Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH PROCESSING Τεχνολογία Στενοτυπικής Μεταγραφής Προφορικού Λόγου σε Ηλεκτρονικό Κείμενο.
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
συμπληρωματικό υλικό για την διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH PROCESSING Τεχνολογία Ορθογραφικής Διόρθωσης Κειμένων Ν.Γλάρος Δρ. Ηλ/γος Μηχανικός.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Μετρήσεις στη γλώσσα και ανάλυση του λόγου Γ. Μικρός, Γ. Ταμπουρατζής, Σ. Μαρκαντωνάτου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
MUltilingual Subtitling of multimediA content
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός,
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Καθηγητής ΕΜΠ/Διευθυντής ΙΕΛ
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Τπε και γλώσσα.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Μετάβαση από το Δημοτικό
RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική Εκπαίδευση)

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία  Απευθύνεται σε ξένους ενήλικες  Δύο εκδόσεις (σειρά 4 CD-ROMs, Internet)  Γλώσσες υποστήριξης: Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ισπανική, Ρωσική and Δανέζικη  Μεθοδολογική προσέγγιση: επικοινωνιακή Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία  H Φιλογλωσσία χωρίζεται σε διδακτικές ενότητες. Κάθε διδακτική ενότητα περιλαμβάνει: u διάλογο u λεξιλόγιο u γραμματική και συντακτικό u χρήσιμες εκφράσεις (όλα τα παραπάνω μέρη περιλαμβάνουν ποικιλία ασκήσεων) H 1η διδακτική ενότητα (εισαγωγή) διδάσκει το ελληνικό αλφάβητο, τα γένη και τα άρθρα.

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία  Πολιτιστικές ενότητες u Σύντομη ξενάγηση σε ελληνικά νησιά u Παρουσίαση πινάκων ελλήνων ζωγράφων u Ξενάγηση σε εικονικό μουσείο (αρχαιολογικά εκθέματα) u και άλλες

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Τεχνολογίες και εργαλεία  Τεχνολογία πολυμέσων (υλικό πολυμέσων: videos, ήχοι, εικόνες, κείμενο, 2D/3D-animation)  Εργαλεία Γλωσσικής Τεχνολογίας (σύνθεση φωνής, μεταγραφή από ορθογραφική σε φωνητική γραφή, εργαλείο μορφολογικής ανάλυσης)  Βάση δεδομένων Φιλογλωσσία

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία  Καινοτομικά στοιχεία από τεχνολογικής πλευράς: u Αυτόματη φωνητική μεταγραφή οποιασδήποτε ελληνικής λέξης u Παραγωγή φωνής για οποιαδήποτε ελληνική λέξη η φράση

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία  Άλλα καινοτομικά στοιχεία: u 6 δίγλωσσα ηλεκτρονικά λεξικά (Ελληνο-Αγγλικό, Ελληνο-Γαλλικό, Ελληνο-Ρωσικό κλπ). Στα λεξικά περιλαμβάνονται όλες οι ελληνικές λέξεις που εμφανίζονται στα κείμενα του προγράμματος. u Ισχυρές συνδέσεις μεταξύ video-κειμένου, ελληνικών- ξένων κειμένων (παράλληλα κείμενα), κειμένου- ήχου.

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Τι είναι διαθέσιμο στην αγορά  Φιλογλωσσία 1ο CD-ROM  Φιλογλωσσία 2ο CD-ROM (τέλος του έτους 2000)  Φιλογλωσσία στο Internet (σε ανάπτυξη, στην επιλογή προϊόντα και υπηρεσίες)

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Οφέλη  ενίσχυση και καλλιέργεια της ελληνικής γλώσσας στο νέο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης  επαφή με την ελληνική ομογένεια  προβολή της πολιτισμικής κληρονομιάς  χρήσιμη παρουσία το 2004 Φιλογλωσσία

Τμήμα Εκπαιδευτικής τεχνολογίας Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Συντελεστές  Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Συνολικά απασχολήθηκαν 20 άτομα με τις παρακάτω ειδικότητες:  Γλωσσολόγοι  Μηχανικοί πληροφορικής  Σκηνοθέτες - Ηθοποιοί  Μεταφραστές  Τεχνικοί (ήχου, video, γραφίστες)  Μουσικοί, Αρχαιολόγοι (για τις πολιτιστικές ενότητες)