Νέες υπηρεσίες βιβλιοθηκών & εκπαίδευσης για παιδιά και νέους: τα προγράμματα CHILIAS και VERITY Αλεξάνδρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Αντώνης Λυμπέρης Τομέας Δικτυακών Υπηρεσιών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών -ΙΤΥ.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ICTELA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Το Διαδίκτυο - Internet
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέες υπηρεσίες βιβλιοθηκών & εκπαίδευσης για παιδιά και νέους: τα προγράμματα CHILIAS και VERITY Αλεξάνδρα Καλογρίδη Αλεξάνδρα Παπάζογλου Βιβλιοθήκη Κολλεγίου Αθηνών

Νέες υπηρεσίες στην εκπαίδευση και στις βιβλιοθήκες βασισμένες στις νέες τεχνολογίες  Πρόσβαση & εξοικείωση στα πολυμέσα και στο Internet  Παροχή πληροφοριών  Αξιολόγηση της υπάρχουσας πληροφορίας  Ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης και χρήσης της πληροφορίας μέσω του αναλυτικού προγράμματος

1996 – 1998  CHIldren in Libraries Information Animation Skills  Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο του προγράμματος τηλεματικών εφαρμογών

ΑΠΌ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, μια ψηφιακή βιβλιοθήκη στο WWW για παιδιά 9 – 14 ετών που δημιουργήθηκε στις σχολικές βιβλιοθήκες του Ε.Ε.Ι. ΣΤΟΝ

Πλανήτης Πληροφόρηση Αποτελείται από 4 μέρη: 1. Περιεχόμενο της ψηφιακής βιβλιοθήκης 2. «Γράψε μια ιστορία» 3. Guestbook 4. «Παιχνίδια εξερεύνησης»

Τα θέματα της ψηφιακής βιβλιοθήκης   Ο τόπος που ζούμε   Λογοτεχνία   Μουσική   Αθλητισμός   Ζώα   Γιορτές   Περιβάλλον   Η βιβλιοθήκη μας, κ.ά.

Το περιεχόμενο Στην ψηφιακή βιβλιοθήκη τα παιδιά βρίσκουν:   Παρουσιάσεις των θεμάτων με κείμενα & εικόνες, από εργασίες των παιδιών   Πολύ σύντομα αποσπάσματα από βιβλία   Παρουσιάσεις συγγραφέων με βιογραφίες, συνεντεύξεις και εργογραφίες τους   Συνδέσμους σε σχετικούς δικτυακούς τόπους

«Γράψε μια ιστορία», μια διαδραστική εφαρμογή Στόχοι  Δημιουργική γραφή  Εξάσκηση των μαθητών στο γράψιμο για τα μαθήματα ξένων γλωσσών Δύο τύποι ιστοριών:  Ιστορία με εικόνες  Συνέχιση μιας ιστορίας

Το “guestbook”  Εργαλείο που επιτρέπει σε παιδιά & ενήλικες να:  Εκφράζονται σε συγκεκριμένα θέματα  Επικοινωνούν  Στέλνουν και να παίρνουν πληροφορίες

«Παιχνίδια εξερεύνησης»  Ασκήσεις αλφαβητικής ταξινόμησης  Ασκήσεις θεματικής ταξινόμησης (DEWEY)

Verity

Αναζήτηση πληροφορίας (Information retrieval)  Πριν: Κατάλογος βιβλιοθηκών, CD-ROM • Η ανθρώπινη παρέμβαση ήταν σημαντική. • Οι έφηβοι και οι νέοι γενικότερα αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ανεύρεση πληροφοριών  Ηλεκτρονικά δίκτυα • αυξάνεται η πολυπλοκότητα της αναζήτησης • δυσκολίες στη χρήση των μηχανών αναζήτησης • προβλήματα με τον αριθμό και την ποιότητα των τόπων στο Διαδίκτυο

Verity  Πρόγραμμα Τηλεματικών Εφαρμογών  Απευθύνεται σε έφηβους και νέους 1-19 ετών  σε 5 γλώσσες  Εταίροι: • Υπηρεσίες Πληροφόρησης - Πανεπιστήμιο Sunderland • ICT Learning Center - Πανεπιστήμιο Ελσίνκι • Δημόσια Βιβλιοθήκη Στουτγκάρδης • Βιβλιοθήκη - Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό ΄Ιδρυμα • Ινστιτούτο ISEGI - Νέο Πανεπιστήμιο Λισαβώνας

Στόχοι του Verity  Ανάπτυξη μιας νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας βιβλιοθήκης για παροχή πληροφοριών με δημιουργική και παιδαγωγική δράση  τονίζει την αυτόνομη μάθηση  υποστηρίζει τους εξ αποστάσεως χρήστες (εικονικός βιβλιοθηκάριος)  προάγει τη δια βίου εκπαίδευση

Στόχοι (2)  βοηθά τους νέους στην αναζήτηση πληροφοριών • επιτυχημένες αναζητήσεις / δυνατότητα αυτόνομης χρήσης του συστήματος  αναπτύσσει και βελτιώνει τις δεξιότητες αναζήτησης πληροφοριών των νέων  Διερευνά • την τεχνολογία • το θέμα των μεταδεδομένων • την πολύγλωσση αναζήτηση

Ο εικονικός βιβλιοθηκάριος (Virtual librarian)  Αναπτύσσεται στο Web  Είναι μια διαδραστική ηλεκτρονική υπηρεστία που οδηγεί το χρήστη μέσα από ένα ομοιόμορφο τρόπο αναζήτησης σε διαφορετικού είδους πηγές πληροφόρησης  Αναλυτικά προσφέρει ταυτόχρονη πρόσβαση • σε επιλεγμένες πηγές στο Διαδίκτυο • στον κατάλογο της βιβλιοθήκης • στο αρχείο με διευθύνσεις ειδικών (οργανισμών ή προσώπων)  Verity home page:

Τα μέρη του “εικονικού βιβλιοθηκάριου“  Υπηρεσία αναζήτησης (Enquiry service)  Ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης (Skills)  Αρχείο Ειδικών του Verity (Referral service

Μεθοδολογία  Δημιουργία προτύπου στην αγγλική γλώσσα  Δημιουργία προτύπου στην ελληνική και πορτογαλική γλώσσα  Γερμανικές και φινλανδικές πηγές στο αγγλικό πρότυπο - Interface  Eurovoc για σύνδεση όρων και γλωσσών  θέματα για τους επιλεγμένους τόπους στο Διαδίκτυο • περιβάλλον • κοινωνικά θέματα

Η υπηρεσία αναζήτησης (Enquiry Service)  ΄Εφηβοι και νέοι έχουν δυσκολία στον προσδιορισμό του τρόπου αναζήτησης (query formulation)  Έλλειψη τεχνικών δεξιοτήτων ως προς τη λογική των καταλόγων, μηχανών αναζήτησης  ΄Ελλειψη ωριμότητας στην επιλογή των σωστών λέξεων “κλειδιά“, στην αξιολόγηση μεταξύ πολλαπλών πηγών  Έλλειψη κατανόησης του μηχανισμού αναζήτησης της πληροφορίας ως μέσου μάθησης

Η υπηρεσία αναζήτησης (Enquiry Service)

GREEK/ENGLISH Greek Prototype Model language recognition Greek Keyword English Keyword Select stemmer Eurovoc Broad terms Narrow terms Related terms both languages English/Greek Resources Database Z39.50 Experts Screen

Δεξιότητες Αναζήτησης (Skills)  Δύο μέρη  Βασικές δεξιότητες αναζήτησης (Basic information skills) • Διαδραστική άσκηση ανάπτυξης δεξιοτήτων αναζήτησης ενσωματωμένη σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Απαντά στο πώς αναζητά κανείς πληροφορίες  ΄Ενα πακέτο βασισμένο στο Web με υλικό για μαθητές και καθηγητές • Υποστηρίζει προηγμένες δεξιότητες αναζήτησης-- Τι κάνεις με τις πληροφορίες

Δεξιότητες Αναζήτησης (περιεχόμενο)  Τι είναι πληροφορία  Πώς ξεκινάς  Πώς συνεχίζεις  Πού και πώς βρίσκεις πληροφορίες  Πώς χρησιμοποιείς τον “εικονικό βιβλιοθηκάριο“  Πώς επιλέγεις πληροφορίες  Πώς επεξεργάζεσαι τις πληροφορίες  Πώς αξιολογείς τις διαδικασίες  Παραδείγματα εργασιών (projects)

Υπηρεσία Ειδικών του Verity  Βάση με ειδικούς (οργανισμοί ή φυσικά πρόσωπα) που επιλέγονται για απάντηση ερωτήσεων • ενσωματωμένο στην υπηρεσία αναζήτησης • ευρετηρίαση με το EUROVOC  Φίλοι του Verity • Ειδική φόρμα για την εισαγωγή των στοιχείων • αξιολόγηση από τη βιβλιοθήκη • Χρησιμοποιείται ανεξάρτητα εκτός υπηρεσίας αναζήτησης

Tο Verity δημιουργεί τον Ψηφιακό εξερευνητή  Τι είναι το Verity  Λόγοι ύπαρξης u δυσκολίες παιδιών και νέων • στην αναζήτηση πληροφοριών μέσω καταλόγων βιβλιοθηκών και δικτύων • στην αξιολόγηση των πληροφοριών • στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης

Στόχοι του Verity n Η δημιουργία ενός νέου τρόπου προσέγγισης της αναζήτησης πληροφοριών για νέους ηλικίας ετών n Μέθοδος δημιουργική και εκπαιδευτική που προσομειάζει τη συνέντευξη του βιβλιοθηκονόμου n Υπηρεσία με επιλεγμένους τόπους και υποστήριξη n Ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης

Mέρη του Verity  Η υπηρεσία αναζήτησης ( συνδυάζει θησαυρό, βάσεις με επιλεγμένους τόπους στο διαδίκτυο σε θέματα κοινωνικά και για το περιβάλλον καθώς και κατάλογο βιβλιοθήκης)  η υπηρεσία υποστήριξης (βάση ειδικών σε θέματα, Ρώτησε το βιβλιοθηκάριο  ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης

Πρωτόκολλα και πρότυπα  Πρωτόκολλα Internet (telnet, FTP, Mail, Web (http))  Z39.50  EUROVOC (πολύγλωσση επικοινωνία, αγγλικά, γερμανικά, ελληνικά, πορτογαλικά,φινλανδικά - μεταφράζεται)  stemmers, taggers - lemmatisers  ανάπτυξη εργαλείων (αγγλικά, ελληνικά, πορτογαλικά)  Dublin Core

Προσφορά του Verity  Αναζήτηση σε φυσική γλώσσα  βάση με επιλεγμένους τόπους και ειδικούς  Δεξιότητες αναζήτησης  interface - ιδέα για ενσωμάτωση στους καταλόγους των βιβλιοθηκών  υποστήριξη στην πολύγλωσση αναζήτηση  περισσότερες θεματικές συνδέσεις μέσω του EUROVOC