Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Alexander Moore.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2010 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΘΑΝΟΥ & ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ κ.κ. ΔΗΜ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ & ΜΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΟΥΔΗ Οικονομικό.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος Seven Eleven Japan A Success Story Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος

Δομή Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

Τι είναι η Seven Eleven Japan; Αλυσίδα Convenience Stores (CVS)‏ Οτιδήποτε Οποτεδήποτε Πολύ Διαδεδομένα σε Αμερική / Ιαπωνία Ψιλικατζίδικο Μικρογεύματα, Έτοιμα Φαγητά, Snacks... Μπύρες, Ποτά, Αναψυκτικά... ΑΤΜ, Κάρτες Προπληρωμένων Υπηρεσιών... ..και αντικείμενα βασισμένα στα χαρακτηριστικά της εκάστοτε περιοχής... http://www.youtube.com/watch?v=YfXF1INhTbY

Η Πορεία της Εταιρείας ... (Πηγή: Japan News Review)‏ 1927: Southland Ice Co. ( Παγάκια.. )‏ 1946: 7-Eleven Stores ( ..και παγάκια )‏ Ωράριο 7 π.μ. έως 11 μ.μ. Tονίζει τo πρωτοποριακό ωράριο 1991: Εξαγορά από την Ito-Yokato και αρχίζει η κατακόρυφη άνοδος 2007: Η μεγαλύτερη αλυσίδα CVS παγκοσμίως (32208 καταστήματα)‏ Η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων παγκοσμίως (McDonald’s ???)‏ Πρώτη θέση στην Ιαπωνική κλίμακα λιανέμπορων Όγδοη θέση στην παγκόσμια κλίμακα λιανέμπορων Χρόνο με τον χρόνο τα κέρδη της ΜΟΝΟ αυξάνονται (Πηγή: Japan News Review)‏

Επιχειρηματικό Περιβάλλον Χονδρικό Εμπόριο Συντηρητικό Ιεραρχική δομή Μεγάλος αριθμός χονδρέμπορων Περίπλοκα «δικτυωμένοι» Διαπροσωπικές σχέσεις Η εισαγωγή της IT στην αγορά δεν ανέστρεψε την κατάσταση Το Νο. 1 Εμπόδιο στην εμπορική δραστηριότητα

Επιχειρηματικό Περιβάλλον Λιανικό Εμπόριο Κυριαρχία των μικρών επιχειρήσεων Μικρά σε μέγεθος καταστήματα Μικροί αποθηκευτικοί χώροι -> μικρό απόθεμα‏ Ανύπαρκτο επιχειρηματικό πλάνο Ανύπαρκτη διοικητική τεχνογνωσία Ανύπαρκτη η έννοια ΙΤ και IS

Επιχειρηματικό Περιβάλλον Large-scale Retail Store (LRS) Law Προστασία παραδοσιακής ιαπωνικής αγοράς Μεγάλες επιχειρήσεις κλείνουν στις 7 μ.μ. Μένουν κλειστές >30 μέρες τον χρόνο Το 2001 αυτοκαταργήθηκε ύστερα από πιέσεις αλλά... Πλήγωσε ανεπανόρθωτα τις μεγάλες επιχειρήσεις Μείωσε τον ανταγωνισμό Εμπόδισε τον εκσυγχρονισμό των μικρών επιχειρήσεων

Η ιδέα ... Η Ito-Yokato αποφάσισε να παρακάμψει τον επίμαχο νόμο Πώς; Αποφυγή μεγάλων καταστημάτων Πολλά μικρά ανεξάρτητα καταστήματα (franchise)‏ Ίδια επωνυμία, άλλος ιδιοκτήτης Μεγάλη αλλά ταυτόχρονα νόμιμη επιχείρηση Τεχνική «Διαίρει και Βασίλευε» (δοκιμασμένη!)‏ Πλεονέκτημα Μεγάλη σε μέγεθος επιχείρηση, προνόμια μικρής Μειονέκτημα Συντονισμός, οργάνωση

Και εγένετο... η 7-Eleven Εισάγει τα CVS’s στην Ιαπωνία Δοκιμασμένα στην αγορά της Αμερικής Και εγένετο... η 7-Eleven Η προσπάθεια χλευάστηκε έντονα Κορεσμός αγοράς από μικρά καταστήματα Απόλυτη ανάγκη αυστηρής οργάνωσης Έλλειψη αποθηκευτικών χώρων Διαφορετική νοοτροπία πελατών Αστάθεια Έμφαση στην ποιότητα Πληρώνουν οτι είναι καλό

Η απάντηση... Αναζήτηση Συνταγής Επιτυχίας Κατανόηση δύναμης IS Πρωτοποριακή Στρατηγική Στρατηγικό Πλεονέκτημα‏ Κατανόηση δύναμης IS Αποτέλεσμα Παράληλλη ανάπτυξη Στρατηγικής και IS Αλληλοσυμπλήρωση Αλληλουποστήριξη

Δομή Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

Στόχοι της 7-Eleven ... Γεφύρωση κενού μεταξύ Ικανοποίηση πελατών Προσφορά διαφοροποιημένων προϊόντων Παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών Φιλικό και ζεστό περιβάλλον εξυπηρέτησης Ταχύτατη Εξυπηρέτηση 24/7 Χαμηλή Τιμολογιακή πολιτική / Ανταγωνιστικότητα Γεφύρωση κενού μεταξύ αναγκών των καταναλωτών προσφερόμενων προϊόντων

Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Μείωση της χαμένης ευκαιρίας Δύσκολο λόγω περιορισμένων αποθηκευτικών χώρων (άρα και αποθέματος) Αυτοματοποιημένη διαχείριση αποθεμάτων μέσω IS Μη απογοήτευση πελάτη Αποφυγή οικονομικών απωλειών Αποδοτικός έλεγχος προϊόντων Ηλεκτρονικό FeedBack / Διαχείρηση Feedback μέσω IS Διασφάλιση ποιότητας

Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Καλά οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα Παρακολούθηση πωλήσεων μέσω IS Προτεραιότητα σε Hot-Selling προϊόντα Απόσυρση προϊόντων που “δεν πουλάνε” Ευχαρίστηση του πελάτη Παρακολούθηση τάσεων αγοράς μέσω IS Προβλέψεις τάσεων αγοράς βασισμένες στο IS Αυθεντικά διαφοροποιημένα προϊόντα

Merchandising και Πληροφοριακό Σύστημα Συνεχής ανανέωση γκάμας προϊόντων / υπηρεσιών Εύστοχη επιλογή κατασκευής προϊόντων Πρόβλεψη αναγκών πελατών Ευέλικτα καταστήματα Μικρό απόθεμα Ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις Αποκλειστική κατευθυντήρια δύναμη Στρατηγικό Πληροφοριακό Σύστημα Ποσότητα πληροφορίας / Πολυπλοκότητα Συλλογισμών Απαγορευτικά για τον άνθρωπο

Αυθεντικά Προιόντα και Πληροφοριακό Σύστημα Δημιουργία νέων αυθεντικών προϊόντων Πρόβλεψη μελλοντικής ζήτησης Σχεδιασμός και δοκιμή προϊόντος Επαναπροσδιορισμός πρόβλεψης (Τροποποίηση) Συνεχής ποιοτικοί έλεγχοι Διαδικασία καθοδηγούμενη απο το IS Αποτελέσματα: Ευχαριστημένοι καταναλωτές (Ποιότητα, Τιμή)‏ Αύξηση πωλήσεων και κερδών

Σύστημα Διανομής και Πληροφοριακό Σύστημα Σύστημα Διανομής και Πληροφοριακό Σύστημα Συγκέντρωση προϊόντων ανά θερμοκρασία συντήρησης Αποδοτικότερη διανομή Μείωση δρομολογίων (ρύπων, κόστους, κίνησης)‏ Χρήση εναλλακτικών μέσων σε περιπτώσεις ανάγκης Λέξη Κλειδί : Πληροφοριακό Σύστημα 223 CDC

Πολιτική Επέκτασης Καταστημάτων Χιλιάδες καταστήματα Διαθέσιμος χώρος για περαιτέρω επέκταση!!! Αυτοματοποιημένος έλεγχος 135 παραγόντων Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τοποθεσιών Γειτονικά Καταστήματα Αριθμός Νοικοκυριών, Αναλογία Φύλων / Ηλικιών κτλ..

Πολιτική Επέκτασης / Franchise

Δομή Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

Νοοτροπία χρήσης IT Η τεχνολογία δεν αρκεί Eργαλείο εταιρικής στρατηγικής Οπτική Στελεχών: χρήση τεχνολογίας μόνο αν κατανοούμε την πρόσθετη αξία της πληροφορίας που παρέχει

IT στην πράξη... Ακριβή δεδομένα για 9.5 εκ. πελάτες και 35 εκ. συναλλαγές ημερησίως Η ακρίβεια δεν εγγυάται ισχυρές / ανθεκτικές πωλήσεις. Χρήση δεδομένων για παραγωγή Μοντέλου Πρόβλεψης Διαφοροποιημένα αυθεντικά προιόντα Ακριβής πρόβλεψη απαιτούμενου αποθέματος

Εταιρεία και IS Ξεχωριστό Τμήμα IS Σκοπός Ανάλυση απαιτήσεων Σχεδιασμός στρατηγικών πλάνων Τροποποίηση πλάνου ακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς Συνδετικός κρίκος μεταξύ Διοίκησης και καταστημάτων Η υλοποίηση του IS γίνεται outsourced Διάθεση τεράστιου μέρους οικονομικών πόρων Έτσι το Τμήμα IS βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά

Στρατηγική Outsourcing Συχνότατη χρήση (αντίθετα με τους ανταγωνιστές)‏ Όχι μόνο απο το Τμήμα IS, αλλά σχεδόν παντού Αποκλειστική συνεργασία 7-Eleven και Ανάδοχών Εταιρειών Στενές επιχειρηματικές σχέσεις Κοινοί στόχοι Γόνιμο Περιβάλλον Συνεργασίας Συνδετικός Κρίκος: ...IS!! Εποπτευόμενη αποκέντρωση On-line επικοινωνία

Χαρακτηριστικά IS Χαρακτηριστικά.. Υψηλή αποδοτικότητα (Efficiency)‏ Συντηρησιμότητα (Maintainability)‏ Αξιοπιστία (Reliability)‏ Συμμετοχή προσωπικού σε ζωτικής σημασίας διαδικασίες (διαχείρηση αποθεμάτων, δημιουργία αυθεντικών προϊόντων) Πλατφόρμα διαμοιρασμού των στοιχέιων μεταξύ.. των τμημάτων της εταιρείας των προμηθευτών των ανάδοχων εταιρειών των υπαλλήλων των καταστημάτων Εξελιγμένο σύστημα ανάλυσης αποκλείει αβάσιμη εξαγωγή αποφάσεων

Ακρογωνιαίος λίθος του IS Σύστημα PoS Συλλογή δεδομένων κατ' ευθείαν απο τα καταστήματα Σημείο είσοδου δεδομένων στο IS Απουσία ή κατάρρευσή του συνεπάγεται αδυναμία χρήσης του IS Οι υπάλληλοι συμμετέχουν ενεργά μέσω του PoS στην Αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης Αλλά, κυρίως στην Δημιουργία.. ..και διαμοιρασμό των μοντέλων πρόβλεψης

Τεχνολογία Αιχμής στο IS Εμμονή με την τεχνολογία αιχμής ISDN 30x ταχύτερη σύνδεση Αύξηση απόδοσης στο PoS (δεν υπάρχει πλέον bottleneck)‏ ‏ PoS‏ 1982 1991 1996 Πρόβλεψη καιρού!!‏ 700 μετεωρολογικοί σταθμοί Παραγγελίες σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες ‏

Διεύρυνση Υπηρεσιών Το δοκιμασμένο στρατηγικό μοντέλο και το IS, έδωσαν νέες δυνατότητες Οικονομικές υπηρεσίες Εξόφληση λογαριασμών Δημιουργία τράπεζας (IY Bank)‏ Internet shopping site Public & Regional Services Αποστολή προϊόντων στους πελάτες In-store Intelligent machines Αεροπορικά εισιτήρια Εισιτήρια εκδηλώσεων

Ερωτήσεις... Πιστεύετε οτι είναι εύκολο για μια ανταγωνίστρια εταιρεία της 7-Eleven, να ξεκινήσει τη δημιουργία μιας τόσο μεγάλης υποδομής ώστε να την ανταγωνιστεί άμεσα; Πώς θα σχολιάζατε την χρήση της τεχνικής του Outsourcing στον τομέα των IS; Γιατί στην Ελλάδα παρόμοιες προσπάθειες δημιουργίας CVS αλυσίδων δεν γνώρισε αντίστοιχη επιτυχία; (π.χ Kiosky’s, OK!Any Time Market)‏