Η Χορηγία στον Αθλητισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Σαπουντζής Κωνσταντίνος
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Οργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων. Ποιοι αναλαμβάνουν τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων Η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων (ΟΕΟΑ), πραγματοποιείται.
1η ΠΑΔ: 1ο ΙΕΚ Ηρακλείου Ειδικότητα:
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Πηγές Χρηματοδότησης Ακαδημιών και Camps Κ. Αλεξανδρής,
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Για να περιγράψουμε τη σχέση ανάμεσα σε αθλητισμό και εμπορευματοποίηση θα πρέπει να γνωρίζουμε τις έννοιές τους, ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τον αθλητισμό.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Super League, Φεβρουάριος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (SUPER LEAGUE) & Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αθήνα, Φεβρουάριος 2014.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΗΠΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Καθηγητής Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 5: Αθλητικό Marketing Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
¨ Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Αθλητισμού¨ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑ: «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ EΡΕΥΝΑΣ. EΝΑ ΝΕΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Χορηγία στον Αθλητισμό Κ. Αλεξανδρής

Ερωτήσεις Ποιοι είναι οι στόχοι της χορηγίας; Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην χορηγία και την διαφήμιση; Πως μπορεί να εκτιμηθεί η αποτελεσματικότητα της χορηγίας; Ποια είναι τα βασικά ζητήματα που πρέπει να εκτιμηθούν στην στρατηγική της χορηγίας;

Case Study Ο ΑΟ ενός Δήμου οργανώνει ένα τουρνουά τένις για παιδιά. Επιθυμούν να βρουν χορηγούς. Ερωτήσεις: Για ποιους λόγους οι χορηγοί μπορούν να ενδιαφέρονται για ένα τέτοιο τουρνουά; Τι μπορεί ο Δήμος να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους χορηγούς για να τους προσελκύσει; Τι μπορεί ο Δήμος να ζητήσει από τους χορηγούς ως αντάλλαγμα; Τι είδους πληροφορίες πρέπει να συγκεντρώσουν οι ενδιαφερόμενοι χορηγοί πριν λάβουν την τελική απόφαση;

Η Χορηγία στον Αθλητισμό Ορισμός «Είναι μια επένδυση σε χρήματα ή σε εξοπλισμό, ως αντάλλαγμα για την παραχώρηση του δικαιώματος να εξερευνήσει (και πιθανόν να εκμεταλλευτεί) την προοπτική εμπορικής αξιοποίησης ενός αθλητικού γεγονότος και ότι συνδέεται με αυτό». Παραδείγματα: Αθλητικές Συναντήσεις (Ποδοσφαιρικοί Αγώνες, Τελικός Κυπέλλου) Διοργανώσεις (Ολυμπιακοί Αγώνες, Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου) Πρωταθλήματα (UEFA Champions League – Amstel) Ομοσπονδίες (Στίβου, Κολύμβησης) Ομάδες (ΠΑΟΚ, ΑΡΗΣ κτλ)

Η Χορηγία στον Αθλητισμό Το Μέγεθος της Αγοράς: Διεθνής Αγορά: $20 billion (1995) 2001 Ευρώπη: $9.8 ΗΠΑ: $9.6 Μεγάλες Συμφωνίες: Manchester United (14 εκατομμύρια φιλάθλους – 26% από τους φιλάθλους στην Ευρώπη) / NY Yankees Γιατί αναπτύχθηκε η χορηγία; Απαγόρευση της διαφήμισης των τσιγάρων Αποτελεσματικότητα – Αποτέλεσμα Αποδοχή από το Κοινό Αύξηση της Κάλυψης Αθλητικών Γεγονότων από τα ΜΜΕ Δυνατότητα προσέγγισης συγκεκριμένων ομάδων Φίλαθλοι – θεατές ανήκουν σε διάφορες δημογραφικές / κοινωνικές ομάδες

Alpha Bank

Alpha Bank

Η Χορηγία στον Αθλητισμό Πιθανά Οφέλη από την Χορηγία για τους Χορηγούς Αποκλειστικότητα Δημοσιότητα Αυξημένες Πωλήσεις Αυξημένα Κέρδη Διείσδυση σε Καινούριες Αγορές – Ομάδες Στόχου Αυξημένοι Αναγνωρισιμότητα του Προϊόντος Αυξημένος Αυτό-Προσδιορισμός (Identity) του Προϊόντος Αυξημένη Πιστότητα των Πελατών στο Συγκεκριμένο Προϊόν Βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στην κοινωνία Φοροαπαλλαγές

Η Χορηγία στον Αθλητισμό Στοιχεία που πρέπει να έχει διαθέσιμα ο ενδιαφερόμενος να βρει χορηγούς: Αναλυτικό προφίλ του οργανισμού Στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ετών για τους πελάτες του Αναλυτικό Προφίλ των Πελατών του / θεατών / συμμετεχόντων Δημογραφικές πληροφορίες Αναλυτική παρουσίαση της διοργάνωσης / χρονοδιάγραμμα / αριθμός αγώνων κτλ. Εκτίμηση αριθμού θεατών / συμμετεχόντων Πλάνο σχετικά με την κάλυψη της διοργάνωσης από τα ΜΜΕ

Παραδείγματα Ένα τουρνουά καλαθοσφαίρισης για παιδιά που οργανώνεται από ένα Δήμο Ένα τουρνουά πυγμαχίας Ένα τουρνουά τένις Ένας ποδοσφαιρικός αγώνας M. Jordan Ντ. Μπεκάμ Yao Ming Μια καλλιτεχνική συνάντηση Ένα τουρνουά καλαθοσφαίρισης για άτομα με κινητικά προβλήματα