Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Η περιληψη.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Εργασία Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών Δρ. Πόπη Κονιδάρη.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Που και πως ψάχνουμε.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)

Προετοιμασία για την αξιολόγηση  Τρόπος βαθμολόγησης  Επιτυχημένη εργασία  Προσέγγιση  Studynet

Τρόπος βαθμολόγησης  Παρουσίαση και δομή 10%  Παρουσίαση των αναφορών 5%  Λόγος – έκφραση 10%  Περιεχόμενο / Γνώσεις 50%  Περίληψη / Συζήτηση 25%

Οδηγίες – Τίτλος  Τίτλος : ΄΄Συζητήσετε πώς ο ακαδημαϊκός τρόπος συγγραφής μιας εργασίας περιορίζει το ακαδημαϊκό παράπτωμα΄΄  Λέξεις : 1000 (+/− 10%)  Ημερομηνία παράδοσης :  Σκοπός Αναγνώριση των λέξεων κλειδιά, Δομή  Γραμμένο στο τρίτο πρόσωπο  Οι πληροφορίες θα πρέπει να μεταφέρονται στο ελάχιστο αυτούσιες, αλλά θα πρέπει να παρουσιάζονται από εσάς σύμφωνα με τον προσωπικό τρόπο γραφής. Ο στόχος είναι να αποδείξετε την κατανόηση και τη γνώση του θέματος

Οδηγίες  Λόγος κατανοητός και περιεκτικός – ακαδημαϊκά παραδεκτός  Ιατρική γλώσσα  Λογικά δομημένα  Διπλό διάκενο  Σωστή ελληνική γλώσσα, χωρίς ορθογραφικά και τυπογραφικά λάθη  Αριθμημένη σελίδα, στο κάτω μέρος της σελίδας  Σωστή γραφή των αναφορών και της βιβλιογραφίας Για το αντίγραφο  Σε πλαστικό φάκελο, όχι σφραγισμένο  Χρησιμοποιήσετε το εξώφυλλο που βρίσκεται στο Module Information site on StudyNet

Επιτυχία  Ποιότητα πληροφοριών  Συσχέτιση των πληροφοριών  Παρουσίαση

Ποιο το όφελος  Μελετώ για προσωπική πρόοδο, όχι για να περάσω το μάθημα  Το επιφανειακό διάβασμα οδηγεί σε φτωχά αποτελέσματα

Οδηγίες σωστής μελέτης

Πριν τη διάλεξη  Ποιο είναι το θέμα?  Το περιεχόμενο?  Οι στόχοι?  Πως συνδέεται με τα εργαστήρια ?  Studynet

Στη διάρκεια  Ακούω  Παρακολουθώ τη δομή της ομιλίας  Κρατώ σημειώσεις όπου πρέπει

Στο τέλος  Απορίες?  Διευκρινήσεις  Επανάληψη  Βιβλιοθήκη  Ατομικό διάβασμα

Κατανόηση γραπτής εργασίας  Κατανόηση του τίτλου του θέματος

Μέθοδοι  3 ικανότητες  Σκανάρισμα  Ξεφύλλισμα  Λεπτομερές διάβασμα

Σκανάρισμα  Τεχνική εύρεσης πληροφοριών σε βιβλία  Γρήγορη ματιά για λέξεις / εκφράσεις σχετικές με το θέμα  Εισαγωγή του βιβλίου  Επικεφαλίδα της κάθε ενότητας / περιεχόμενα  Πρώτη και τελευταία παράγραφο της ενότητας  Περίληψη

Ξεφύλλισμα  Τεχνική ανάγνωσης εφημερίδας  Γρήγορη ανάγνωση, σε σημαντικά θέματα και όχι λεπτομέρεια  Ουσία του βιβλίου  Προεπισκόπηση πριν από λεπτομερή ανάγνωση  Ανανέωση της κατανόησης μετά από λεπτομερή ανάγνωση

Εποικοδομητικό διάβασμα  Καταλαβαίνω τι διαβάζω  Δεν διαβάζω τα πάντα  Σκανάρισμα  Γρήγορη ματιά και μετά επιλογή  Αν δεν τηρεί τις προδιαγραφές μου, το βιβλίο ή το άρθρο, το αφήνω  Αν ναι, το διαβάζω όλο  Λεξικό

Υπογράμμιση  Διαφορετικά χρώματα  Διαφορετικές ιδέες  Αντίθετες απόψεις

Προσοχή Λέξεις κλειδιά

Περίληψη  Το γράφετε με δικά σας λόγια  Ανατρέχετε στις πηγές για επανέλεγχο  Διορθώνετε λάθη