ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Οδηγίες για τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων Δρ. Πόπη Κονιδάρη
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Διδακτικοί Στόχοι Η εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία.
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων.
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.
Συνεδρίαση διευθυντών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Άκουσμα Διαδικτυακό λογισμικό για αλλόφωνους μαθητές με δραστηριότητες για την κατανόηση προφορικού λόγου.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Άκουσμα Διαδικτυακό λογισμικό για αλλόφωνους μαθητές με δραστηριότητες για την κατανόηση προφορικού λόγου.
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Στα φύλλα εργασίας: Προσοχή στο κείμενο: μέγεθος, γραμματοσειρά, και γενικά στη μορφοποίηση. Έλεγχος των υπερσυνδέσμων: να είναι ενεργοί και να κατευθύνουν στη σωστή ιστοσελίδα. Οι ήχοι, οι εικόνες και κάθε είδους εφέ θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ.Θα πρέπει να νοούνται ως εργαλεία κι όχι ως διακοσμητικά στοιχεία. Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)  Παρακολούθηση των αλλαγών (συνεργατική συγγραφή κειμένων.  Χρήση ορθογραφικού-γραμματικού ελέγχου και Θησαυρός (διευκολύνει τη δημιουργία κειμένων χωρίς πολλά ορθογραφικά –γλωσσικά λάθη)  Εισαγωγή σχολίων (διευκολύνει τη συνεργατική συγγραφή)  Χρήση εξωτερικών και εσωτερικών υπερδεσμών (για χρήση εξωτερικών πηγών πληροφόρησης)  Αξιοποίηση πινάκων (για πινακοποίηση πληροφοριών)  Συνδυασμός εικόνας και κειμένου Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Παράδειγμα Διδακτική πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας για τη ζωή και το χαρακτήρα του Cromwell με χρήση επεξεργαστή κειμένου: www.schoolhistory.co.uk/lessons/cromwell/cromwell_lesson.html Φύλλα εργασίας για τα μαθήματα του δημοτικού: http://users.lar.sch.gr/jmokias/ergasies.html Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 1η δραστηριότητα Οι μαθητές-τριες αναλαμβάνουν την ετοιμασία ενός κειμένου που θα περιλαμβάνει μια πρόταση για μια σχολική εκδήλωση που πρόκειται να αναλάβουν. Το κείμενο περνά σταδιακά από τον ένα μαθητή,τρια στον άλλον ή από ομάδα σε ομάδα προκειμένου να προταθούν τροποποιήσεις ή βελτιώσεις στο υπάρχον κείμενο οι οποίες θα είναι ορατές μέσα από την παρακολούθηση αλλαγών (track changes).Κάθε μαθητής,τρια βλέπει το σχολιασμό του προηγούμενου και προσθέτει το δικό του σχολιασμό. Αρχικό κείμενο Κείμενο με παρακολούθηση αλλαγών Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 2η δραστηριότητα Δίνεται στους μαθητές-τριες ένα κείμενο σε ψηφιακή μορφή (μια σύντομη ιστορία ή ένα απόσπασμα από βιβλίο). Ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα: http://www.snhell.gr/ Εκείνοι,ες αναλαμβάνουν να κάνουν Highlight στο δύσκολο λεξιλόγιο και χρήση της εισαγωγής σχολίων. Αρχικό κείμενο χωρίς σχόλια Τελικό κείμενο με χρήση σχολίων Έχουν επίσης τη δυνατότητα εισαγωγής screen tips κατά την εισαγωγή υπερδεσμών για να δώσουν τον ορισμό των λέξεων ή να τις αναγνωρίσουν γραμματικά. Μετά οι μαθητές-τριες διαβάζοντας και βλέποντας τις εντοπισμένες λέξεις, χωρίς κλικ μπορούν σε αναδυόμενα παράθυρα να βλέπουν το υποστηρικτικό υλικό που έχουν προσθέσει. Αρχικό κείμενο χωρίς συμβουλές οθόνης Τελικό κείμενο με συμβουλές οθόνης  Μια άλλη ιδέα: Αν το κείμενο είναι ιστορικό, μπορούν οι μαθητές-τριες να δώσουν ιστορικές αναφορές με πληροφορίες για πρόσωπα ή να παραπέμψουν σε κάποια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 3η δραστηριότητα Δίνεται στους μαθητές-τριες ένα κείμενο με οδηγίες για πρόσβαση σε πληροφορίες ή προτείνεται βιβλιογραφία και δικτυογραφία. Παράδειγμα: Για το μάθημα της ιστορίας προτείνεται η επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού http://www.fhw.gr/fhw/ http://www.hellenichistory.gr/ http://www.fhw.gr/imeakia/ ή σε Μουσεία http://odysseus.culture.gr/h/1/gh10.jsp Για το Γλωσσικό μάθημα προτείνεται η επίσκεψη στο σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού http://www.snhell.gr/ στη Βιβλιοθήκη του Π.Ι http://www.pi-schools.gr/library/pi-lib/hb_s_logotexnia.htm Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 4η δραστηριότητα Ζητείται από τους μαθητές-τριες να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία σχεδίασης και το Word Art προκειμένου να δημιουργήσουν μια σελίδα με οριζόντιο προσανατολισμό χωρισμένη σε τέσσερις στήλες για να παραστήσουν ένα διαφημιστικό φυλλάδιο για κάποιο ταξιδιωτικό προορισμό. Κάθε στήλη θα πρέπει να παρέχει τις παρακάτω πληροφορίες: Μια περιγραφή του ταξιδιωτικού προορισμού (1η στήλη) Προτάσεις για δραστηριότητες αναψυχής-ψυχαγωγίας που προσφέρονται (2η στήλη) Τι εφόδια θα πρέπει να έχει μαζί του ο ταξιδιώτης (3η στήλη) Συστάσεις μετακίνησης-πώς θα φτάσει (4η στήλη) Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 5η δραστηριότητα Ζητείται από τους μαθητές-τριες να κατασκευάσουν: Ημερολόγιο με χρήση πίνακα στον οποίο θα περιέχονται κείμενα,εικόνες, αρχεία ήχου και βίντεο Δημιουργία εφημερίδας με συνεντεύξεις, φωτογραφίες, γεγονότα επικαιρότητας, μαθητικές δραστηριότητες… Δημιουργία λεξικού όρων Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δικτυογραφία www.fsdb.k12.fl.us/rmc/tutorials/office.html Σελίδα με πλούσιο υλικό σχετικά με τη χρήση των λογισμικών του Office http://teach.fcps.net/talk/index2.asp?nav=content Σχέδια μαθημάτων εκ των οποίων πολλά είναι βασισμένα στη χρήση του word http://t4.jordan.k12.ut.us/t4/index.php?option=com_content&task=view&id&Itemid=35 Ιδέες για χρήση του word στην τάξη και σύνδεσμοι σε άλλες σελίδες Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου