Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
ΑΡΧΑΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ Ερατώ Αϊδίνη Χρύσα Βουλιστιώτη Κωνσταντίνος Κονδύλης Εύη Ξουρή Θεοδώρα Τελάκη.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΜΙΝΩΙΤΩΝ Οι πληροφορίες που διαθέτουμε για το μινωικό ένδυμα προέρχονται από ένα πλήθος τοιχογραφικών παραστάσεων, από τα ενδύματα των ανθρωπόμορφων.
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Από της δεκαετία του 1920 έως τη δεκαετία του 1930.
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΜΟΔΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Δ΄
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
Κατερίνα Σαντοριναίου
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Ρώμη Βυζάντιο Μεσαίωνας
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ 18ος - 19ος αιώνας.
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Η ενδυμασία στην Αρχαία Ρώμη
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
Ένδυση στα χρόνια του Βυζαντίου
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Ανθρώπινα Χαρακτηριστικά Χρώματα
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
FASHION.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση Μιρέλλα Πολίτη Κωστούλα Βυζά Κατερίνα Βένι Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση

Λίθινη Εποχή Ζωγραφική και εγχάραξη προσώπου και σώματος Κατασκευή πρώτων ενδυμάτων(δέρματα, γούνα, φύλλα, κλαδιά κ.α.) Αργότερα κατασκευάστηκαν τα πρώτα υφάσματα(λινάρι, μαλλί)και υποτυπώδη κοσμήματα. Εμφανίζονται σκούφοι και δερμάτινα σανδάλια

Μεσοποταμία Άντρες και γυναίκες: μακριά, κωδωνόσχημα και εφαρμοστά φορέματα. Χρωματισμένα κόκκινα ή γαλάζια. Μεταλλικά κοσμήματα.

Είχαν μαλλιά και γένια, ωστόσο στη Βαβυλώνα, ο λαός είχε κοντή γενειάδα. Η μόδα αυτή ήταν αντίθετη µε τα ξυρισμένα χείλη και τα πηγούνια. Το κούρεµα του κάθε ατόµου είχε συµβολική αξία.

Αίγυπτος Γυναίκες: μακριά, εφαρμοστά, απλά φορέματα μέχρι του αστραγάλους. Άνδρες: στενή λωρίδα υφάσματος γύρω από τη μέση(σέντι). Επάνω μέρος γυμνό. Υποδήματα(σανδάλια) φορούσαν μόνο οι βασιλείς και αξιωματούχοι.

Χρησιμοποιούσαν χρωστικές ουσίες για να βάψουν τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα, τα βλέφαρα, τις βλεφαρίδες, τα φρύδια, τα χείλη και τα μαγουλά τους Υπήρχαν τα τατουάζ Φρόντιζαν συνεχώς τα μαλλιά τους. Περίπλοκα χτενίσματα (διέφεραν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και την κοινωνική τάξη), αξεσουάρ, βαφές και περούκες.

Άντρες: κοντά περιζώματα με ζώνες Μινωική Κρήτη Άντρες: κοντά περιζώματα με ζώνες Γυναίκες: Περίπλοκα, στενά φορέματα, εξώστηθα, πολύχρωμα και στολισμένα.

Μακριά μαλλιά, μπούκλες και κοτσιδάκια. Τριανταφυλλί χείλη, κόκκινα νύχια, μαύρα βλέφαρα, φρύδια και βλεφαρίδες, ιδιαίτερα άσπρη επιδερμίδα. Αυτά ίσχυαν τόσο για τους άντρες όσο και για τις γυναίκες.

Μυκηναϊκή Περίοδος Άντρες: κοντοί , χειριδωτοί χιτώνες με μακριά μανίκια. Σπανιότερα κοντά παντελόνια. Γυναίκες: Μακριοί, ίσιοι, ριχτοί επενδυτές. Υπήρξε τεράστια επίδραση από τη μινωική μόδα, σε σημείο που να μη διακρίνεται η διαφορά.

Αρχαία Ελλάδα Άντρες-γυναίκες: Κύριο ένδυμα ο χιτώνας. Κυριαρχούσαν τα έντονα χρώματα. Το ιμάτιο έμπαινε πάνω απ’ το χιτώνα. Ως υποδήματα φορούσαν σανδάλια. Καθαρά γυναικείο ένδυμα ο πέπλος.

Έβαφαν τα μαλλιά τους ξανθά(χρώμα που τους άρεσε ιδιαίτερα) Έβαφαν τα μαλλιά τους ξανθά(χρώμα που τους άρεσε ιδιαίτερα). Οι γυναίκες έπλεκαν πάντα τα μαλλιά τους ενώ οι άνδρες συνήθιζαν να έχουν γενειάδα Οι γυναίκες είχαν λευκό πρόσωπο, κόκκινα χείλη και μάγουλα και σκουρόχρωμη σκιά.

Αρχαία Ρώμη Χαρακτηριστικό ένδυμα η τήβεννος και η τουνίκα. Υιοθέτησαν το χιτώνα και το ιμάτιο απ’ τους Έλληνες. Υποδήματα: γυναίκες-κλειστά, άντρες-σανδάλια.

Λευκό πρόσωπο, ένα είδος αϊλάινερ, κόκκινο κραγιόν. Έκαναν αποτρίχωση. Ψεύτικες τούφες μαλλιών, περούκες και βαφές σε κόκκινες και ξανθές αποχρώσεις.

Μεσαίωνας Αρχικά, ανδρικά και γυναικεία ρούχα ήταν παρόμοια. Άντρες: παντελόνια-σωλήνες, πουκάμισα, χιτώνες, μανδύες με κουκούλες, βράκες, σκούφοι. Γυναίκες: φορέματα μακριά έως το δάπεδο, ριχτά και μετά στενά, με ρηχό ντεκολτέ και υπερβολικά μακριά μανίκια.

Το μακιγιάζ είναι πολύ απαλό Το μακιγιάζ είναι πολύ απαλό. Το μακρόστενο πρόσωπο χωρίς γωνίες θεωρούνταν ιδανικό. Τα μαλλιά τραβιόνταν προς τα πίσω ή αποτριχώνονταν. Τα φρύδια αποτριχώνονταν τελείως ή σχημάτιζαν λεπτή γραμμή. Το χρώμα του δέρματος ήταν διάφανο-λευκό. Τα μάτια τονίζονταν ελαφρά σε αμυγδαλωτό σχήμα, ενώ οι βλεφαρίδες ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Τα χείλη και τα μάγουλα ήταν ελαφρά χρωματισμένα.

Βυζάντιο Βασικό ένδυμα η τουνίκα με διάφορες παραλλαγές. Ακριβές πρώτες ύλες. Ταυτόχρονη χρήση πολλών ενδυμάτων. Μεγάλη διαφοροποίηση με βάση την κοινωνική τάξη. Έντονα χρώματα.

Αναγέννηση Διαστρέβλωση της μορφής του σώματος με τη χρήση κολάρων, φουσκωμάτων, κορσέδων, πέπλων και καπέλων.

Γυναίκες: Κυματιστά μαλλιά, ανοιχτόχρωμα Γυναίκες: Κυματιστά μαλλιά, ανοιχτόχρωμα. Κατάλευκη επιδερμίδα, ρόδινα χείλη και μάγουλα (απαλό μακιγιάζ). Όμορφα θεωρούσαν τα λεπτά χείλη και φρύδια, τα στρογγυλά μάτια και το πλατύ μέτωπο. Άντρες: Λευκή πούδρα, κόκκινα χείλη και μαλλιά καλυµμένα µε βιολετιά σκόνη. Επίσης αποτρίχωναν τα φρύδια τους.

Άνδρες: εξέλιξη κοστουμιού, προβολή πουκαμίσων, κυλόττα, καζάκα. 17ος αιώνας Άνδρες: εξέλιξη κοστουμιού, προβολή πουκαμίσων, κυλόττα, καζάκα. Γυναίκες: κορσέδες, φούστες με ουρά, τουρνούρι.

Το μακιγιάζ δεν ανθεί. Μεγάλη προσοχή στην εμφάνιση των χεριών και του δέρματος. Χρησιμοποιούνταν μόνο άσπρη πούδρα για λεύκανση του δέρματος κα μεγεθύνονταν ελαφρά τα μάτια με μαύρο περίγραμμα. 

18ος αιώνας Άνδρες: καθ’ όλη τη διάρκεια του αιώνα φοριέται το φράκο. Γυναίκες: φορούσαν ψηλοτάκουνα, βαθιά ντεκολτέ, ογκώδεις φούστες, κορσέδες τα οποία στη συνέχεια απλοποιήθηκαν.

Λευκά μαλλιά, αρχικά χτενισμένα επίπεδα και αργότερα υπερβολικά ψηλές κομμώσεις, πολύ έντονο μακιγιάζ. Προς το τέλος του αιώνα το μακιγιάζ γίνεται πολύ ελαφρύ και τα μαλλιά αφήνονται ελεύθερα. Πουδράρισμα(στα μαλλιά) και μακιγιάζ έκανε και το αντρικό φύλο.

19ος αιώνας Άνδρες: παντελόνια, κολλαριστός γιακάς, γραβάτα, σακάκι. Γυναίκες: μόδα παρόμοια με αυτή των τελών του 18ου αι. και αργότερα άφιξη του ταγιέρ.

Το μόνο χαρακτηριστικό που τονιζόταν ήταν τα μάτια που μεγεθύνονταν με περίγραμμα. Τα φρύδια δεν αποτριχώνονταν καθόλου, ήταν παχιά και τονίζονταν ακόμα περισσότερο με μαύρο χρώμα. Στα μάγουλα και στα χείλη δεν χρησιμοποιούσαν χρώμα.