ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Η πόλη της Δράμας.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση. Βραβείο Διαγωνισμού National Geographic.
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Περιβαλλοντικά Προγράμματα
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία Αγγλικής Φιλ.

Δύο ταινίες μικρού μήκους 1. Δείξε μου τα παπούτσια σου να σου πω ποιος είσαι 2. Οδός Ονείρων

Τι είναι ο κινηματογράφος; Κινηματογράφος ή Cinema ή Movies Τα μυστικά του σινεμά Είναι σαν της ποιήσεως την μαγεία Είναι σαν ποταμός που ρέει Εικών εικών και άλλες εικόνες Κι αίφνης – διακοπή Cut! Cut! Coupez (Παρών και ο clackman κάθε τόσο) Κ’ έπειτα πάλι ο ποταμός Κ’ έπειτα πάλι εικόνες Και ουδέποτε χάνεται ο ειρμός Όχι στο νόημα μα στη μαγεία Όσο και αν ρέουν τα καρρέ Βωβού ή ομιλούντος Σαν ποταμός που ρέει ΄ Η σαν κορδέλλα που εκτυλίσσεται Φθάνει να ρέη η κάθε εικόνα Με άκραν συνέπειαν στον εαυτόν της Φθάνη να ζη πλήρη ζωή η κάθε μιά Τα μυστικά του σινεμά Δεν είναι στο νόημα μα στην αλήθεια που έχουν Τα ορατά οράματα κινούμενα μπροστά μας Παράλογα ή λογικά Είναι και αυτά εικόνες Ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου

ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ Εκπαιδευτικό πρόγραμμα γνωριμίας μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου. Συνεργασία: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Υπουργείο Πολιτισμού – Υπουργείο Παιδείας. Βασικοί στόχοι: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με την τέχνη και τον πολιτισμό. Αντιμετώπιση εικόνας ως γλώσσα. Κριτική στάση στα οπτικοακουστικά μηνύματα. Δημιουργία δύσπιστων θεατών και υποψιασμένων πολιτών.

Συμμετοχή σχολείων από γεωγραφικές περιφέρειες της Ελλάδας – Σχολεία του Απόδημου Ελληνισμού. 1999-2000: Αρχή του προγράμματος χωρίς ταινίες. 2001: Αθήνα - Θεσσαλονίκη (συμμετοχή με ταινίες). 2002: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Κρήτη - Θράκη. 2003: Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Ήπειρος - Κυκλάδες - Βαυαρία Γερμανίας . 2004: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Νήσοι Βορείου Αιγαίου - Ν.Υόρκη Η.Π.Α.

Εφαρμογή στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η Πρωτοβάθμια δε συμμετέχει στο τελευταίο στάδιο στη δημιουργία ταινίας . Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας παρακολουθούν ταινίες προσαρμοσμένες στην ηλικία τους.

Φάσεις του Προγράμματος Α΄ Φάση Υποβολή αίτησης -΄Εγκριση. Συγκρότηση ομάδας – συζήτηση ( σταθμοί στην ιστορία του κινηματογράφου, συντελεστές μιας ταινίας, τρόποι αφήγησης σεναρίου, πώς γίνεται μια ταινία ). Παρακολούθηση πρώτης ταινίας («Και οι 7 ήταν υπέροχοι»)-συμπλήρωση εντύπου. Επίσκεψη μαθητών σε κινηματογραφική αίθουσα (Ολύμπιον). Παρακολούθηση εισήγησης για τη γλώσσα του κινηματογράφου από ειδικό σύμβουλο. Παρακολούθηση ταινίας «Οι 7 Σαμουράι», «Αμερικάνικη νύχτα» που δείχνει το παρασκήνιο των γυρισμάτων μιας ταινίας. Εδώ εξοικειώνονται οι μαθητές με την ένοια του κάδρου, πλάνου, μοντάζ.

Β΄ Φάση Συγκρότηση ομάδας για το γύρισμα μιας μικρού μήκους ταινίας. Μαθητές, καθηγητές, σκηνοθέτης συνεργάζονται για το σενάριο. Αρχίζουν τα γυρίσματα. Οι μαθητές περνούν κυκλικά από όλες τις κινηματογραφικές αρμοδιότητες. Μοντάζ, μουσική, ήχος και η ταινία είναι έτοιμη.

Γ΄ Φάση Παρουσίαση ταινιών στο Φεστιβάλ μαθητικών ταινιών. Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται ταυτόχρονα στις πρωτεύουσες των περιφερειών που συμμετέχουν. Βράβευση ταινιών.

Ν. Χατζηνικολάου, δημοσιογράφος. Ορ. Ανδρεαδάκης, σκηνοθέτης. Κριτική Επιτροπή (2003, 2004) Ν. Χατζηνικολάου, δημοσιογράφος. Ορ. Ανδρεαδάκης, σκηνοθέτης. Λ. Λαζόπουλος- Σμ.Καρύδη, ηθοποιοί. Σ. Βούγιας, καθηγητής Πανεπιστημίου- βουλευτής. Π. Φασούλας, μπασκετμπολίστας – βουλευτής. Θ. Μικρούτσικος, μουσικοσυνθέτης. Δ. Σαββόπουλος, μουσικοσυνθέτης. Π. Βούλγαρης, σκηνοθέτης. I. Αντωνόπουλος πρύτανης Α.Π.Θ. Ρ. Λουϊζίδου, ηθοποιός. Μ. Χούκλη, δημοσιογράφος Α.Κούρκουλος, Ρ. Χαραλαμπίδης, ηθοποιοί. 2003 2004

Οφέλη από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα. Αποκάλυψη των ιδιαίτερων κλίσεων των μαθητών. Καλλιέργεια του πνεύματος ομαδικότητας και συνεργασίας. Ανάληψη προσωπικής ευθύνης μέσα στην ομάδα. Χαρά της εθελοντικής συμμετοχής. Ελεύθερη δημιουργική έκφραση. Διαμόρφωση κριτικής σκέψης. Συγκίνηση και ανταμοιβή από πιθανή βράβευση.

Λίγα λόγια για την ταινία. «Δείξε μου τα παπούτσια σου να σου πω ποιος είσαι». Μια ταινία με πρωταγωνιστές τα παπούτσια μας. Πρόκειται για παπούτσια πονηρά, σκανδαλιάρικα, επιθετικά, παπούτσια που εξαπατούν, προκαλούν, αλλά κυρίως παπούτσια που διαμαρτύρονται και αντιστέκονται. Ακολουθώντας τα βήματα των παπουτσιών μας, τολμήσαμε μια γλυκόπικρη κοινωνική σάτιρα.

Λίγα λόγια για την ταινία. «Οδός Ονείρων». …Στο σπίτι τους, στην Οδό Ονείρων, στεγάζουν όνειρα και επιθυμίες ανεκπλήρωτες…Και όταν τελείως αναπάντεχα δεχθούν την προσφορά ενός δώρου από την τύχη, τότε η παράσταση αρχίζει! Σε κοινή θέα όλων ένα όνειρο φαίνεται να πραγματοποιείται. Αυτό όμως που παρουσιάζεται ως αληθινό, είναι ψέμα. Πολύ γρήγορα η πραγματικότητα θα δείξει ότι το όνειρο δεν ήταν δικό τους…

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία Αγγλικής Φιλ.