>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ)
Η ιδέα της Creative Ideas ξεκίνησε το 2006, από τον χώρο του διαδικτύου (με την σχεδίαση ιστοσελίδων) και εξελίχθηκε σε μια οντότητα όπου δραστηριοποιείται.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ & ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία. Επίσημη ιστοσελίδα Ενημέρωση για: -ειδήσεις -εκδηλώσεις.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Event management Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
¨ Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Αθλητισμού¨ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οι Ρακέτες Joy ιδρύθηκαν τον Μάιο του 2012 με σκοπό την κατασκευή ρακέτας παραλίας. Οι ρακέτες μας είναι κατασκευασμένες αποκλειστικά από εμάς στις ιδιόκτητες.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >>

ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1

Η Action Direct είναι ένα νέο, πρωτοποριακό σχήμα σχεδιασμού πλάνων επικοινωνίας. Ξεκίνησε τη λειτουργία της, το φθινόπωρο του 2006, σαν Εταιρεία Πολιτισμού. Είναι μία κίνηση, από γνωστά και έμπειρα στελέχη της επικοινωνίας, που σκοπό έχει να αναδείξει τον Πολιτισμό και τις Τέχνες ως διαύλους επικοινωνίας. ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΘΕΩΡΙΑΗΘΕΩΡΙΑ 2

Η Action Direct θεωρεί ότι… η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ είναι τα στοιχεία που την καθοδηγούν στη διαμόρφωση επικοινωνιακής στρατηγικής, για την καταξίωση κοινωνικού προσώπου εταιρειών ή προϊόντων. ΗΘΕΩΡΙΑΗΘΕΩΡΙΑ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΟΣΤΟΧΟΣΟΣΤΟΧΟΣ 3

Η Action Direct στοχεύει, στην ανάδειξη του Πολιτισμού και των Τεχνών, ως νέων οχημάτων επικοινωνίας, για την καλλιέργεια και ανάπτυξη κοινωνικού προσώπου εταιρειών ή προϊόντων. ΟΣΤΟΧΟΣΟΣΤΟΧΟΣ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΥΛΟΠΟΙΗΣΗΗΥΛΟΠΟΙΗΣΗ 4

Η υλοποίηση του στόχου επιτυγχάνεται:  Συνδέοντας το μήνυμα που χαρακτηρίζει την επικοινωνία που ακολουθεί ο χορηγός με το πολιτιστικό γεγονός ή το χώρο που εκτυλίσσεται.  Δημιουργώντας δυνατά μηνύματα επικοινωνίας, συνδέοντας το χώρο ή το γεγονός με τον χορηγό.  Δημιουργώντας τις συνθήκες, έτσι ώστε ο χώρος ή το γεγονός, να λειτουργήσουν ως διαδραστικά μέσα στην επικοινωνία του χορηγού.  Καλλιεργώντας άριστες σχέσεις με παραδοσιακά και σύγχρονα ΜΜΕ δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση σχεδιασμού ευρείας δημοσιότητας. ΗΥΛΟΠΟΙΗΣΗΗΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 5

ΑΘΛΗΤΙΚΗ Χορηγία Extreme Sports Κλασσικός Αθλητισμός Θεματικές Βραδιές Δημιουργία Festival EVENTS Χορηγία Εκθέσεις Μουσικές Σκηνές Βιβλίο Κινηματογράφος Θέατρο ΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΠΟΛΙΣΤΙΚΗ Χορηγία Δημιουργία ισχυρών μηνυμάτων  Δημιουργία ισχυρών μηνυμάτων για την καλύτερη δυνατή σύνδεση του χορηγού με το πολιτιστικό γεγονός. Σχεδιασμός & υλοποίησηεκμετάλλευσης του πολιτιστικού χώρου  Σχεδιασμός & υλοποίηση –εάν αυτό είναι εφικτό– εκμετάλλευσης του πολιτιστικού χώρου ως διαδραστικό μέσο επικοινωνίας προσαρμοσμένο στη στρατηγική επικοινωνία του χορηγού. Άριστη συνεργασία με πολιτιστικούς φορείς  Άριστη συνεργασία με πολιτιστικούς φορείς για τη χορηγία και δημοσιότητα των εκδηλώσεών τους. Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολιτιστικών εκδηλώσεων και φεστιβάλ  Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολιτιστικών εκδηλώσεων και φεστιβάλ για τη δημιουργία και καταξίωση κοινωνικής εικόνας εταιριών ή προϊόντων. Επιλογή κατάλληλων Μ.Μ.Ε.,  Επιλογή κατάλληλων Μ.Μ.Ε., που θα χρησιμεύσουν αποτελεσματικότερα ως χορηγοί επικοινωνίας του πολιτιστικού γεγονότος. ΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΑΘΛΗΤΙΚΗ Χορηγία Χορηγία σε ομάδες ή μεμονομένους αθλητές  Χορηγία σε ομάδες ή μεμονομένους αθλητές του κλασσικού αθλητισμού και των extremes sports. Δημιουργία αθλητικών ενεργειών και  Δημιουργία αθλητικών ενεργειών και εκδηλώσεων, σχεδιασμένες για τις επικοινωνιακές ανάγκες του χορηγού. Επιλογή κατάλληλων Μ.Μ.Ε.,  Επιλογή κατάλληλων Μ.Μ.Ε., με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα, ως χορηγοί επικοινωνίας του αθλητικού γεγονότος. ΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκδηλώσεων tailor made  Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκδηλώσεων tailor made στις επικοινωνιακές ανάγκες του χορηγού. Δημιουργικές ιδέες  Δημιουργικές ιδέες που μεταδίδουν αποτελεσματικότερα μηνύματα. Δυνατότητα στόχευσης  Δυνατότητα στόχευσης σε επιλεγμένα target groups και celebrities. Μέγιστη κάλυψη από τα ΜΜΕ,  Μέγιστη κάλυψη από τα ΜΜΕ, που το κοινό τους ταυτίζεται με το concept και το κοινό της εκδήλωσης. ΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣΟΙΥΠΗΡΕΣΙΕΣ EVENTS

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Ευχαριστούμε πολύ