Μαρία Κεραμυδά Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΠΤΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη: «Οριζόντια παρακολούθηση και μεθοδολογικές κατευθύνσεις.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. 2 Χρήστης Στόχος Ταμίας διενέργεια πώλησης διενέργεια ενοικίασης εισαγωγή ταμείου εξαγωγή ταμείου * 1 Μοντέλο Πεδίου Προβλήματος.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Σενάριο.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Δημιουργία Παρουσίασης
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακό Μοντέλο.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π΄ΡΌΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ & της Καινοτομίας
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Κεραμυδά Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΠΤΝ Κουζινικά για κορίτσια, Action men για αγόρια, οι λευκές Barbie και οι πολύ-λαμπάδες του Πάσχα. Κοινωνικά στερεότυπα και ιδεολογικά προτάγματα σε διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών Μαρία Κεραμυδά Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΠΤΝ

Μεθοδολογία Συζήτηση Σκοπός Εντοπισμός κοινωνικών Δείγμα: στερεοτύπων και ιδεολογικών προταγμάτων Δείγμα: 147 διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών Μεθοδολογία Συζήτηση Σκοπός Παραγωγή διεπιστημονικού μοντέλου ανάλυσης για την παιδική διαφήμιση Μεθ. εργαλεία: Σημειωτική ανάλυση Περιγραφική στατιστική

Μεθοδολογία Συζήτηση Σκοπός Εντοπισμός κοινωνικών Δείγμα: στερεοτύπων και ιδεολογικών προταγμάτων Δείγμα: 147 διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών Μεθοδολογία Συζήτηση Σκοπός Παραγωγή διεπιστημονικού μοντέλου ανάλυσης για την παιδική διαφήμιση Μεθ. εργαλεία: Σημειωτική ανάλυση Περιγραφική στατιστική

Στόχοι της έρευνας Πώς αναπαρίσταται το φύλο στην παιδική διαφήμιση; Πώς αναπαρίστανται οι φυλές/εθνότητες στην παιδική διαφήμιση; Πώς αναπαρίσταται η παιδική ηλικία στην παιδική διαφήμιση; Πώς αναπαρίσταται το παιχνίδι στην παιδική διαφήμιση; Μπορεί το προτεινόμενο μοντέλο να αποτελέσει εκπαιδευτικό εργαλείο για τον οπτικό γραμματισμό; σημασίες τηλεόραση δέκτης σημείο διαφήμιση παιχνίδι

Το δείγμα 147 τηλεοπτικές διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών Χρονική περίοδος καταγραφής: 22/12/04 - 02/01/06 Τηλεοπτικοί σταθμοί Μega, ΑΝΤ1, Alter, Star, Alpha, Μακεδονία, ΝΕΤ Οι διαφημίσεις ως σημείο

Μεθοδολογικά εργαλεία Σημειωτική ανάλυση Περιγραφική στατιστική

1. Τεχνική και υλική τεκμηρίωση της διαφήμισης ως σημείου Ο πίνακας περιλαμβάνει 18 πεδία: Α. Α/Α: καταγράφεται ο αύξων αριθμός της διαφήμισης B. Ονομασία προϊόντος: καταγράφεται το όνομα του παιχνιδιού με ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες, όπως ακριβώς εμφανίζεται και στη διαφήμιση C. Χρονική περίοδος: καταγράφεται η περίοδος κατά την οποία έγινε η βιντεοσκόπηση της διαφήμισης (Χριστούγεννα 2004, Πάσχα 2004, έναρξη σχολικής χρονιάς 2004, Χριστούγεννα 2005) D. Διάρκεια: καταγράφεται η διάρκεια της διαφήμισης σε δευτερόλεπτα (΄΄) E. Χώρος: καταγράφεται ο χώρος, όπου διαδραματίζεται η πλοκή του σεναρίου της διαφήμισης. Εντοπίστηκαν πέντε υποκατηγορίες

F. Προφορικά γλωσσικά σημαίνοντα: καταγράφονται οι «ομιλίες», που εκφωνούνται είτε από τους αφηγητές, είτε από το σπικάζ G. Γραπτό κείμενο: καταγράφεται το γραπτό γλωσσικό κείμενο, όπως αυτό εμφανίζεται στην οθόνη κατά τη διάρκεια προβολής της διαφήμισης H. Μουσικά σημαίνοντα: α)Μουσικός στίχος: καταγράφεται η χρήση ή όχι στίχου στη μουσική (ναι: ύπαρξη στίχου, όχι: απουσία στίχου) β) Είδος μουσικής: καταγράφεται το είδος της μουσικής, που ακούγεται στη διάρκεια προβολής της διαφήμισης. Εντοπίστηκαν 13 επιμέρους κατηγορίες I. Χρώμα (κυρίαρχο): στο πεδίο αυτό καταγράφεται το κυρίαρχο χρώμα της διαφήμισης. Ως κυρίαρχο χρώμα ορίζουμε αυτό που προβάλλεται εντονότερα και εντυπώνεται στη μνήμη μας μετά την παρακολούθηση της διαφήμισης. Εντοπίζονται 13 επιμέρους κατηγορίες

J. Animation (ταινίες, κινούμενα σχέδια): εντοπίζεται η χρήση ή όχι κινουμένων σχεδίων, κινηματογραφικών ή τηλεοπτικών (ναι: ύπαρξη animation, όχι: απουσία animation ) K. Αυτοπαρουσίαση παιχνιδιού: εντοπίζεται ο τρόπος παρουσίασης του παιχνιδιού (ναι: αυτοπαρουσίαση παιχνιδιού, όχι: παρουσίαση από άλλους) L. Παρουσιαστής/στρια: ως παρουσιαστές/στριες ορίζονται τα πρόσωπα που εμφανίζονται στη διαφήμιση ως χρήστες/καταναλωτές ή και αφηγητές/τριες του προϊόντος. Εντοπίζονται οκτώ επιμέρους κατηγορίες παρουσιαστών/τριών M. Αφηγητής/τρια: ως αφηγητές/τριες ορίζονται τα πρόσωπα που εμφανίζονται στη διαφήμιση ως χρήστες/καταναλωτές του προϊόντος και τα οποία είναι ταυτόχρονα αφηγητές/τριες. Εντοπίζονται έξι επιμέρους κατηγορίες:

N. Δράση: καταγράφονται οι ασχολίες/δραστηριότητες των παρουσιαστών/τριών O. Σπικάζ: στο πεδίο αυτό καταγράφεται το φύλο του σπίκερ, δηλαδή του «αόρατου» αφηγητή/τριας, ο οποίος/η οποία παρέχει πληροφορίες για το προϊόν χωρίς να εμφανίζεται στη διαφήμιση. Εντοπίζονται τέσσερις επιμέρους κατηγορίες: P. Σπικάζ (παρατακτικά/διαλογικά): καταγράφεται ο τρόπος του σπικάζ, δηλαδή, στην περίπτωση που οι αφηγητές/τριες είναι περισσότεροι/ες από ένας/μια, εάν γίνεται μεταξύ τους διάλογος ή εάν παραθέτουν απλά πληροφορίες Q. Εταιρία: καταγράφεται το όνομα της κατασκευάστριας εταιρίας του παιχνιδιού. Εντοπίζονται 13 εταιρίες: R. Ηλεκτρονική διεύθυνση: εντοπίζεται η εμφάνιση ή όχι ηλεκτρονικής διεύθυνσης, ως μέρος του γραπτού γλωσσικού κειμένου.

2. Τεχνική και υλική τεκμηρίωση των παιχνιδιών ως σημείων Ο πίνακας περιλαμβάνει 9 πεδία: A. Α/Α: καταγράφεται ο αύξων αριθμός της διαφήμισης B. Ονομασία προϊόντος: εντοπίζεται το όνομα του παιχνιδιού με ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες, όπως ακριβώς εμφανίζεται και στη διαφήμιση C. Δέκτης παιχνιδιού: καταγράφεται το φύλο του δέκτη στον οποίο απευθύνεται το παιχνίδι. Η κατηγοριοποίηση έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, καθώς και με το φύλο των παρουσιαστών/τριών. Εντοπίζονται τρεις επιμέρους κατηγορίες D. Ηλικία δέκτη: καταγράφεται η ηλικία του δέκτη στον οποίο απευθύνεται το παιχνίδι. E. Είδος παιχνιδιού: καταγράφεται ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να παίξουν το διαφημιζόμενο παιχνίδι. Εντοπίζονται τρεις επιμέρους κατηγορίες

F. Τυπολογία παιχνιδιού: εντοπίζονται 20 επιμέρους κατηγορίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν από τη σημειωτική περιγραφή του παιχνιδιού, μέσα από τα κυρίαρχα σημαίνοντα και σημαινόμενα G. Σημαίνοντα: στο πεδίο αυτό γίνεται περιγραφή και των αντικειμένων/εξαρτημάτων από τα οποία αποτελείται το παιχνίδι σε προεικονογραφικό και εικονογραφικό επίπεδο της έκφρασης H. Υλικό: καταγράφεται το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το παιχνίδι. Εντοπίζονται πέντε κατηγορίες I. Σημαινόμενα: εντοπίζονται σημασίες που προβάλλονται μέσα από τα παιχνίδια σε οκτώ επιμέρους κατηγορίες/αναπαραστάσεις σε επίπεδο περιεχομένου J. Κώδικες: εντοπίζεται ο κώδικας, δηλαδή το πλαίσιο επικοινωνίας μέσα στο οποίο τα σημαίνοντα και τα σημαινόμενα σχετίζονται και δίνουν νόημα

Κατανομή διαφημίσεων σε σχέση με το φύλο του δέκτη

Ηλικίας και φύλο δέκτη

Είδος παιχνιδιού και φύλο δέκτη

Είδος παιχνιδιού και ηλικία δέκτη

Εκπροσώπηση φυλών/εθνοτήτων στη διαφήμιση

Η διαφήμιση Spiderman Flip ‘n Trap Playset

Σημειωτική ανάλυση διαφήμισης Spiderman Flip ‘n Trap Playset Χρώμα: κόκκινο, μπλε Χώρος: Εσωτερικός/ animation Μουσική: ροκ Παρουσιά-στές: 2 αγόρια διαφήμιση παιχνίδι Σημαινόμενα: αναπαραστάσεις σύγκρουσης Σπίκερ: άντρας Τυπολογία παιχνιδιού: κούκλα δράσης Δέκτης: αγόρια Αφηγητής: αγόρι Κώδικες: έμφυλος, πολεμικός

Baby amore έμφυλος/ ταξικός Spiderman οικογενειακός Spiderman πολεμικός/ αθλητικός Χωριό Little People εκπαιδευτικός/τεχνολογικός διαφυλικός/διαπολιτισμικός σωματικός/ενδυματολογικός επαγγελματικός/κοινωνικός

Διπολικά σχήματα αρσενικό θηλυκό ψυχρά χρώματα θερμά χρώματα ροκ μουσική ποπ μουσική ομαδικό ατομικό Δυτικός/Ευρωπαίος άλλος