ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Επίδραση των ασύρματων τεχνολογιών στο επιχειρηματικό μοντέλο των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του κινητού ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Advertisements

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Επίδραση των ασύρματων τεχνολογιών στο επιχειρηματικό μοντέλο των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του κινητού ηλεκτρονικού επιχειρείν ΜΑΘΗΜΑ: Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Γ. Δουκίδης, Π. Μηλιώτης ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: Α. Πατέλη ΟΜΑΔΑ: Γαλανάκη Δέσποινα Διαμαντοπούλου Γεωργία Παπασταματίου Μαρία Σκορδαλή Βίκη

Μια Εισαγωγή.. Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (Mobile e-commerce): Όλες οι αλληλεπιδρούσες επιχειρηματικές δραστηριότητες και διαδικασίες που σχετίζονται με μια (δυνητική) εμπορική συναλλαγή που διεξάγεται διαμέσου δικτύων επικοινωνιών, με τη χρήση ασύρματων (ή κινητών) συσκευών [Warkentin, et al. 2001]. Ηλεκτρονικό εμπόριο (Electronic commerce / E-commerce): Η ηλεκτρονική ανταλλαγή (διανομή ή συναλλαγή) πληροφορίας, αγαθών, υπηρεσιών και πληρωμών μέσω τηλεπικοινωνιακών δικτύων [Warkentin, et al. 2001]. Κινητές συσκευές ή συσκευές κινητού ηλεκτρονικού επιχειρείν: ασύρματα τηλέφωνα, ασύρματους υπολογιστές χειρός (palmtop και επιτραπέζιους υπολογιστές), φορητούς υπολογιστές (laptop), προσωπικές συσκευές ανταλλαγής μηνυμάτων μέσω (pager devices)

Επιχειρηματικά Μοντέλα Ορισμός: Η οργάνωση ή η αρχιτεκτονική της ροής προϊόντος, υπηρεσιών και πληροφορίας και οι πηγές των πόρων και των κερδών για τους προμηθευτές και τους πελάτες [Timmers, Osterwalder και Pigneur] Ένα μοναδικό μίγμα από στοιχεία, με ιδιαίτερη, κριτική σημασία για τον ίδιο τον οργανισμό, αλλά και το εξωτερικό περιβάλλον, και τα οποία συντελούν στην περαιτέρω ανάλυση και κατανόηση του Πολλές διαφορετικές θεωρήσεις για τα συστατικά των μοντέλων που αφορούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν Ο Β. Mahadevan προτείνει τρία βασικά συστατικά για τα επιχειρηματικά μοντέλα : Ροή αξίας, Ροή Εισοδήματος, Ροή Εφοδιαστικής

Επιχειρηματικά Μοντέλα Θεωρούμε ότι παρέχει την πλέον ολοκληρωμένη περιγραφή Μοντέλο των Osterwalder & Pigneur E-Business Model Ontology (e-BMO): ο προσδιορισμός των εννοιών και των βασικών θεμάτων στο χώρο του e-business model και η συγκρότησή τους σε στοιχεία, σχέσεις, λεξιλόγιο κ.τ.λ. Στρατηγική Πληροφόρησης Κανάλια Πίστη&Εμπιστοσύνη Τμήμα πελατών Απόδοση αξίας Δυνατότητες ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Πόροι Διαμόρφωση δραστηριοτήτων Δίκτυο συνεργατών ΥΠΟΔΟΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Μοντέλο εσόδων Κέρδος/Ζημιά Δομή κόστους

Μεθοδολογίες και Πλαίσια Μεταβολής Επιχειρηματικών Μοντέλων [Tapscott et al., 2000] : έξι σκαλοπάτια για να μετατραπεί ένα σύγχρονο ΒΜ σε ένα b-web BM (να βασίζεται σε διαδικτυακή δομή). Περιγραφή της τρέχουσας αξίας που προσφέρεται, διανέμεται και καταναλώνεται, βάσει της οπτικής του πελάτη Αποσύνθεση και Ανάλυση Μελλοντικά σενάρια για νέα προστιθέμενη αξία Επανασύνθεση Value Map Υλοποίηση του b-web mix [Petrovic et al., 2001] : μεθοδολογία αλλαγής βασισμένη στα τρία επίπεδα μάθησης που πρέπει να πληρεί εννιά προϋποθέσεις [Auer&Follack et al.,2002 ] : τρεις κύριες φάσεις για τη βελτίωση των ΒΜ (Κατανόηση, Αναγνώριση επιρροής από το Internet, Αλλαγή)

Μεθοδολογίες και Πλαίσια Μεταβολής Επιχειρηματικών Μοντέλων [Evolaris et al., 2001] : επτά βήματα για την υλοποίηση των παραπάνω τριών φάσεων. [Linder&Cantrell et al., 2001] : αλλαγή παραμέτρων του υπάρχοντος ΒΜ δίνοντας απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, τέσσερις τύποι μοντέλων αλλαγών (Πραγματοποίησης, Ανανέωσης, Επέκτασης, Ολοκληρωτικής Αλλαγής). [Mahadevan et al., 2000] : διαδικασία για να φτάσουμε σ’ένα ΒΜ ηλεκτρονικού εμπορίου βασισμένο στο Διαδίκτυο με τη σωστή ανάμειξη εναλλακτικών λύσεων. Παπακυριακόπουλος et al., 2001] : περιγράφει με δέκα βήματα τη μεθοδολογία μοντελοποίησης (ανάλυση του AS-IS ΒΜ) και το σχεδιασμό του TO-BE ΒΜ.

Case Study: Εφαρμογή Κινητού Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για Εκθέσεις Ανάπτυξη δικτυακής υποδομής και διαμεσολαβητικής πλατφόρμας για την παροχή προηγμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών, οι οποίες καθιστούν δυνατή την εξατομίκευση της διαδεδομένης πληροφορίας και τη διοίκηση των αλληλεπιδράσεων σε ένα έντονα διαδραστικό περιβάλλον ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ server ασύρματες τεχνολογίες δικτύων WLAN και Bluetooth εσωτερικό GPS σύστημα τερματικά (PDAs, GSM/GPRS/UMTS κινητά τηλέφωνα, PCs, Laptops, Info-kiosks)

Τρέχον Επιχειρηματικό Μοντέλο Αγοράς Εκθέσεων Αποστολή και σκοπός αγοράς (προσφορά προϊόντων Β2Β και Β2C, άμεση επαφή με πελάτη) Βασικοί παίκτες Διοργανωτές Εκθέτες Διοργανωτές παράλληλων γεγονότων Ιδιοκτήτες χώρων έκθεσης Μ.Μ.Ε Παροχείς υποστηρικτικών υπηρεσιών Σπόνσορες Επισκέπτες

Τρέχον Επιχειρηματικό Μοντέλο Αγοράς Εκθέσεων Ρόλοι και Σχέσεις Parallel Events Organiser Participant of events Capital Provider Stand Holder Visitors Organiser Advertiser Support Service Providers Hall Owner

Τρέχον Επιχειρηματικό Μοντέλο Αγοράς Εκθέσεων Αξία και ροή εισοδήματος Επιχειρηματικές διαδικασίες (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση) Κανόνες Νομιμότητας (Νομοθεσία, συμβόλαια) Τεχνολογία (π.χ. Ασύρματη και ΙΤ τεχνολογία, Δίκτυα)

Μεθοδολογία Μεταβολής Επιχειρηματικού Μοντέλου 1.Τρέχουσα προσφερόμενη αξία Ενοικίαση εκθεσιακού χώρου, εγκαταστάσεις,διαφήμιση, πρόγραμμα, εκδηλώσεις, έντυπο υλικό, καθαριότητα 2. Ανάλυση και Αποσύνθεση Αδυναμίες του τρέχοντος μοντέλου από την οπτική κάθε συμμετέχοντα. Επισκέπτης Πολλά φυλλάδια, άσκοπη περιήγηση, αδυναμία αποθήκευσης πληροφοριών Εκθέτης Οργάνωση επαφών, αδυναμία διατήρησης σχέσεων, στοιχεία για καλύτερη εξυπηρέτηση Διοργανωτής Ενημέρωση για προβλήματα, στοιχεία για προσέλευση, προτιμήσεις, ικανοποίηση

Μεθοδολογία Μεταβολής Επιχειρηματικού Μοντέλου 3. Μελλοντικά Σενάρια Υπάρχον Περιεχόμενο Ανανεωμένο/Καινούριο Περιεχόμενο Ενσύρματη τεχνολογία Ποια είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται αυτή τη στιγμή; (1) Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε αξία χρησιμοποιώντας την ενσύρματη τεχνολογία για να επαναπροσδιορίσουμε (ανανεώσουμε) τα προϊόντα και τις υπηρεσίες; (2) Ασύρματη τεχνολογία (π.χ. M-Express platform) Πως μπορούμε να προσφέρουμε αξία στους τελικούς πελάτες παρέχοντας τα υπάρχοντα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της νέας ασύρματης τεχνολογίας; (3) Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την ασύρματη τεχνολογία για να δημιουργήσουμε καινούρια προϊόντα και υπηρεσίες; (4)

Μεθοδολογία Μεταβολής Επιχειρηματικού Μοντέλου 4. Επανασύνθεση Η συνεισφορά του κάθε συμμετέχοντα στην αλυσίδα αξίας αλλάζει Εκθέτες δίνουν εξατομικευμένες on-line πληροφορίες και συμβουλές στους επισκέπτες, τους προσφέρουν on-line προϊόντα και υπηρεσίες, κάνουν προγραμματισμό των επαφών με τους επισκέπτες και τους εξυπηρετούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους Μέσα Ενημέρωσης διαφημίζουν τους εκθέτες μέσα από το νέο κανάλι και κάνουν προσωπικές διαφημίσεις στους επισκέπτες σύμφωνα με τα στοιχεία που μαζεύει η M-Express Επισκέπτες ενώ πριν δεν προσέθεταν ιδιαίτερη αξία τώρα δίνουν πληροφορίες στην M-Express για τις προτιμήσεις τους, την αξιολόγηση, προσωπικά και άλλα στατιστικά στοιχεία.

Μεθοδολογία Μεταβολής Επιχειρηματικού Μοντέλου 5. Value Map Support Service Providers Media Parallel Events Organiser Organiser Exhibitors Visitors

Μεθοδολογία Μεταβολής Επιχειρηματικού Μοντέλου 6. Υλοποίηση του b-web mix Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ταιριάζει περισσότερο σε ένα b-web τύπου Alliance (Συμμαχία) γιατί οι συμμετέχοντες μοιράζονται κοινούς πόρους (π.χ. χώρος έκθεσης) και πληροφορίες και συνεργάζονται για την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση άμεσων και έμμεσων πελατών.

Προτεινόμενο Μοντέλο Μοντέλο αλλαγής Ποιό? Renewal Model Γιατί? Δεν απευθύνεται σε νέες αγορές, όυτε εξαπλώνεται, απλά επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες θα δημιουργήσει νέα καινοτομικά προϊόντα και υπηρεσίες

Προτεινόμενο Μοντέλο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: εξατομικευμένες υπηρεσίες για εκθέτες και πελάτες

Προτεινόμενο Μοντέλο ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Στρατηγική πληροφόρησης μέσω στατιστικών Κανάλια αλληλεπίδρασης σε όλες τις φάσεις διεξαγωγής της έκθεσης Πίστη & Εμπιστοσύνη με συνεχή επαφή και αλληλεπίδραση ΥΠΟΔΟΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόροι (Τεχνολογικού κυρίως:Bluetooth & Ασύρματα LANs, Εσωτερικό GPS και Bluetooth, XML ορισμοί ) Δίκτυο Συνεργατών: Παροχείς Υποστηρικτικών Υπηρεσιών & Διοργανωτές Παράλληλων Γεγονότων» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Μοντέλο Εσόδων (επιπλέον ενοίκια, αύξηση τιμής εισιτηρίου, προσέλκυση πελατών...) Δομή Κόστους (πληρωμή των υπηρεσιών στήριξης και παράλληλων γεγονότων, έξοδα για διαφήμιση και για εξατομικευμένο marketing, τεχνολογικές δαπάνες)