Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Βίγλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Advertisements

Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
τα Δικαιώματα του Παιδιού Μαρία Τσάγκαρη, ψυχολόγος-ειδική επιστήμονας
Τα δικαιώματα του παιδιού
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
7 Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ. Θέλουν όλες οι χώρες- μέλη να ευημερούν,
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Διεθνής Αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων Διεθνής Αμνηστία και παραβίαση των δικαιωμάτων των γυναικών.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια (www
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ψυχικές διαταραχές. Άτομα εξαρτημένα από ουσίες, αλκοολικοί. Άτομα που βιώνουν την φτώχεια, άστεγοι. Μετανάστες,
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΌΡΑΣΗΣ & ΜΕΛΗ ΤΟΥ Κ. Α. Π. Η
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Διεθνείς Συμβάσεις και Ψηφίσματα για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
Το Δίκαιο.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ Μερικοί απόφοιτοι, με καλές δουλειές πλέον, συζητούσαν για τις ζωές τους σε μία «γιορτή σχολικής επανένωσης». Αποφάσισαν.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Εγώ ,ο άλλος, ο διαφορετικός … Ζούμε μαζί
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Βίγλα Ερευνητική εργασία 2013-2014 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Βίγλα

«Τα δικαιώματα του παιδιού» Θέμα ομάδας: Τα δικαιώματα των παιδιών στις διάφορες κοινωνικές ομάδες.

Η ομάδα μας Μάντη Ευγενία Μπραουδάκη Ιωάννα Μπέτκα Μαρία Νίκα Δήμητρα Νικολάου Μαρία Ντότσικα Βασιλική

Όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα ανεξάρτητα από το χρώμα, τη θρησκεία και την καταγωγή ή την συμπεριφορά.

Η σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού Η σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού είναι ο πρώτος νομικά δεσμευτικός κώδικας για τα δικαιώματα που όλα τα παιδιά πρέπει να απολαμβάνουν. Θέτει στοιχειώδεις αρχές για την ευημερία των παιδιών στα διάφορα στάδια εξέλιξης τους και αποτελείται από 54 άρθρα.

Θέλω να ζήσω όπως τα άλλα παιδιά του πλανήτη… Μετά τη σύμβαση τα δικαιώματα των παιδιών χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: Δικαιώματα επιβίωσης Δικαιώματα προστασίας Δικαιώματα ανάπτυξης/εξέλιξης Δικαιώματα συμμετοχής Θέλω να ζήσω όπως τα άλλα παιδιά του πλανήτη…

Τα παιδιά των μεταναστών Σε καθημερινή σχεδόν βάση τα δικαιώματα των παιδιών μεταναστών καταπατώνται από συμμαθητές, γείτονες ή ακόμα και αγνώστους. Αλλά στην πραγματικότητα δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους ανθρώπους αυτούς.

Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες Τα άτομα με τέτοιου είδους αποκλίσεις παλαιότερα βίωναν τον λεκτικό ρατσισμό και έτσι επήλθε η απομόνωση τους από το κοινωνικό σύνολο. Ωστόσο, πλέον, γίνονται προσπάθειες από πολλούς για την ομαλοποίηση των ατόμων αυτών και την επανένταξη τους στη ζωή. Μάλιστα σε πρόσφατη σύμβαση για τα ΑΜΕΑ το άρθρο 7 αναφέρεται στα παιδια.

Τσιγγάνοι & Ρομά Αν και για αυτές οι δύο ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες έχει φροντίσει η πολιτεία, έχει επικεντρωθεί στην ένταξη των ενηλίκων παραλείποντας τα παιδιά των ανθρώπων αυτών που βιώνουν την καταπάτηση των δικαιωμάτων τους στο έπακρο.

Τοξικοεξαρτημένοι Τέλος, σε αυτή την μικρή κατηγορία ανήκουν παιδιά τα οποία έκαναν λάθος επιλογές και όσο εξαρτώνται από ουσίες είναι ανίκανα να υπερασπιστούν τα δικαιώματα τους, που ούτε καν γνωρίζουν πως έχουν.