ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. ΜΑΙΣΤΡΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Το σχολικό κτήριο ως μέσο αισθητικής αγωγής
Το κεντρικό Παρθεναγωγείο Σμύρνης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ …
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Β’ Εφαρμοσμένων Τεχνών 4ου ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ.
Σεφέρης.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Δημιουργήθηκε το 2004 σε χώρο του κυρίως κτιρίου Φυλακής. Το νέο κτίριο εγκαινιάσθηκε το 2005 επί υπουργίας Αν. Παπαληγούρα Στα πέντε χρόνια λειτουργίας.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
ΙΣΤΟΡΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Δρ Λαμπρινός Πλατυπόδης Διευθυντής 9 ου Γυμνασίου Αχαρνών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
2 Μοναδικό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα: Το Σ.Τ.Ξ.Ε. συνδυάζει στο πρόγραμμα σπουδών του: Τεχνολογία ξύλου Σχεδιασμό επίπλου Τεχνολογία.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Το κεντρικό κτήριο του Μουσείου βρίσκεται στην ανατολική Θεσσαλονίκη στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας 68. Πρόκειται για έπαυλη των αρχών του 20αι., γνωστή.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ NEWALL
TEXNH EKKΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ Α) ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ Η’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ;
9ο χειμ. Εξαμηνο, αστικος ιστος και τυπολογιες
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Εξέλιξη του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου – Νέες τεχνολογίες Οικονομίδης Κωστής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛIΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Καζελίδου Ιωάννα - Παναγιωτάκη Ελένη - Δεματάς Αθανάσιος Φωτισμός του κτιρίου του Ωδείου Αθηνών ΣΦΠ 61.
1 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών 100 και πλέον χρόνια λειτουργίας.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. ΜΑΙΣΤΡΟΥ

Παράλληλα εκφράζει το ιδεολογικό πλαίσιο της κάθε εποχής: Το σχολικό κτίριο σαν κέλυφος της εκπαιδευτικής λειτουργίας σχεδιάζεται για να εξυπηρετήσει ένα συγκεκριμένο κάθε φορά εκπαιδευτικό πρόγραμμα.   Παράλληλα εκφράζει το ιδεολογικό πλαίσιο της κάθε εποχής: κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό. Και βέβαια, εκφράζει και τις απόψεις της κάθε εποχής για την Αρχιτεκτονική.

Το 1894 ξεκινά η συστηματική μελέτη του σχολικού κτιρίου στον ελληνικό χώρο, με βάση συγκεκριμένες οδηγίες σχετικές με το απαιτούμενο μέγεθος και τη θέση του οικοπέδου και κτιριολογικές προδιαγραφές για το κτίριο:   Διαστάσεις της αίθουσας διδασκαλίας, Εξοπλισμός, Τρόπος φωτισμού – ηλιασμού - αερισμού, Υλικά κατασκευής του κτιρίου, Αύλειος χώρος.

Δ.Καλλίας (νομομηχανικός) Πρώτοι τύποι σχολικών κτιρίων

Δ.Καλλίας (νομομηχανικός) Πρώτοι τύποι σχολικών κτιρίων

Μέχρι το 1920 κτίζονται 460 περίπου σχολεία (σε σύνολο 3 Μέχρι το 1920 κτίζονται 460 περίπου σχολεία (σε σύνολο 3.732) σε όλη την Ελλάδα Τα σχολεία όπως και τα άλλα δημόσια κτίρια σχεδιάζονται με τις επιρροές του γερμανικού νεοκλασικισμού που συνδύαζε το αίτημα του εκσυγχρονισμού και παράλληλα το αίτημα της ανάδειξης της εθνικής ταυτότητας. (σχολεία Συγγρού)) Μαράσλειο διδασκαλείο, 1906. Δ. Καλλίας.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ 30 Γύρω στο 1930 εμφανίζονται και στην χώρα μας οι ιδέες του μοντέρνου κινήματος στην Αρχιτεκτονική που είχαν ξεκινήσει στην Ευρώπη λίγο νωρίτερα (LeCorbusier, Mies) Την εποχή αυτή ξεκινά ένα νέο πρόγραμμα κατασκευής σχολικών κτιρίων από το Υπ.Παιδείας (σχολεία Παπανδρέου) Τα σχολεία του 30 είναι αντιπροσωπευτικά του μοντέρνου κινήματος στην Ελλάδα. Οι Π.Καραντινός, Ν.Μητσάκης, Κ.Δεσποτόπουλος, Κ.Παναγιωτάκος, Θ.Βαλεντής, αποτελούν την αρχιτεκτονική πρωτοπορία

Δ. ΠΙΚΙΩΝΗΣ 1931 - 32

Δημοτικό Σχολείο στα Πευκάκια ΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ Δ. ΠΙΚΙΩΝΗΣ Δημοτικό Σχολείο στα Πευκάκια ΚΑΤΟΨΕΙΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π. ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟ Π. ΨΥΧΙΚΟ Σκίτσα από σπουδαστική εργασία Κ Βρεττού

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π. ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π.ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π. ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Καλλισπέρη και Καρυάτιδων

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΜΗΤΣΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Κωλέττη και Σουλτάνη

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Λιοσίων και Μ. Βόδα

 Το μοντέρνο ανταποκρίνεται στο νέο ιδεολογικό ρεύμα του εκσυγχρονισμού και παράλληλα της λειτουργικότητας, οικονομίας, ταχύτητας της κατασκευής και αξιοποίησης των νέων τεχνικών δυνατοτήτων. ΝΕΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ 60 Κ. ΔΕΚΑΒΑΛΛΑΣ, Τ. ΖΕΝΕΤΟΣ, Δ και Τ. ΜΠΙΡΗΣ

Κ. ΔΕΚΑΒΑΛΛΑΣ, Σ.ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, Β. ΜΠΟΓΑΚΟΣ, Ν. ΣΑΠΟΥΝΤΖΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μελέτη 1956 - 1959

ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Δ και Τ. ΜΠΙΡΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ μελέτη 1967

ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Τ. ΖΕΝΕΤΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ μελέτη 1969 -1970

ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Κ. ΔΕΚΑΒΑΛΛΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ μελέτη 1976

ΝΕΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΝΕΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ

Νηπιαγωγείο στον Πειραιά ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ Νηπιαγωγείο στον Πειραιά

Νηπιαγωγείο στον Πειραιά ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ Νηπιαγωγείο στον Πειραιά

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ - Γυμνάσιο και Νηπιαγωγείο στο Χαϊδάρι

Δημοτικό σχολείο στη Γενεύη Δ. Παπαδανιήλ Δ. Δημητριάδης

ΠΗΓΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ   Ο Δ. Καλλίας και το σχολικό κτίριο, Μ. Καρδαμίτση – Αδάμη (1986) Τα σχολεία του 30, επιμέλεια Μ. Καραλή, Α. Παπαϊωάννου (1987-88) Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα. Ελλάδα, του Ε.Ι.Α (2000) Αρχιτεκτονικά Θέματα, τεύχη 13, 27, 28, 38, εκδ. Ο. Δουμάνη Νεοελληνική Αρχιτεκτονική, Δ. Φιλιππίδης (1984)