Αρχή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ηλεκτρικός Αναμεικτήρας Χεριού
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Μέσα μετάδοσης σημάτων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 1ου ΓΕ. Λ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΤΟΣΤΗΛΕΛΗΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ –Ιστορική αναδρομή –Γενικές Πληροφορίες –Φωτογραφίες –Βίντεο –Αναλυτικό διάγραμμα –Μελέτη EXCEL –Ερωτήσεις.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχή

Αυτοκίνητο Εισαγωγή

Μόλις πριν από 100 χρόνια , το γρηγορότερο μέσο στην ξηρά ήταν το άλογο. Ύστερα ήρθαν τα αυτοκίνητα και τα τρένα που σταδιακά έγιναν τα πιο γρήγορα , ασφαλή και άνετα. Παράλληλα οι ατμομηχανές αντικατέστησαν τα πανιά ως κινητήρια δύναμη των πλοίων. Εισαγωγή

Η περιγραφή του αυτοκινήτου Το αυτοκίνητο είναι ένα τεχνολογικό θαύμα πράγμα το οποίο καταλαβαίνουμε από τη στιγμή που έχει τόσο μεγάλο ιστορικό. Είναι κάτι που αντιπροσωπεύει την τεχνολογία και έχει τόσο πολύπλοκο μηχανισμό και λειτουργία. Η χρήση του ίσως να φαίνεται απλή αλλά δεν είναι αφού χρειάζεται σχεδόν ένα μήνα για να μάθει τα βασικά και παρόλα αυτά ακόμα δεν τα ξέρει όλα τέλεια. Το αυτοκίνητο αποτελείται από έναν ορισμένο αριθμό κυρίων οργάνων :το πλαίσιο (σασί) , φέρουσα και ανθεκτική κατασκευή, που αποτελεί τον σκελετό του όλου συγκροτήματος και είναι το στοιχείο σύνδεσης των άλλων εξαρτημάτων μεταξύ τους, τον κινητήρα με το ηλεκτρικό σύστημα και τους παρελκυόμενους μηχανισμούς του, που παρέχει την απαραίτητη ισχύ για την αυτόνομη κίνηση του αυτοκινήτου, το σύστημα μετάδοσης κίνησης-σύνολο αξόνων, οδοντωτών τροχών και συνδέσμων, για τη μετάδοση της ενέργειας του κινητήρα στους κινητήριους τροχούς, τους τροχούς για τη στήριξη του οχήματος στο έδαφος, την πρόωση και την οδήγησή του, το αμάξωμα, που συμπληρώνει το αυτοκίνητο, επιτρέποντας σ' αυτό μια λογική εκμετάλλευση του χώρου, ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται, το σύστημα ανάρτησης, που τοποθετείται μεταξύ των τροχών και του φέροντος μέρους του αυτοκινήτου Λεπτομέρειες από σασί αυτοκινήτου

Τα πρώτα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν πριν 100 και πλέον χρόνια Τα πρώτα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν πριν 100 και πλέον χρόνια. Στην αρχή κινούνταν πολύ αργά σε δρόμους που περιορίζονταν για άμαξες, κάποιοι αντιπαθούσαν αυτές τις άμαξες χωρίς άλογα, όπως τις έλεγαν γιατί έπαιρναν δύσκολα μπρος, έβγαζαν μαύρο καπνό, έκαναν θόρυβο και συχνά χαλούσαν. Όμως καθώς τα αυτοκίνητα γίνονταν πιο φτηνά, αξιόπιστα , και γρήγορα η δημοτικότητα τους αυξανόταν συνεχώς. Τα πρώτα αυτοκίνητα

Η εξέλιξη του αυτοκινήτου Τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ με το πέρασμα του χρόνου. Σήμερα, κινούνται ομαλά και διαθέτουν άνετα καθίσματα, ενώ συστήματα κλιματισμού ρυθμίζουν τη θερμοκρασία στο εσωτερικό τους. Τα περισσότερα διαθέτουν στερεοφωνικό, ενώ κάποια έχουν και τηλέφωνο. Τα μοντέρνα αμάξια είναι πολύ πιο ασφαλή, με ζώνες ασφαλείας και αερόσακους που φουσκώνουν σε περίπτωση ατυχήματος. Επίσης, διαθέτουν αρκετό χώρο για αποσκευές και ψώνια. Η ραγδαία εξέλιξη του αυτοκινήτου σημειώθηκε το 1920 και η τελειοποίησή του επέτρεψε στις φίρμες της εποχής εκείνης να κατασκευάσουν αυτοκίνητα πολυτελείας, τα οποία κυκλοφορούσαν κατά χιλιάδες στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πόλεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1895 κατασκευάστηκαν στις ΗΠΑ μόλις 4 αυτοκίνητα, ενώ το 1920 η παραγωγή τους εκεί έφτασε τα 2.000.000. Οι συνεχείς βελτιώσεις στον κινητήρα και στο αμάξωμα έκαναν φανερά από πολύ νωρίς τα τεράστια πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου απέναντι στα άλλα μεταφορικά μέσα

Τα κύρια συστήματα του αυτοκινήτου

Ο κινητήρας Για να κατασκευαστούν τα πρώτα αυτοκίνητα, ήταν απαραίτητο να εφευρεθούν ισχυροί, αλλά και ελαφροί κινητήρες. Η ατμομηχανή δεν ήταν κατάλληλη. Αντίθετα ήταν κατάλληλος ο κινητήρας έκρηξης που λειτουργεί με εκρηκτικά αέρια, όπως τους ατμούς της βενζίνας. Τα πρώτα αυτοκίνητα πήγαιναν το πολύ με δεκαπέντε χιλιόμετρα την ώρα. Πολλές φορές πήγαινε κάποιος μπροστά με μια κόκκινη σημαία για να ειδοποιεί τον κόσμο.

Παλιά αμάξια

Καινούρια αυτοκίνητα

Ηλεκτρικά αμάξια Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια που αποθηκεύεται σε επαναφορτιζόμενες συστοιχίες συσσωρευτών. Τα Η.Α. χρησιμοποιούν ηλεκτρικούς κινητήρες αντί των μηχανών εσωτερικής καύσης

Τέλος Γιαννής Νικολάου Μιχαήλ Ουζουνίδης Πέτρος Μπράντενμπουργκ