Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Χαρακτηριστικά εικόνας
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
E-Presence Παρουσίαση Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης Κακαρόντζας Γεώργιος Καθηγητής Εφαρμογών – ΤΤΠΤ – ΤΕΙ Λάρισας.
Pivot a time travel.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ηλεκτρονική Δημοσίευση The Goddard Library Web Capture Project Χριστιανούδης Ιωάννης Π.Μ.Σ. Κέρκυρας Μάιος 2005.
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
C OMIC S TRIP C REATOR. T Ο Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ Το Comic Strip Creator αποτελεί μια εναλλακτική εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακών κομικς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Format και συμπίεση γραφικών
Αρχεία και φάκελοι.
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πασχάλης Νικολόπουλος
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Εφαρμογές που χρειαζόμαστε
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)

Τι είναι το pencil; Είναι είναι μία open-source εφαρμογή για 2-d traditional animation

Το περιβάλλον του Pencil Εργαλεία Layers: bitmap,vector, sound, camera Παλέτα Χρωμάτων Πλήκτρα αναπαραγωγής

Γιατί να επιλέξω το pencil •Είναι ελεύθερο λογισμικό •Δεν χρειάζεται εγκατάσταση •Διαθέτει 4 layers (vector για το background, bitmap για τα σκίτσα, sound layer για εισαγωγή ήχου και κάμερα layer •Συγχρονίζεις πολύ εύκολα κίνηση και ήχο •Ρυθμίζεις την ταχύτητα (frames per second)

Αποθήκευση αρχείου •Ό•Όταν κάνουμε αποθήκευση, δημιουργεί ένα φάκελο, με επέκταση.data και το όνομα που δώσαμε, που περιέχει όλα τα frames ως αρχεία.png και ένα αρχείο που ανοίγει μόνο με το pencil.exe

Δυνατότητα εξαγωγής •Movie (.mov) (μόνο για υπολογιστές Macintosh) •Flash (.wsf) (με προβλήματα όμως όταν υπάρχει layer ήχου)

Στάδια δημιουργίας έργου •Επιλογή θέματος •Σχεδιασμός περιβάλλοντος •Δημιουργία καρέ (75 frames) •Συγχρονισμός κίνησης •Εισαγωγή ήχου •Καταγραφή video (με ένα πρόγραμμα screen recording, λόγω δυσκολιών)

Τρόπος δημιουργίας 1.Σχεδιασμός Background στο vector layer 2.Σχεδιασμός κάθε σκηνής στο Bitmap Layer 3.Δημιουργία σκίτσου παίκτη και μπασκέτας 4.Καθορισμός τροχιάς της μπάλας 5.Χρωματισμός Bitmap Layer 6.Εισαγωγή εικόνων (πρόσωπο παίκτη, ουρανός, μπάλα, χορηγός) 7.Δημιουργία Sound Layer 8.Εισαγωγή ήχου (ήχος της μπάλας στο ταμπλό και στο παρκέ)

Δυσκολίες Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε παρουσιάζονται παρακάτω, από την πιο σύνθετη ως και την πιο απλή: 1.Διατήρηση ήχου μετά την αποθήκευση 2.Δημιουργία ομοιόμορφων σχημάτων στο vector layer 3.Εφέ γεμίσματος στο bitmap layer

Τρόποι αντιμετώπισης Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε μετά από πολλές προσπάθειες με ένα πρόγραμμα Screen Recording

Το Έργο μας

Ευχαριστούμε Μην χάσετε το video με την εργασία μας στο περίπτερο ΠΑ3