Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το κτίριο του σχολείου μας είναι μοντέρνο, σύγχρονο και παρέχει όλες τις ανέσεις. Λειτούργησε μόλις το 2000 και οι κτιριακές εγκαταστάσεις αποτελούνται.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Στέλιος Αδάμου Β. Δ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η Αντιπτεριση (Badminton) στα σχολεια
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
19η ημέρα ώρα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ Περιεχόμενα Γενικά Ποδόσφαιρο Καλαθοσφαίριση
Δημοτικό Σχολείο Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου Ε΄ Λακατάμειας
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η οργάνωση χώρων: Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Δίνει στα παιδιά ίσες ευκαιρίες.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ποδόσφαιρο 5Χ5 Αθλητές με ΠΟΤ (προβλήματα όρασης – τύφλωση)
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος Αναγιωτός Εκπαιδευτικός

Γενικά στοιχεία  Τόπος: Δημοτικό Σχολείο Αγίου Σπυρίδωνα Α΄ (ΚΒ)  Ημέρα και ώρα: Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2006, από τις 10:30 μέχρι τις 12:30  Σχολεία: Δημοτικά σχολεία Αγίου Σπυρίδωνα Α΄ και Ποταμού Γερμασόγειας Β΄  Εκπαιδευτικοί: 3 από κάθε σχολείο και μια συνοδός από κάθε σχολείο  Αριθμός παιδιών: 60 κορίτσια, 80 αγόρια

Στόχοι  Η συμμετοχή Όλων των παιδιών των Ε΄ τάξεων των δύο σχολείων σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες ικανοποιώντας τους Όλους και προάγοντας ταυτόχρονα τόσο την υγεία τους όσο και τη δια βίου φυσική δραστηριότητα.  Τα παιδιά να γνωριστούν μεταξύ τους.  Τα παιδιά να μάθουν να συνεργάζονται με παιδιά από άλλα σχολεία σε μεικτές ομάδες.  Τα παιδιά να ευχαριστηθούν τα παιχνίδια χωρίς το βάρος του ανταγωνισμού μεταξύ σχολείων.  Τα παιδιά να αναλαμβάνουν ρόλους μέσα στην ομάδα ανάλογα με το παιχνίδι στο οποίο καλούνται να συμμετέχουν.

Οργάνωση ομάδων  Τα κορίτσια συγκροτούν 10 ομάδες των 6.  Στις 7 ομάδες υπάρχουν 3 από κάθε σχολείο και στις υπόλοιπες 3, 4 από το ένα και 2 από το άλλο.  Τα αγόρια συγκροτούν 8 ομάδες των 7 και 4 ομάδες των 6.  Στις 8 ομάδες υπάρχουν 4 από το ένα σχολείο και 3 από το άλλο ενώ στις υπόλοιπες 4 υπάρχουν 3 από κάθε σχολείο.

Δραστηριότητες  Καλαθοσφαίριση  Σκυταλοδρομία Α (σε ευθεία γραμμή)  Χειροσφαίριση  Πετοσφαίριση  Ποδόσφαιρο  Σκυταλοδρομία Β (στεφάνια και ελαστικά τροχαλάκια)  Οι σκυταλοδρομίες και η πετοσφαίριση λειτουργούν και ως σταθμοί ξεκούρασης

Γήπεδο καλαθόσφαιρας Γήπεδο πετόσφαιρας (χάντμπωλ) Μισό γήπεδο ποδοσφαίρου (ποδόσφαιρο) Μισό γήπεδο ποδοσφαίρου (σκυταλοδρομίες) Πάσες πετόσφαιρας

Πρόγραμμα δραστηριοτήτων  Κυλιόμενο πρόγραμμα  Δύο ομάδες σε κάθε δραστηριότητα, οι οποίες συνεχίζουν και στις υπόλοιπες.  Κάθε δραστηριότητα διαρκεί 8 λεπτά  Ξεκινούν τα αγόρια/ τα κορίτσια ξεκουράζονται  Ακολουθούν τα κορίτσια/ τα αγόρια ξεκουράζονται  Όταν ξαναμπούν τα αγόρια μετακινούνται στην επόμενη δραστηριότητα κ.ο.κ  Τα αγόρια συμμετέχουν σε όλες  Τα κορίτσια επιλέγουν μια από τις δύο σκυταλοδρομίες

Τρόπος διεξαγωγής  Καλαθοσφαίριση:  3 εναντίον 3 ή 4 στα δύο μισά γήπεδα της καλαθόσφαιρας.  Για να μετρά ένα καλάθι πρέπει να ανταλλάξουν τουλάχιστον 10 πάσες, στις οποίες να εμπλέκονται όλα τα παιδιά της ομάδας.  Όταν μια τετράδα πετυχαίνει καλάθι, ο σκόρερ αλλάζει ομάδα.  Διαιτησία από μαθητές  «Χαλαροί» κανονισμοί

Τρόπος διεξαγωγής  Σκυταλοδρομία Α:  Σκυταλοδρομία ταχύτητας  Ευθεία διαδρομή (πήγαινε-έλα)  Συνολική απόσταση 40 μέτρων  Ο επόμενος ξεκινά όταν ο προηγούμενος ακουμπήσει τον κώνο της ομάδας

Τρόπος διεξαγωγής  Χειροσφαίριση:  6 ή 7 εναντίον 6 ή 7 στο γήπεδο της πετόσφαιρας  Κανονικά τέρματα του χάντμπωλ  Για να μετρά ένα τέρμα πρέπει να ανταλλάξουν πάσες μεταξύ τους όλα τα παιδιά της ομάδας  Διαιτησία από μαθητές  «Χαλαροί» κανονισμοί

Τρόπος διεξαγωγής  Πετοσφαίριση:  Διαγωνισμός ανταλλαγής πάσας με δάκτυλα  Σε ζευγάρια  Όπου υπήρχε μονός αριθμός παιδιών συμμετείχε ο συνοδός δάσκαλος  Παιδιά μετρούν τις πάσες που ανταλλάσσονται

Τρόπος διεξαγωγής  Ποδόσφαιρο:  6 ή 7 εναντίον 6 ή 7 στο μισό γήπεδο του ποδοσφαίρου  Για να μετρά ένα τέρμα πρέπει να ανταλλάξουν πάσες μεταξύ τους όλα τα παιδιά της ομάδας  Διαιτησία από μαθητές

Τρόπος διεξαγωγής  Σκυταλοδρομία Β  Σκυταλοδρομία ταχύτητας και δεξιότητας  Τοποθέτηση και μάζεμα ελαστικών μικρών τροχών σε στεφάνια κατά τη διαδρομή τους  Ευθεία διαδρομή (πήγαινε-έλα)  Συνολική απόσταση 40 μέτρων  Ο επόμενος ξεκινά όταν ο προηγούμενος ακουμπήσει τον κώνο της ομάδας

Αξιολόγηση ημερίδας από τα παιδιά  Τα παιδιά εξέφρασαν προφορικά τις απόψεις τους για την ημερίδα (θετικά σχόλια)  Έμειναν ευχαριστημένα από τη συμμετοχή και τις επιδόσεις τους  Ανάφεραν τι τους άρεσε περισσότερο  Την επόμενη μέρα συμπλήρωσαν γραπτό ερωτηματολόγιο αναφορικά με τα προφορικά τους σχόλια

Κέρασμα - Γνωριμία με τους χώρους του σχολείου Στο τέλος της ημερίδας τα παιδιά κεράστηκαν και ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου από τα παιδιά του σχολείου που διοργάνωσε την ημερίδα

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Σας παροτρύνω ανεπιφύλακτα να τα δοκιμάσετε στην πράξη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ