιγραφική αναφορά λεπτομερειών του προβλήματος Συμπληρώνονται τα πεδία:  Λεπτομερής περιγραφή του αιτήματος  Στοιχεία υπευθύνου φορέα για το αίτημα βλάβης  Οδηγίες πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του φορέα  Ώρες Πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του φορέα Αφού συμπληρωθούν τα πεδία της οθόνης γίνεται μετάβαση στο επόμενο βήμα κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συνέχεια» Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 9 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 5 Βήμα 5: Επαλήθευση στοιχείων Στο βήμα αυτό γίνεται επαλήθευση των στοιχείων που εισάχθηκαν στα προηγούμενα βήματα Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος μπορεί να γίνει τροποποίηση των στοιχείων της ΑΤΥ κάνοντας κλικ στο κουμπί τροποποίηση της αντίστοιχης ενότητας Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 10 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 6 Βήμα 6: Υποβολή ΑΤΥ Όταν ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων γίνεται «Υποβολή» της ATY κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί Σε οποιοδήποτε βήμα εισαγωγής της ΑΤΥ υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της εισαγωγής ή επιστροφής σε προηγούμενο βήμα επιλέγοντας το κουπιά «Άκυρο» ή «Πίσω» Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

σελ. 11 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων Προβολή με την Επιλογή συγκεκριμένης ΑΤΥ από τη λίστα με Κλικ στον αριθμό της συγκεκριμένης ΑΤΥ Αναζήτηση με χρήση των επιλογών: Πρώτο – Προηγούμενο - Επόμενο - Τελευταίο Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης

σελ. 12 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή συγκεκριμένης ΑΤΥ Προβολή λεπτομερειών ΑΤΥ Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 13 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Γρήγορη εύρεση Γρήγορη μετάβαση σε συγκεκριμένη ΑΤΥ πληκτρολογώντας τον αριθμό της ΑΤΥ στο πεδίο εισαγωγής κειμένου «Γρήγορη μετάβαση» και επιλογή του κουμπιού «Μετάβαση» Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 14 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή Προβολή λεπτομερειών ΑΤΥ Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 15 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά Πληκτρολόγηση λέξεων κλειδιών π.χ. «Πρόβλημα με σύνδεση» στο πεδίο «Γρήγορη Εύρεση» Κατόπιν με κλικ στο πλήκτρο μετάβαση εμφανίζονται όλες οι ΑΤΥ που περιέχουν την παραπάνω φράση (επόμενη διαφάνεια) Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 16 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή αποτελεσμάτων αναζήτησης Προβολή αποτελεσμάτων Στην περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες της μίας σελίδας αποτελεσμάτων, μπορεί να γίνει πλοήγηση μέσω των επιλογών «Πρώτο – Προηγούμενο – Επόμενο – Τελευταίο» Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 17 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Σύνθετη αναζήτηση – Επιλογή Κριτηρίων Σύνθετη αναζήτηση Στο πρώτο μέρος της σελίδας συμπληρώνονται τα επιθυμητά κριτήρια αναζήτησης. Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 18 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Σύνθετη αναζήτηση – Επιλογές προβολής & ταξινόμησης Επιλογές Προβολής και ταξινόμησης αποτελεσμάτων Στο δεύτερο μέρος της σελίδας συμπληρώνονται οι επιθυμητές επιλογές προβολής των αποτελεσμάτων Πιέζοντας «Αναζήτηση» εμφανίζονται τα αποτελέσματα που ικανοποιούν τα κριτήρια αναζήτησης. Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

σελ. 19 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή αποτελεσμάτων αναζήτησης Προβολή Αποτελεσμάτων Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων