ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
Advertisements

Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Eco – Innovation MARE (ECO/10/277237) Ανάπτυξη και Προώθηση στην Αγορά Οικολογικών Καινοτόμων Διεργασιών Επεξεργασίας Πετρελαιοειδών Αποβλήτων και Καταλοίπων.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Τρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας Ευρωπαικό Κεντρο Επιχειρηματικής Στήριξης
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Τοπικό Σχέδιο Απασχόλησης για τις ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες(ΤΟΠΕΚΟ) «Πράσινη Βιώσιμη Απασχόληση» ΔΡΑΣΗ:ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ταυτοποίηση – Μοντελοποίηση & Μεταφορά Καλών Πρακτικών Βιώσιμου Τουρισμού Για την προώθηση Νέων Δράσεων Ημερομηνία: Μαΐου Τόπος Διεξαγωγής: Αγρόκτημα.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Ο κύκλος της ζωής Τι είναι επιτυχία;... Η εξήγηση είναι απλή…
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Management - Στρατηγική
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αρχιτεκτονική Ψηφιακών Συστημάτων: Μανόλης Κατεβαίνης Πανεπιστήμιο Κρήτης και Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας Η παγκόσμια κατάσταση και η θέση της Ευρώπης.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
14 ημέρα ώρα Α group 1 Χ 12min ενεργοποίηση – δύναμη με το βάρος
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ συγχρηματοδοτούμενες από το ΕΤΠΑ (Μέτρο 4.2) και το ΕΚΤ (Μέτρο 4.3)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
19η ημέρα ώρα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Χρηματοδότηση Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Τραπεζική Μικρών Επιχειρήσεων 18 Φεβρουαρίου 2015.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ. ΣΚΟΠΟΣ Συμβιβασμοί Δυναμικό περιβάλλον ανάπτυξης Λεπτομέρειες και πολλές Αποφάσεις Πίεση χρόνου Οικονομικοί.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ - ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΑΣΤΟΧΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ~ 80% of new consumer packaged goods fail (most are line extensions) Only about 40% of new consumer products and 30% of new industrial products are around five years after introduction Why? Overestimated market size Product design problems Product incorrectly positioned, priced, or promoted Product pushed despite poor marketing research findings Higher than expected product development costs Competitive actions

ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ Στις 7 ιδέες, μια καταλήγει σε τελικό προϊόν (Ήταν 40 προς 1). Από τις 7 ιδέες, 4 εισέρχονται στη φάση της ανάπτυξης. Από τις 4 μόνο 1.5 εισάγεται στην αγορά και 1 μόνο καταλήγει να είναι επιτυχημένο προϊόν. Το 46% των πόρων για ανάπτυξη και είσοδο στην αγορά, είναι για προϊόντα που ακυρώνονται ή δεν έχουν οικονομική ανταπόδοση.

ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ROI για επιτυχή προϊόντα είναι 96.9% Περίοδος αποπληρωμής, 2.49 έτη Μέσο μερίδιο αγοράς 47.3% του στόχου αγοράς Το 50% επιτυγχάνει ROI 33% ή περισσότερο. Περίοδο αποπληρωμής 2 έτη ή και λιγότερο. Μερίδιο αγοράς περισσότερο από 35%.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 2:45 – 3:30 Παρουσίαση του σεμιναρίου (Νικ. Μπιλάλης) (1 διδακτική ώρα) 3:45 - 5:15 Ανάπτυξη Νέων Προιόντων (Νικ. Μπιλάλης) – Marketing (2 διδακτικές ώρες) 5:30 – 7:00 Ανάπτυξη Νέων Προιόντων – Engineering (Νικ. Μπιλάλης) (2 διδακτικές ώρες) 7:15 – 8:00 Συμπεράσματα και Οδηγίες (Νικ. Μπιλάλης) (1 διδακτική ώρα) ΣΑΒΒΑΤΟ (12 ώρες) 9:00 – 10:30 Έρευνα Αγοράς και Προώθηση Προιόντος (Γ. Ατσαλάκης) (2 διδακτικές ώρες) 10:45 – 12:15 Καινοτομία – Μ. Μαραβελάκης (2 διδακτικές ώρες) 12:30 – 2:00 Αξιολόγηση Καινοτομίας, Μεταφορά Τεχνολογίας – Μ. Μαραβελάκης, Ν. Κυρίτσης (2 διδακτικές ώρες) 2:00 – 2:45 ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 2:45 – 4:15 Πρωτότυπα και Αρχιτεκτονική Προιόντος – Ν. Κυρίτσης (2 διδακτικές ώρες) 4:30 – 5:15 Επιχειρηματικότητα και Δημιουργία Επιχείρισης – Ν. Κυρίτσης (1 διδακτική ώρα) 5:15 – 6:00 Παρουσίαση Κέντρου Επιχειρηματικής & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΚΕΤΑ) Κρήτης ¨Το ΚΕΤΑ Κρήτης, δύναμη στήριξης της επιχειρηματικότητας¨ (Γεωρ. Κοκκίνης) (1 διδακτική ώρα) 6:15 – 7:00 Παρουσίαση της εταιρείας MEGAPLAST Α.Ε. Καινοτομία στην πράξη με «παραδοσιακά» προϊόντα (1 διδακτική ώρα) 7:00 – 7:45 Παρουσίαση της εταιρείας ΕΠΙΓΝΩΣΙΣ ΕΠΕ (eFront) ¨Τεχνοβλαστοί και επιχειρηματικότητα¨ (Δημ. Τσίγκος) (1 διδακτική ώρα)